Niepokorna kolekcja Nepal marki ORSKA

Anna Orska konsekwentnie pracuje nad tworzeniem oryginalnej marki, która oferuje wyjątkową biżuterię. Za każdą jej nową odsłoną kryje się inny pomysł i odmienny motyw przewodni. Tym razem projektantka zainspirowała się Nepalem, w którym spędziła aż miesiąc. Już wiemy, co przywiozła z tej niezwykłej podróży oraz jak wygląda sesja zdjęciowa jej kolekcji.

 

Niepokorna kolekcja Nepal marki ORSKA

Anna Orska tym razem czerpie inspirację z dalekich podróży do Azji południowo-wschodniej. Jej miesięczny pobyt w Nepalu zaowocował stworzeniem orientalnej kolekcji biżuterii. Są to naszyjniki i wisiorki złożone z małych koralików, a także z oprawionymi kamieniami. Nie brakuje tu zawieszek, które przypominają ozdoby plemienne. Biżuteria w kolorze białym zawieszona jest na złotych łańcuszkach, a czarna na ciemno-srebrnych.

Orska i Volvo

Sesja wizerunkowa została stworzona przez Papert Pictures, a zdjęcia do niej zrobiła Aleksandra Zaborowska. Wykonała ona portrety Almy Asuai oraz Zulu Kukiego, którzy pozują ubrani jedynie w biżuterię ORSKA. Wszystkie ujęcia wzbogacone są rysunkami Barrakuza, warsawskiego artysty, który specjalizuje się w kolażach. Sesja jest bardzo tajemnicza,, także przez zastosowanie ciemnego tła oraz rozświetlonej skóry, nad którą pracowała Polka Dzwigała (także z Papert Pictures). Nad projektem i jego kreacją artystyczną czuwała Agata Kruczek.

Zulu Kuki: nie pytaj kim jestem, pytaj co robię

Jesteśmy pod wrażeniem!

  • Aleksandra Polak

    czy to nie jest przypadkiem kolekcja Bali a nie Nepal?

ZobaczSchowaj komentarze

I jak Innowacja

Marzenie wszystkich, którzy codziennie godzą oficjalny styl z zawrotnym tempem życia: buty, które będą jednocześnie eleganckie i wygodne. Amortyzacja rodem z obuwia sportowego, a wygląd niczym z mediolańskiej ulicy podczas tygodnia mody. Wychodząc naprzeciw tym pozornie niemożliwym do realizacji oczekiwaniom, marka 3i prezentuje kolekcję „City Vibes” pełną innowacyjnych rozwiązań.

Największą nowością są poduszeczki umieszczone w modelach szpilek. Ukryte we wkładce, więc gołym okiem niedostrzegalne. Natomiast już pierwsze przymierzenie dowolnego egzemplarza gwarantuje mile zaskakujące doznanie. Poduszeczka przynosi wsparcie stopie w miejscu najbardziej obciążonym przez całe ciało, co gwarantuje odczuwalną różnicę. Ponadto zastosowanie skóry naturalnej wysokiej jakości nie tylko z zewnątrz, lecz również wewnątrz sprawia, że w miarę użytkowania but dopasowuje się do kształtu danej stopy i nie blokuje dostępu powietrza. Skóry, z których powstała kolekcja, pochodzą w najlepszych garbarni we Włoszech i Brazylii, natomiast produkcja butów zlecona została sprawdzonym zakładom, m.in. w Brazylii. A każdy wielbiciel dobrego obuwia wie, że te kraje słyną z produkcji na najwyższym poziomie.

Innowacyjne spojrzenie na możliwości produkcji daje część kolekcji męskiej. Siedem modeli (m.in. monki) zostało stworzonych ręcznie w Hiszpanii. Z tych egzemplarzy marka 3i jest szczególnie dumna. Świadomość, w jaki sposób są wykonane, daje noszącemu poczucie wyjątkowości. Nawet jeśli tylko on o tym wie. Co natychmiast przywodzi na myśl domy mody z kilkudziesięcioletnią tradycją, właśnie w ten sposób zdobywające serca klientów.


Szybkie reagowanie na najświeższe tendencje to także element innowacyjnego podejścia do budowania kolekcji. 3i z zainteresowaniem spogląda w stronę światowych wybiegów i z powodzeniem odnajduje kompromis między odważną modą a codziennymi potrzebami. Kładzie spory nacisk na śledzenie trendów oraz ich późniejszą interpretację w zgodzie z własną ideą. Dana tendencja nigdy nie dominuje w kolekcji, raczej zaznacza swoją obecność, nie wchodząc w drogę głównym założeniom marki. Zatem dyskretnie pojawia się styl boho, nowoczesny minimalizm czy wreszcie pochwała ręcznego rzemiosła.


Nowoczesne podejście dotyczy także samej prezentacji kolekcji. To nie są statyczne sylwetki sfotografowane na tle ściany, lecz bohaterowie z krwi i kości, przedstawieni w biegu. Dokładnie tacy, do jakich skierowana jest kolekcja „City Vibes”. Pełni energii, przemieszczający się w tempie narzuconym przez duże nowoczesne miasto. Uwiecznieni na zdjęciach kampanii przez Asię Typek – jedną z najbardziej znanych polskich kronikarek stylu ulicznego.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.