Nars testuje na zwierzętach? Marka w ogniu krytyki

Marka Nars, w Polsce dostępna zaledwie od kilku miesięcy, od wielu lat znajduje się na samym szczycie ulubieńców makijażystów, gwiazd i fanek kosmetyków. Jednak to może się niedługo zmienić, ponieważ niedawno pojawiła się informacja, że produkty Narsa będą dostępne w Chinach, a co za tym idzie, testowane na zwierzętach i internauci mieli kilka słów do powiedzenia na ten temat.

Testowanie kosmetyków na zwierzętach to jeden z najczęściej podejmowanych tematów przez wszelkich obrońców naszych ukochanych futrzaków. Na szczęście, coraz częściej wprowadza się prawne zakazy wykorzystywania zwierząt w tych celach, ale wciąż istnieją takie państwa, które to praktykują. Jednym z nich są Chiny, gdzie prawo wręcz nakazuje testowania produktów na zwierzętach. Nars niedawno ogłosił, że planuje wejść na tamten rynek i po tej informacji na markę spłynęła fala krytyki.

We want you to know that we hear you. The global elimination of animal testing needs to happen. We firmly believe that product and ingredient safety can be proven by non-animal methods, but we must comply with the local laws of the markets in which we operate, including in China. We have decided to make NARS available in China because we feel it is important to bring our vision of beauty and artistry to fans in the region. NARS does not test on animals or ask others to do so on our behalf, except where required by law. NARS is committed and actively working to advance alternative testing methods. We are proud to support the Institute for In Vitro Sciences (IIVS), a globally recognized organization at the forefront of advancing non-animal methods in China and around the world. NARS is hopeful that together, we can work toward a cruelty-free world. For more on the good work IIVS is doing, see: http://bit.ly/2rVjnwV

Post udostępniony przez @narsissist

Internauci sprzeciwiający się testowaniu kosmetyków na zwierzętach szybko zaczęli komentować zdjęcia na oficjalnym Instagramie (@narssisit) hashtagami #stopanimalcruelty oraz #saynotoanimaltesting. Ich ilość była tak duża, że na profilu Narsa pojawiło się oficjalne oświadczenie, które zamiast załagodzić sprawę, tylko ją pogorszyło. Marka napisała, że nie testuje na zwierzętach ani nie wymaga, żeby ktoś inny wykorzystywał ich produkty w tym celu, chyba, że wymaga tego prawo. A w Chinach wymaga.

Wejście na chiński rynek jest o tyle zaskakujące, że Nars aktywnie wspiera globalne szukanie metod eliminujących testowanie kosmetyków na zwierzętach poprzez współpracę z firmą In Vitro Sciences. Jednak sprzeciwy i negatywne komentarze nie wpłyną na zmianę decyzji marki i wkrótce również chińscy konsumenci będą mogli skorzystać z ich produktów. Oczywiście, za odpowiednią cenę (i nie mówimy tutaj o pieniądzach).

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenny numer Fashion Magazine od dziś w sprzedaży!

Dla wszystkich miłośników najświeższych trendów zarówno w modzi, urodzie i designie mamy świetną wiadomość. Dziś do sprzedaży trafił najnowszy, numer Fashion Magazine, w którym powiało wiosną nie tylko pod względem tematów. Marcowo – kwietniowy numer zaskoczy was zupełnie nową szatą graficzną. A co znajdziecie w środku?

Najnowszy numer Fashion Magazine to jak zawsze dwie okładki. Tym razem bohaterami zostali Joanna Przetakiewicz i Piotr Czaykowski, z kolejnej spojrzy na was grupa imprezowiczek jak przeniesiona prosto z szalonych lat 70.. Wewnątrz znajdziecie między innymi rozmowę Michała Zaczyńskiego i Joanny Bojańczyk o przyszłości tradycyjnych sklepów. Wywiad z jedną z najbardziej kolorowych kobiet w świecie mody – kostiumografką Dorotą Roqueplo twórcą kostiumów do nominowanego do Oskara filmu -„Twój Vincent”, czy raport o zmianach dyrektorów kreatywnych największych domów mody. Nie zabraknie również najnowszych informacji o świecie kultury i sztuki, a będzie się działo dużo, ponieważ przed nami sezon wyjątkowych wystaw, kinowych oraz telewizyjnych premier.

Wiosna to także, a może przede wszystkim, czas najnowszych trendów w modzie i urodzie. Co przyniesie nowy sezon? Naszym zdaniem będzie pastelowy, kobiecy, ale obrośnie w piórka. Przy tym będzie jednocześnie transparentny i plastikowy. Zajrzeliśmy także od kuchni w świat mody w który zabierze was Michał Zaczyńskim i odpowie wam w swoim felietonie na pytanie czy jedzenie stanie się nową modą. Brzmi smacznie? Jeśli tak to spodoba wam nowa moda na owoce i warzywa, które znalazły zastosowanie w urodzie. Jakie? Wszystkie odpowiedzi znajdziecie w naszym nowym numerze.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności