Naomi Campbell autorką nowego internetowego viralu

Zapomnijcie o ALS Ice Bucket Challenge oraz Manequin Challenge. Idzie coś zupełnie nowego. Najświeższy internetowy viral nosi nazwę #1Orange1Tree, a zapoczątkowała go sama Naomi Campbell. Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi, już śpieszymy z wyjaśnieniami.

 

 

Media społecznościowe co jakiś czas opanowują różne virale, trendy i akcje społeczne. Dobrze znany był nam ALS Ice Bucket Challenge, który polegał na oblewaniu się wodą i nominowaniu kolejnych osób, w celu uświadomienia o konieczności badań nad tytułowym ALS, czyli stwardnieniem zanikowym bocznym. Wodą polewał się nawet Bill Gates, a cała akcja pozwoliła organizacji ALS Association na zebranie aż 115 milionów dolarów. To wszystko dzięki 17 milionom internetowych filmików. Nic nie zapowiadało takiego sukcesu, tym bardziej, że najbardziej oberwało się celebrytom oskarżanym o nachalną autopromocję.

Bardziej rozrywkowy charakter ma, cały czas popularny, Mannequin Challenge. Zabawa, która polega na zastyganiu w jednej pozie, podczas gdy w tle leci piosenka „Black Beatles” hip-hopowego duetu Rae Sremmurd, zdobyła serca wielu znanych osób. Wśród nich znaleźli się Britney Spears, Adele, Kate Hudson, Courtney Cox, aniołki Victoria’s Secret, a nawet Hilary Clinton.

Okazuje się, że znowu wracamy do kolejnego viralu o charakterze społecznym. Zapoczątkowała go sama Naomi Campbell, która nominowała Cindy Crawford, a ta Naomie Harris. Zaraz do tego grona dołączyła Eva Longoria, a już niebawem zobaczymy Christy Turlington i Jasmine Sanders. O co chodzi tym pięknym paniom i dlaczego na swoim instagramowych kontach gryzą pomarańcze? Otóż ich inicjatywa oznaczona jest hastagiem #1Orange1Tree i ma na celu zwrócenie uwagi na potrzebę sadzenia nowych drzew w Senegalu.

Inicjatorem całej kampanii jest marka La Maison Cointreau – producent likieru z gorzkich pomarańczy, najczęściej hiszpańskich i haitańskich. Marka ma w planach stworzenie plantacji pomarańczy w Senegalu, w ramach swojego nowego projektu. Za każde zdjęcie opublikowane na Instagramie, obiecuje posadzenie jednego drzewa w Senegalu. Chce w ten sposób pokazać jak można łączyć prowadzenie biznesu i wspieranie środowiska naturalnego.

Będziemy uważnie obserwować #1Orange1Tree i na pewno sprawdzimy na ile jest to chwyt marketingowy Cointreau, a na ile akcja charytatywna z prawdziwego zdarzenia.

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyczne nowości października

W tym miesiącu stawiamy na pielęgnację urody w każdym wieku. Dlatego wybrałyśmy produkty takie, jak m.in zaawansowana przeciwzmarszczkowa kuracja rotacyjna do twarzy czy serum z szafranem, które pomaga zregenerować, odmłodzić skórę i sprawić, że kolorowe kosmetyki, które później na nią położymy będą wyglądały na niej wspaniale. W zestawieniu mamy także specjalną konturówkę do dojrzałych ust, która potrafi dokładnie je wypełnić i nadać im pełniejszy i bardziej wyraźny kształt.  Zwracałyśmy przy tym uwagę, by dbając o ciało i twarz nie zapomnieć rozpieścić zmysłów. Wśród kosmetyków w naszej galerii znalazły się więc także te o wyjątkowych zapachach m.in czarnej orchidei, wanilii czy limonki. Poza tym, pojawiło się kilka produktów o wyjątkowych, luksusowych składnikach, takich jak najdroższa przyprawa świata czyli szafran, czy pochodzący z Amazonii olejek buriti. Nie zabrakło także lakieru do paznokci, który pomoże nam stworzyć  powracający w wielkim stylu trend na french manicure. Wszystkie opisane kosmetyki znajdziecie poniżej!

Kosmetyczne nowości października
Maskara Lash Crown, Max Factor
Tusz do rzęs z rewolucyjną szczoteczką, która pomaga wydłużyć i dodać objętości, ale także nadać rzęsom odpowiedni kształt. Zainspirowana specjalnymi technikami stosowanymi przez makijażystów tworzących przepiękne, pełne, dłuższe i grubsze rzęsy, posiada innowacyjną szczoteczkę, która kształtem przypomina koronę. Nowa maskara wydłuża rzęsy i wypełnia trudne do pomalowania przestrzenie. A wszystko dla efektu zniewalającego spojrzenia.

Zakupy

L'Oreal Paris


Avon

Zaawansowana przeciwzmarszczkowa kuracja rotacyjna
79,99 zł

Sens&Body

Zestaw Polish French
16 zł

Farmona Herbal Care

Peeling cukrowy do ciała Buriti
17 zł

Korres

Golden Krocus
325 zł

Naomi Campbell, Pret-a-porter Silk Collection

Woda toaletowa
105,99 zł

Eos

Krem do rąk Vanilla Orchid
25 zł

Neutrogena

Maska do twarzy Visibly Clear Pore & Shine
20,59 zł

Barwa

"Boska Orchidea"- zestaw naturalnych kosmetyków SPA
88,93 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.