Nastolatek wynalazł biustonosz, który może pomóc wykryć raka!

18-letni Julian nie jest zwykłym nastolatkiem, mimo że takie pozory może stwarzać jego wygląd i obserwowane „zaledwie” przez 340 osoby instagramowe konto. To mały i bardzo wrażliwy geniusz, którego najnowszy wynalazek już niedługo może ocalić życie naprawdę wielu kobiet.

Wszyscy wiemy jak dużo w przypadku nowotworu, a już szczególnie nowotworu piersi, znaczy wczesna diagnoza i jak szybko niewielkie nawet zmiany mogą okazać się tymi poważnie zagrażającymi nie tylko zdrowiu, ale przede wszystkim życiu. Przekonał się o tym 18-letni dziś Julián Ríos Cantú, którego mama pięć lat temu zachorowała na nowotwór piersi. Diagnoza w jej przypadku została postawiona za późno, wskutek czego konieczna była amputacja, a zagrożenie życia było naprawdę realne. Tragiczne doświadczenia i świadomość tego ile znaczy szybkie wykrycie choroby doprowadziły jednak Juliana do wynalazku, który już niedługo może podbić świat medycyny i technologii.

Mowa o wyjątkowym biustonoszu „Eva”, który monitorując zmiany w temperaturze i strukturze piersi może pomóc w wykryciu groźnej choroby. Biustonosz połączony jest z aplikacją na smartfona i komputer i właśnie tam wysyła powiadomienia, jeśli natrafi na coś podejrzanego w tych kwestiach: „Kiedy guz zaatakuje pierś, staje się ona bardziej ukrwiona i cieplejsza, pojawiają się więc zmiany w jej temperaturze i strukturze”, powiedział Julian w wywiadzie wydrukowanym przez Huffington Post. „Poprzez aplikację jesteśmy w stanie powiedzieć kobiecie ‚w tej ćwiartce nastąpiły drastyczne zmiany w temperaturze’, a dzięki oprogramowaniu możemy w szczególny sposób monitorować tę podejrzaną część i jeśli zmiana będzie utrzymywać się na tym samym poziomie, zarekomendować wizytę u lekarza”. Połączenie inteligentnej aplikacji akurat z biustonoszem ma swoje uzasadnienie: jest on w stanie utrzymać biust w stałej pozycji i wystarczy nosić go przez godzinę w tygodniu.

Niestety, zanim inteligentny biustonosz wejdzie do sprzedaży, czeka go jeszcze sporo testów i niezbędnych certyfikatów. Młody geniusz już teraz zbiera jednak za niego sporo nagród, więc jesteśmy pewni, że jego wyjątkowa inicjatywa lada chwila zdobędzie należny jej rozgłos!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!

Światowe marki coraz chętniej adaptują się do wymogów współczesnego, zdigitalizowanego świata – rozszerzają promocję swoich produktów w mediach społecznościowych, do kampanii angażują popularnych w sieci bohaterów, a nawet, jak pokazują chociażby ostatnio przykłady Comme des Garcons i Chanel, nie mają oporów przed tym, by tworzyć własne… emoji. O krok dalej postanowiło jednak pójść Gucci wypuszczając własne, FENOMENALNE, memy będące częścią kampanii promującej swoją nową linię zegarków.

Tego właśnie potrzebował Internet: Gucci wypuściło własne memy!
ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki, dzięki którym poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach!

Tous

Woda toaletowa Bonjour Senorita
od 235 zł

Tonymoly

Krem do rąk
35 zł

Mac

Fruity Juicy Prep + Prime Fix
90 zł

Perfecta SPA

Masło do ciała Pinacolada
15,90 zł

Nivea

Żel pod prysznic
8,49 zł

Rimmel

Lakier do paznokci Super Gel
19,99 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.