Netflix szykuje film z gwiazdami rapu

Amerykańska platforma rozpieszcza wszystkich – zarówno fanów idei feministycznych, musicali, śledztw rządowych, jak i – o czym właśnie się dowiedzieliśmy – miłośników hip hopu. W filmie „The After Party” ma pojawić się bowiem cała plejada raperów.

Fabuła będzie skupiała się wokół historii dwóch kumpli, którzy chwilę przed tym jak ich drogi rozejdą się na dobre (jeden idzie do college’u, a drugi do wojska) postanawiają nagrać obiecany przed laty materiał. Wszystko ma dziać się jednej szalonej nocy, podczas której przez ekran przewiną się takie osobistości świata hip hopu, jak Kyle, Teyana Taylor, Jordan Rock, Wiz Khalifa, French Montana, a także Blair Underwood, Harrison Holzer („Better Living Through Chemistry”, „Sex Tape”), czy Shelley Hennig („Teen Wolf”).

Za scenariusz i reżyserię projektu odpowiada Ian Edelman („Jak to się robi w Ameryce”). Choć akcja będzie rozgrywała się w ciągu kilku godzin, to zdjęcia do filmu potrwają aż sześć tygodni. Wszystko przez ilość gwiazd, którą postanowili umieścić w filmie producenci. Nie jest jeszcze znana data premiery, a my z niecierpliwością czekamy na soundtrack i gify zza kulis. To może być naprawdę sztos.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 04-10.09.2017

Więcej wersji kolorystycznych nowego modelu od adidasa i Kanyego Westa, koniec papierowej ery jednego z najbardziej znanych amerykańskich magazynów i piękna, transseksualna aktorka w nowej kampanii sportowej marki Beyonce. Rozpoczęty kilka dni temu tydzień mody w Nowym Jorku nie oznacza, że branża robi sobie przerwę, a całą uwagę skupia na kolekcjach na wiosnę 2018. Przeciwnie, dlatego już teraz zobaczcie, które z wydarzeń tego tygodnia nie mogą umknąć waszej uwadze.

Magazyn „Nylon” zamyka swoją papierową wersję

Niestety, po raz kolejny digital wygrał z papierem. Jeden z najbardziej znanych i lubianych amerykańskich magazynów, „Nylon” ogłosił, że zamyka swoje tradycyjne wydanie. Jako pierwszy o zmianach poinformował portal WWD twierdząc także, że plotki o takich krokach było słychać w środowisku mediów już od jakiegoś czasu. Skupiając w całości swoją uwagę na wersji internetowej, „Nylon” chce przede wszystkim dotrzeć do młodych dziewczyn, głównie przez tworzony specjalnie z tej okazji program influencerski oraz atrakcyjne formy video. Niestety, po decyzji prezesa firmy zarządzającej firmą pozostaje pewien niesmak – pracę (i to z skutkiem błyskawicznym) straciło wszystkie 12 osób, które tworzyły do tej pory papierową wersję pisma.

Nowy model od adidasa i Kanyego Westa będzie miał więcej wersji kolorystycznych

Yeezy Runner, czyli kolejny model zaprojektowany przez rapera we współpracy ze sportowym gigantem znacznie różni się od premierowego, czyli kultowych Yeezy Boost, ale z pewnością będzie się cieszył równie dużą popularnością. Po pierwszej turze, która kilkanaście dni temu pojawiła się na stronie yeezysupply.com nie zostało już śladu, a teraz dowiadujemy się, że podstawowa wersja butów została rozszerzona o dwie dodatkowe wersje kolorystyczne, w tym naszym zdaniem najciekawszą, czyli całkowicie białą. Jeśli wierzyć wszystkim „przeciekom”, ta ostatnia wejdzie do sprzedaży z początkiem 2018 roku. Zacieramy ręce!

Laverne Cox została twarzą sportowej marki Beyonce

Pozostając przy modzie sportowej – swoją najnowszą kampanię zaprezentowała właśnie marka Ivy Park, czyli wspólne dziecko Beyonce i Topshopu. Sesja wizerunkowa na sezon jesień-zima 2017 to pochwała różnorodności, którą ku naszemu zadowoleniu, świat mody dostrzega ostatnio coraz częściej. Udział wzięli w niej m.in. 64-letnia tancerka Karen McDonald, czarna modelka Grace Bol, pokryty wyrazistymi piegami Ralph Souffrant, którego pół roku temu odkrył Kanye West i Laverne Cox – znana z „Orange is the new black” transseksualna aktorka i ambasadorka środowisk LGBT, Jest pięknie!

Vetements po raz kolejny zaskakuje swoim projektem

Marka Vetements przyzwyczaiła nas do dość nietuzinkowego spojrzenia na modę, zarówno tę bardziej, jak i mniej użytkową. Kolejnym projektem kreatywnego kolektywu została torebka, która do złudzenia przypomina obitą w skórzaną oprawę książkę. Kopertówka, którą można nosić zarówno w ręku, jak i na ramieniu (posiada odpinany, czarny pasek), została ozdobiona wygrawerowanym na złoto napisem marki. Jednak to nie jej design zaskakuje najbardziej, a cena, która wynosi, uwaga, prawie 16 tysięcy złotych.

Sesja tygodnia: „T Magazine” (fot. Łukasz Pukowiec, stylizacja: Ewelina Gralak)

Stylizacja tygodnia: Kendall Jenner pomiędzy pokazami w Nowym Jorku

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.