Naturalne kosmetyki od polskiej marki

Moda na ekologiczny i organiczny styl życia trwa. Niestety, często określenia te stosowane są jako chwyt marketingowy i nie znajdują odzwierciedlenia w składach produktów. W przypadku nowej polskiej marki Be Organic jest inaczej.

Marka Be Organic została założona przez matkę i córkę – farmaceutkę Aleksandrę Paczkowską-Borkowską i abslwentkę Uniwersytetu Przyrodniczego Martę Wróbel. „Zależało nam na tym, żeby stworzyć produkt, którego same chciałybyśmy używać”, tłumaczą.

Efekty naprawdę robią wrażenie, a nazwa marki w ogóle nie jest na wyrost. Kosmetyki, które do aptek w całym kraju trafiły w maju, wyróżniają się składami pozbawionymi potencjalnie uczulających lub szkodliwych składników: barwników, wazeliny, silikonów, parabenów, PEG-ów, olejów mineralnych, syntetycznych zagęstników, etanoloamin, SLES i EDTA. Ich formuły opierają się za to na naturalnych wyciągach roślinnych (z miłorzębu, drzewa shea i makadamii) oraz odżywczych olejach (kokosowego, słonecznikowego, jojoba i arganowego).
Mimo że linia składa się z zaledwie siedmiu kosmetyków, każda z was na pewno skomponuje z nich idealny system pielęgnacyjny. Uniwersalny krem do twarzy nawilża, regeneruje i chroni przed wolnymi rodnikami. Serum pod oczy, dzięki wykorzystaniu ekstraktu z wąkroty azjatyckiej, pobudza wydzielanie kolagenu. Mleczko do demakijażu łagodzi i oczyszcza. Delikatne złuszczenie skóry twarzy zapewni peeling myjący Bambus & Ryż.
maslo_do_cialaLinię uzupełniają produkty do pielęgnacji ciała – nawilżające i pobudzające mikrokrążenie masło oraz peeling z cukrem trzcinowym i solą morską. Organiczny olej kokosowy od Be Organic 100% pochodzi z ekologicznych upraw na Sri Lance i może być używany nie tylko jako kosmetyk, ale też jako produkt spożywczy.

Kosmetyki Be Organic są zdecydowanie warte polecenia – założycielkom Be Organic gratulujemy pomysłu i stworzenia nowej jakości na polskim rynku.


Zakupy

Be Organic

krem do twarzy
46 zł

Be Organic

masło do ciała
53 zł

Be Organic

mleczko do demakijażu
44 zł

Be Organic

peeling do ciała
56 zł

Be Organic

serum pod oczy
45 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #3: moda w stylu vintage według marki Anders

Zakładając markę modową, każdy projektant stoi przed trudnym pytaniem – jak podbić serca potencjalnych klientek? Przepis Anders jest prosty: łączenie nowych trendów z dobrą ceną oraz świetnym wykonaniem, a w dodatku pięknym Instagramem. Młoda, polska marka może się pochwalić jednym z najbardziej estetycznych profili w naszej rodzimej branży, dlatego zapytaliśmy jaki jest ich przepis na sukces na tej społecznościowej platformie.

Czym różni się prowadzenie Instagrama marki modowej od prywatnego?

W prowadzeniu Instagrama marki nie ma miejsca na prywatę, należy tworzyć spójny content zgodny z wizerunkiem ukierunkowanym na określoną grupę odbiorców. Prywatnie bardziej też kierujemy się emocjami, lepszym czy gorszym dniem, ale na Instagramie firmowym nie ma miejsca na takie rzeczy.

Czy macie jakąś strategię odnośnie zdjęć, które pojawiają się na waszym profilu?

Tak, ta strategia to trzy słowa – naturalne, niewymuszone i spójne zdjęcia.

Zdjęcia z filtrem czy bez?

Stawiamy na delikatny retusz żeby nadać fajny, klimat vintage, jednocześnie nie niszcząc przy tym rzeczywistego koloru ubrań.

 Która marka modowa (polska albo zagraniczna) ma według was jeden z najciekawszych Instagramów?

Jest tak wiele ciekawych instagramów, nie tylko marek modowych, choć to na tematykę modową najbardziej zwracamy uwagę. Uwielbiamy instagram @nanushka – jest interesujący, estetyczny i nie ma tam nudy!

  Jak Instagram pomaga wam dotrzeć do potencjalnych klientek?

„Hasztagowanie”, promowanie postów ściśle określając grupę klientek, tworzenie wizerunku marki i opowiadanie historii poprzez zdjęcia – instagram to na ten moment jedno z najlepszych narzędzi do promocji marki modowej.

Anders Label: marka, którą pokochały polskie blogerki

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.