Nenukko podbija Holandię!

Sukcesy polskich marek zawsze cieszą, szczególnie jeśli mają swoje źródło na scenie międzynarodowej. Dzisiaj informujemy o kolejnym: w miniony weekend  swoją najnowszą kolekcję na holenderskim festiwalu FashionClash zaprezentowało Nenukko  i, jak zwykle w przypadku tej marki, moda połączyła się z ideowym zaangażowaniem.

Nenukko podbija Holandię!

Festiwal FashionClash odbywa się w Maastricht już od ośmiu lat. Co roku to holenderskie miasto zamienia się w centrum modowe, gdzie projektanci oraz artyści mogą podzielić się swoimi projektami, a robią to na najróżniejsze sposoby. Podczas FashionClash możemy zobaczyć pokazy, wystawy jak i działania performatywne. I to właśnie w tym miejscu Nenukko zaprezentowało swoje najnowsze projekty, dzięki wsparciu Instytutu Adama Mickiewicza promującego od kilku lat polski design za granicami w ramach programu „Wystawiajmy się!”.

Marka Nenukko słynie ze swojego społecznego zaangażowania. Ich kolekcje to nie tylko charakterystyczny styl, który cechują geometryczne konstrukcje oraz oversize’owe formy, ale również kryjący się za nimiprzekaz. Nenukko nie stroni od podejmowania istotnych dla swoich projektantek tematów, jak ochrona środowiska czy związek człowieka z naturą, dlatego również kolekcja zaprezentowana podczas FashionClash to nie tylko ubrania, ale historia wokół nich. „Interlude.Distrupted”, bo tak brzmi jej nazwa, to opowieść o relacji pomiędzy ubiorem a ludzkim ciałem. Wykorzystane w kolekcji dżins oraz drelich stanowią pewien symbol tarczy, która oddziela nas od świata zewnętrznego.

Debiutowi kolekcji towarzyszy również prezentacja najnowszej sesji zdjęciowej autorstwa Pszemka Dzenisa. Surowe zdjęcia to fantazja na temat ostrych załamań oraz kontrastów, które są metaforą wspomnianych relacji.

Nenukko, gratulujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Modowe trendy, które podbiły 2017 rok

Kolejne dwanaście miesięcy za nami. 2017 rok już wkrótce po raz ostatni pojawi się na naszych kalendarzach, co oznacza, że czas jeszcze na chwilę spojrzeć wstecz, w tym przypadku modowo. Jak każdy inny rok, 2017 minął nam pod znakiem kilku trendów, które szturmem zdominowały nasze stylizacje, a my postanowiliśmy przypomnieć kilka z nich.

Modowe trendy, które podbiły 2017 rok

Logomania


T-shirt Gucci to był dopiero początek. Moda na logomanię w 2017 wróciła z przytupem, a ulica zakochała się w ubraniach z symbolami Kappy, Champion, Reeboka, FILA z Balenciagą na czele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności