Nicki Minaj twarzą świątecznej kampanii H&M!

Połowa listopada już prawie za nami, a więc spokojnie możemy zaczynać odliczanie dni do Bożego Narodzenia. Branża mody już zaczęła, ponieważ powoli pojawiają się świąteczne kampanie. Swoją propozycję właśnie zaprezentował H&M, a gwiazdą sesji wizerunkowej został nie kto inny jak Nicki Minaj.

Nicki Minaj twarzą świątecznej kampanii H&M!

Świąteczne kampanie co roku budzą wiele emocji, nie tylko ze względu, że wszyscy niecierpliwie czekamy na święta, ale ponieważ marki prześcigają się w wymyślaniu coraz bardziej kreatywnych oraz widowiskowych akcji promocyjnych. H&M postanowił sięgnąć po klasyczną inspirację baśniami, ponieważ sesji wizerunkowej zrealizowanej na tle starych karuzeli, towarzyszy również filmik, który w całości obejrzymy dopiero pod koniec listopada. Jego gwiazdami zostali Nicki Minaj, Jesse Williams znany fanom serialu „Grey’s Anatomy” oraz aktor John Turturro. Filmik ma być interpretacją klasycznych bajek z nowoczesnymi akcentami. Opowie historię dziewczynki, która ściga złego brata Świętego Mikołaja, aby ocalić Święta przed jego egoizmem. Nicki Minaj wcieli się w rolę mamy dziewczynki oraz we wróżkę.

W sieci już dostępny  jest filmik zapowiadający produkcję, a w oczekiwaniu na jego premierę, możemy podziwiać sesję wizerunkową. W tym sezonie świąteczna kolekcja H&M będzie utrzymana w kultowych czerwieniach, ale nie zabraknie również mrocznej czerni zdobiącej długie sukienki z cekinami, futra czy skórzane spodnie. Ciekawym urozmaiceniem jest motyw szkockiej kraty, który pojawił się w kolekcji damskiej oraz dziecięcej. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Syn Cindy Crawford w nowej kampanii Omega

Podobno nie daleko pada jabłko od jabłoni, a przypadku rodziny Crawford-Gerber zdecydowanie coś w tym jest. 18-letni syn Cindy, Presley Gerber, postanowił bowiem iść śladami mamy oraz nie tylko rozwijać karierę w modelingu, ale również rozpocząć współpracę z marką Omega, którą supermodelka reprezentowała przez lata. Jak sobie poradził? Przekonajcie się sami!

Nazwisko Cindy Crawford przede wszystkim kojarzy się z jej wieloletnim dorobkiem w świecie mody, jednak ona sama, oprócz pozowania i chodzenia na wybiegu, od dawien dawna zajmuje się również akcjami charytatywnymi. W jedną z nich zaangażowała się dzięki współpracy z marką Omega, która od 2011 roku wspólnie z organizacją Orbis International angażuje się w świadczenie opieki okulistycznej na całym świecie. Razem udało im się przeprowadzić miliony zabiegów i przeszkolić personel w ponad 90 krajach. Wszystko dzięki niesamowitej inicjatywie, jaką jest latający szpital, czyli Flying Eye Hospital.

Teraz pałeczkę po mamie poniekąd przejął Presley, który pojawił się w kampanii nowego zegarka Speedmaster 38 mm „Orbis”. Model ten został wykonany ze stali szlachetnej, a jego błękitna tarcza została ozdobiona słonecznym szlifem oraz jasnoniebieskimi subtarczami. Zegarek został wyposażony w mechanizm Omega Co-Axial kaliber 3330. Nie jest to jednak zwykły model w ofercie Omega. Dochód z części jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz organizacji Orbis, ale to nie wszystko. Marka Omega zapewnia również kudłate, pluszowe misie dla wszystkich pacjentów poddanych zabiegom okulistycznym. Takie inicjatywy lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.