brak kategorii

Nastolatek został twarzą kosmetyków CoverGirl

12.10.2016 Michalina Murawska

Nastolatek został twarzą kosmetyków CoverGirl

Ta decyzja wywołała spore zainteresowanie, bo marka zdecydowanie postanowiła odświeżyć swój wizerunek. James Charles wydaje się do tego idealny – jest młody, bardzo lubiany i popularny. Nastolatek na swoim Instagramie ma grubo ponad 500 tysięcy followersów, a na YouTubie ponad 70 tysięcy subskrybentów. Sam określa siebie jako „aspirujący make up artist z Nowego Jorku”. To dla niego pierwsza tak duża współpraca.

Ciekawe czy taki eksperyment wyszedłby w Polsce. Wibo, które może być polskim odpowiednikiem CoverGirl, na razie zatrudnia gwiazdy pokroju Joanny Krupy, Pauliny Krupińskiej czy Weroniki Książkiewicz. Może czas na… Michała Szpaka? Trzymamy kciuki!