Nike wspiera równość i rusza z kampanią Equality, a w niej Alicia Keys, Serena Wiliams, LeBron James i inni

Mimo braku prawnych ograniczeń, czarni obywatele USA wciąż są poddawani dyskryminacji. Nike mocno wspiera działania równościowe, co udowadnia nowa kampania marki – Equality. Lubimy to!

Nike wspiera równość i rusza z kampanią Equality, a w niej Alicia Keys, Serena Wiliams, LeBron James i inni

Equality – jak zapewnia marka – nie jest tylko PR-ową sztuczką, która ma trafić do naszych serc. Kolekcji, która składa się z prostego t-shirtu i serii sneakersów Black History Month, towarzyszy kampania, w którą Nike zaangażował wiele czarnych gwiazd sportu czy muzyki. Przejmujący spot wyreżyserowała Melina Matsoukas, która tworzyła teledyski m.in. Whitney Houston, Rihanny, Lady Gagi czy Beyonce. Narratorem w filmie jest aktor Michael B. Jordan, a piosenkę Sama Cooke’a „A Change Is Gonna Come” śpiewa oczywiście Alicia Keys.

Część przychodów uzyskana ze sprzedaży (ta rusza 16.02) wpłynie na konto Nike’s Ever Higher Fund, a więc specjalnej organizacji zajmującej się rozwijaniem talentów i doradzaniem młodzieży. Marka zachęca też do wrzucania w swoje sieci społecznościowe charakterystycznego napisu „Equality”, który przewodzi całej kampanii.

Nike świetnie rozumie, czym jest dobry PR. Nawet jeśli jego działania są czysto marketingowe, to jest to odpowiedzialny marketing, z którego coś wynika. Takie podejście do biznesu jest zdecydowanie godne pochwały.

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: 6 kultowych letnich miejsc w Polsce

Nie trzeba wyjeżdżać za granicę, by znaleźć się w centrum wielokulturowych trendów, poczuć jak w Berlinie, zjeść jak w Pekinie i wypocząć jak w Tallinie. Przedstawiamy wam sześć wyjątkowych miejsc na mapie Polski, w których poczujecie się swobodnie, spotkacie ciekawych ludzi i pięknie wyjdziecie na Instagramie.

Lato 2017: 6 kultowych letnich miejsc w Polsce
GDAŃSK: B90
Nowe imprezowe miejsce na mapie Trójmiasta położone na terenie byłej Stoczni Gdańsk w scenerii historycznych dźwigów, pochylni i obiektów przemysłowych. Jest czego słuchać, co pić i co oglądać.

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.