Nike wspiera równość i rusza z kampanią Equality, a w niej Alicia Keys, Serena Wiliams, LeBron James i inni

Mimo braku prawnych ograniczeń, czarni obywatele USA wciąż są poddawani dyskryminacji. Nike mocno wspiera działania równościowe, co udowadnia nowa kampania marki – Equality. Lubimy to!

Nike wspiera równość i rusza z kampanią Equality, a w niej Alicia Keys, Serena Wiliams, LeBron James i inni

Equality – jak zapewnia marka – nie jest tylko PR-ową sztuczką, która ma trafić do naszych serc. Kolekcji, która składa się z prostego t-shirtu i serii sneakersów Black History Month, towarzyszy kampania, w którą Nike zaangażował wiele czarnych gwiazd sportu czy muzyki. Przejmujący spot wyreżyserowała Melina Matsoukas, która tworzyła teledyski m.in. Whitney Houston, Rihanny, Lady Gagi czy Beyonce. Narratorem w filmie jest aktor Michael B. Jordan, a piosenkę Sama Cooke’a „A Change Is Gonna Come” śpiewa oczywiście Alicia Keys.

Część przychodów uzyskana ze sprzedaży (ta rusza 16.02) wpłynie na konto Nike’s Ever Higher Fund, a więc specjalnej organizacji zajmującej się rozwijaniem talentów i doradzaniem młodzieży. Marka zachęca też do wrzucania w swoje sieci społecznościowe charakterystycznego napisu „Equality”, który przewodzi całej kampanii.

Nike świetnie rozumie, czym jest dobry PR. Nawet jeśli jego działania są czysto marketingowe, to jest to odpowiedzialny marketing, z którego coś wynika. Takie podejście do biznesu jest zdecydowanie godne pochwały.

ZobaczSchowaj komentarze

Okładki tygodnia: jak wyśmiewać z klasą, a jak jątrzyć konflikt

W nowym cyklu Fashion Post pochylamy się nad tym, jak prezentują się okładki magazynów – nie tylko o modzie. Które zasługują na szczególne wyróżnienie, a które na zasłonę milczenia? W drugiej odsłonie (znów) rewelacyjne „Wysokie Obcasy”, zabawny „Wallpaper” oraz prawdziwa perełka z Portoryko.

Okładki tygodnia: jak wyśmiewać z klasą, a jak jątrzyć konflikt
„Metropoli”
Ostatnie weekendowe wydanie dodatku do hiszpańskiej gazety „El Mundo” na cześć filmu „La La Land” zmieniło się w piękną notację muzyczną. Na specjalną uwagę zasługuje typografia samego słowa „Metropoli”, która została zgrabnie wpleciona w nuty i pauzy. Cudo!
ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.