Naomi Campbell autorką nowego internetowego viralu

Zapomnijcie o ALS Ice Bucket Challenge oraz Manequin Challenge. Idzie coś zupełnie nowego. Najświeższy internetowy viral nosi nazwę #1Orange1Tree, a zapoczątkowała go sama Naomi Campbell. Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi, już śpieszymy z wyjaśnieniami.

 

 

Media społecznościowe co jakiś czas opanowują różne virale, trendy i akcje społeczne. Dobrze znany był nam ALS Ice Bucket Challenge, który polegał na oblewaniu się wodą i nominowaniu kolejnych osób, w celu uświadomienia o konieczności badań nad tytułowym ALS, czyli stwardnieniem zanikowym bocznym. Wodą polewał się nawet Bill Gates, a cała akcja pozwoliła organizacji ALS Association na zebranie aż 115 milionów dolarów. To wszystko dzięki 17 milionom internetowych filmików. Nic nie zapowiadało takiego sukcesu, tym bardziej, że najbardziej oberwało się celebrytom oskarżanym o nachalną autopromocję.

Bardziej rozrywkowy charakter ma, cały czas popularny, Mannequin Challenge. Zabawa, która polega na zastyganiu w jednej pozie, podczas gdy w tle leci piosenka „Black Beatles” hip-hopowego duetu Rae Sremmurd, zdobyła serca wielu znanych osób. Wśród nich znaleźli się Britney Spears, Adele, Kate Hudson, Courtney Cox, aniołki Victoria’s Secret, a nawet Hilary Clinton.

Okazuje się, że znowu wracamy do kolejnego viralu o charakterze społecznym. Zapoczątkowała go sama Naomi Campbell, która nominowała Cindy Crawford, a ta Naomie Harris. Zaraz do tego grona dołączyła Eva Longoria, a już niebawem zobaczymy Christy Turlington i Jasmine Sanders. O co chodzi tym pięknym paniom i dlaczego na swoim instagramowych kontach gryzą pomarańcze? Otóż ich inicjatywa oznaczona jest hastagiem #1Orange1Tree i ma na celu zwrócenie uwagi na potrzebę sadzenia nowych drzew w Senegalu.

Inicjatorem całej kampanii jest marka La Maison Cointreau – producent likieru z gorzkich pomarańczy, najczęściej hiszpańskich i haitańskich. Marka ma w planach stworzenie plantacji pomarańczy w Senegalu, w ramach swojego nowego projektu. Za każde zdjęcie opublikowane na Instagramie, obiecuje posadzenie jednego drzewa w Senegalu. Chce w ten sposób pokazać jak można łączyć prowadzenie biznesu i wspieranie środowiska naturalnego.

Będziemy uważnie obserwować #1Orange1Tree i na pewno sprawdzimy na ile jest to chwyt marketingowy Cointreau, a na ile akcja charytatywna z prawdziwego zdarzenia.

ZobaczSchowaj komentarze

Etam: damskie piżamy z męskim pierwiastkiem

Już od kilku sezonów coraz mniej obowiązujący jest podział na trendy damskie i męskie. Projektanci mody z powodzeniem mieszają pierwiastki damskie i męskie tworząc kolekcje pod hasłem „gender blurring”. Tendencja ta jest już tak silna, że nawet pokazy mody przestają mieć taki podział. Marka Etam także podąża w tym kierunku, a jej najnowsza kolekcja jest dowodem na to, że damska piżama może być niezwykle stylowe nawet w bardziej męskim wydaniu. Zobaczcie!

Etam: damskie piżamy z męskim pierwiastkiem

Francuska marka Etam na sezon jesień-zima 2016 przygotowała piżamy w zupełnie innym wydaniu. Fasony są luźniejsze, bardziej obszerne i mają sporo męskich pierwiastków. Marka zdecydowała się na taki krok obserwując światowe trendy oraz wyłapując coraz częstsze zacieranie się różnic pomiędzy tym, co damskie i męskie. Co więcej, oparte jest to na obserwacji zachowań klientek, które coraz częściej kupują na działach męskich – noszą spodnie typu boyfriend, obszerne bluzy z kapturem oraz męskie t-shirty.

Jeśli chcecie się budzić w męskich piżamach, bez potrzeby podkradania ich mężczyznom, koniecznie zobaczcie nową kolekcję Etam. W jej skład wchodzą spodenki inspirowane męskimi bokserkami, luźne t-shirty, kraciaste komplety i pasiaste koszule. Swoje miejsce znalazły też bardziej orientalne, drobne wzory. Kolorystyka opiera się delikatnych błękitach, czerni i bieli, granacie oraz pudrowym różu. Wszystkie piżamy zapinane są na guziki i uszyte są z wysokiej jakości bawełny oraz satyny. Dziewczyny i kobiety, które śledzą trendy na bieżąco, z pewnością będę nosiły satynowe wersje do dziennych stylizacji.

My z pewnością wypróbujemy nowe zestawy Etam, zarówno w wersji piżamowej oraz wieczorowej.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.