Nowa kampania Nenukko z Dziewuchy Dziewuchom

Bohaterkami najnowszej kampanii Nenukko, czyli marki odzieżowej dostarczającej nowatorskich ubrań współczesnemu człowiekowi, zostały wyjątkowe postacie, twórczynie szerokiego ruchu społecznego Dziewuchy Dziewuchom, które wywołały w Polsce niemałą rewolucję. O kobietach zrobiło się głośno odkąd 1 kwietnia 2016 roku podjęły decyzję o założeniu fanpage’a, w celu przeciwstawienia się projektowi ustawy ograniczającej prawo do przerywania ciąży. Jednak Barbara, Agata, Joanna i Katarzyna dotąd znane były jedynie „pod przykrywką” Internetu, niewiele z nas wiedziało bowiem kim są i jak wyglądają administratorki strony. Aż do teraz, kiedy to wszystkie wspólnie postanowiły wziąć udział w kampanii promującej najnowszą kolekcję „The Next Chapter” marki Nenukko na sezon jesień-zima 2017. Zdjęcia w mrocznym klimacie wykonała Aga Bilska.

Nowa kampania Nenukko z Dziewuchy Dziewuchom
ZobaczSchowaj komentarze

Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Nie od dziś wiadomo, że najlepsze rzeczy spotykają nas wtedy, kiedy ich nie planujemy, a najlepsze efekty osiąga się często „od niechcenia”. Tym tropem, zupełnie przypadkowo, poszła także marka AllSaints, która początek okresu świąteczno-imprezowego ogłasza nie tylko z przytupem, ale przede wszystkim celebrując przyjaźń i niepohamowaną spontaniczność.

Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Zaczęło się niewinnie, od spotkania grupy przyjaciół, który przyprowadzili później swoich znajomych, partnerów i współlokatorów, a sprawy, delikatnie mówiąc, zaczęły wymykać się spod kontroli. Każdy z nas na pewno chociaż raz doświadczył szalonej imprezy, w której to brak planu i organizacji dostarczył niezwykłej zabawy i niezapomnianych wrażeń. Z dokładnego planu zrezygnowała w tym sezonie także mara AllSaints, która w swojej nowej i otwierającej świąteczno-imprezowy sezon kampanii stawia na szczere relacje, naturalne emocje i spontaniczną zabawę.

Brytyjska marka od początku swojego istnienia, czyli od 1994 roku słynie ze swojego niezależnego ducha i indywidualnie kreowanej wizji mody, promując luz i nonszalancję i oferując produkty, z których wiele zyskało już miano kultowych (tak jest chociażby ze skórzanymi ramoneskami i świetnej jakości t-shirtami). W najnowszej kampanii twórcy kontynuują tę bezkompromisową i odważną wizję, promując przede wszystkim przyjaźń i wynikającą z niej bliskość oraz imprezowe żądze, które, umówmy się, drzemią chyba w każdym młodym człowieku. Oprócz plejady modeli i modelek w świątecznej kampanii AllSaints udział wzięła także Klara Kristin – duńska aktorka, której bezpruderyjny debiut w głośnym filmie „Love” Gaspara Noe przyniósł rozpoznawalność na całym świecie.

Oczywiście, to szczere i nieprzekłamane imprezowe emocje grają w kampanii AllSaints pierwsze skrzypce, ale nie można pominąć też świetnych projektów, w jakie ubrani zostali wszyscy jej bohaterowie. Zimowe propozycje brytyjskiej marki to kwintesencja imprezowego stylu: skórzane spódniczki, błyszczące sukienki, cekinowe chokery, lakierowane płaszcze i rajstopy w motyw dużych gwiazd, a w w przypadku kolekcji męskiej – klasyczne wełniane płaszcze, spod których wystają pokryte czarno-białymi cętkami koszule,  długie wisiorki i swetry z przydługimi rękawami.

Pamiętajcie, że AllSaints od października dostępne jest także w Polsce, a konkretnie na nowo otwartym trzecim piętrze Domu Handlowego Vitkac!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Zajmujemy się wszystkim, co w kulturze związane jest z modą. Interesują nas film, teatr, książki, muzyka, sztuka, fotografia... Opisujemy najważniejsze wystawy w Polsce i za granicą. Analizujemy kostiumy w ciekawych filmach – tych sprzed lat i premier. Nie zapominamy też o serialach, które są teraz równie popularne, co kino. Zaglądamy za kulisy sztuk teatralnych. Rozmawiamy z kostiumografami. Czytamy nowości książkowe, oglądamy albumy fotograficzne i te wydane przez wielkie domy mody. Zadajemy cykliczne „5 pytań do…” ciekawym osobom, które w jakiś sposób należą do świata mody. Zwiedzamy miasta w kraju i na świecie, żeby tworzyć przewodniki po nietypowych miejscach. Analizujemy modę uliczną przez pryzmat sesji zdjęciowych dobrych fotografów. Przeglądamy Instagram, żeby polecać dobre kanały.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.