Naomi Campbell autorką nowego internetowego viralu

Zapomnijcie o ALS Ice Bucket Challenge oraz Manequin Challenge. Idzie coś zupełnie nowego. Najświeższy internetowy viral nosi nazwę #1Orange1Tree, a zapoczątkowała go sama Naomi Campbell. Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi, już śpieszymy z wyjaśnieniami.

 

 

Media społecznościowe co jakiś czas opanowują różne virale, trendy i akcje społeczne. Dobrze znany był nam ALS Ice Bucket Challenge, który polegał na oblewaniu się wodą i nominowaniu kolejnych osób, w celu uświadomienia o konieczności badań nad tytułowym ALS, czyli stwardnieniem zanikowym bocznym. Wodą polewał się nawet Bill Gates, a cała akcja pozwoliła organizacji ALS Association na zebranie aż 115 milionów dolarów. To wszystko dzięki 17 milionom internetowych filmików. Nic nie zapowiadało takiego sukcesu, tym bardziej, że najbardziej oberwało się celebrytom oskarżanym o nachalną autopromocję.

Bardziej rozrywkowy charakter ma, cały czas popularny, Mannequin Challenge. Zabawa, która polega na zastyganiu w jednej pozie, podczas gdy w tle leci piosenka „Black Beatles” hip-hopowego duetu Rae Sremmurd, zdobyła serca wielu znanych osób. Wśród nich znaleźli się Britney Spears, Adele, Kate Hudson, Courtney Cox, aniołki Victoria’s Secret, a nawet Hilary Clinton.

Okazuje się, że znowu wracamy do kolejnego viralu o charakterze społecznym. Zapoczątkowała go sama Naomi Campbell, która nominowała Cindy Crawford, a ta Naomie Harris. Zaraz do tego grona dołączyła Eva Longoria, a już niebawem zobaczymy Christy Turlington i Jasmine Sanders. O co chodzi tym pięknym paniom i dlaczego na swoim instagramowych kontach gryzą pomarańcze? Otóż ich inicjatywa oznaczona jest hastagiem #1Orange1Tree i ma na celu zwrócenie uwagi na potrzebę sadzenia nowych drzew w Senegalu.

Inicjatorem całej kampanii jest marka La Maison Cointreau – producent likieru z gorzkich pomarańczy, najczęściej hiszpańskich i haitańskich. Marka ma w planach stworzenie plantacji pomarańczy w Senegalu, w ramach swojego nowego projektu. Za każde zdjęcie opublikowane na Instagramie, obiecuje posadzenie jednego drzewa w Senegalu. Chce w ten sposób pokazać jak można łączyć prowadzenie biznesu i wspieranie środowiska naturalnego.

Będziemy uważnie obserwować #1Orange1Tree i na pewno sprawdzimy na ile jest to chwyt marketingowy Cointreau, a na ile akcja charytatywna z prawdziwego zdarzenia.

ZobaczSchowaj komentarze

Wyłącznie czarne gwiazdy w nowym kalendarzu Pirelli! Zobaczcie zdjęcia zza kulis

Oczekiwanie dobiegło końca i znamy już motyw przewodni oraz bohaterów najnowszej edycji kalendarza Pirelli sfotografowanej przez Tima Walkera. O ile jednak inspiracja „Alicją” w Krainie Czarów” nie jest dużym zaskoczeniem (artysta słynie z baśniowych zdjęć), tak na pewno niewiele osób spodziewało się, że twórcy postawią wyłącznie na czarną obsadę. Zobaczcie, kto znalazł się w gronie 17 osób sfotografowanych przez Brytyjczyka!

Wyłącznie czarne gwiazdy w nowym kalendarzu Pirelli! Zobaczcie zdjęcia zza kulis

Puff Daddy i Naomi Campbell na jednym zdjęciu, w dodatku w surrealistycznym klimacie rodem z „Alicji w Krainie Czarów”? Takie rzeczy tylko w kalendarzu Pirelli, który w tym roku sfotografował znany z zamiłowania do baśniowej estetyki Tim Walker. W przypadku najnowszej edycji kultowego projektu to jednak nie motyw przewodni jest największym zaskoczeniem, a obsada zbudowana wyłącznie z czarnych przedstawicieli świata mody, filmu, muzyki i sztuki.

Wśród wystylizowanych przez Edwarda Enninfula ” wybrańców”, znaleźli się m.in. wspomnieni już Daddy i Campbell, modelki Adwoa Aboah i Slick Woods, aktorki Lupita Nyongo, Whoopi Goldberg i Sasha Lane oraz amerykański aktor i drag queen Ru Paul. Ta dość niespodziewana selekcja i dominacja czarnych przedstawicieli pop kultury to oczywiście istotny krok w kierunku zwiększenia różnorodności rasowej w branży, jednak, jak słusznie zauważają zagraniczne portale, w pozytywnym wydźwięku całego projektu wielu osobom przeszkadzać może fakt, iż autorem kalendarza nadal jest biały fotograf.

Czy faktycznie można mówić o braku konsekwencji? Czekamy na wasze opinie!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.