„Najpiękniesza dziewczynka świata”, Thylane Blondeau nową ambsadorką L’Oréal Paris

Większość szesnastolatek chodzi do szkoły, spotyka się ze znajomymi i unika odrabiania lekcji. Thylane Blondeau nie jest jednak zwykłą szesnastolatką. Mimo młodego wieku na swoim koncie ma już kampanię dla Dolce&Gabbana, ponad milion obserwatorów na Instagramie i tytuł „najpiękniejszej dziewczynki na świecie”, który zdobyła zresztą już jako kilkuletnie dziecko. Teraz może się pochwalić kolejnym osiągnięciem, została bowiem nową ambasadorką L’Oréal Paris.

Nazwisko Blondeau dla wielu osób może brzmieć znajomo. A to dlatego, że dziewczynka kilka lat temu była jedną z najbardziej rozchwytywanych dziecięcych modelek na świecie. Jeszcze głośniej zrobiło się o niej w momencie, kiedy wzięła udział w sesji dla francuskiego „Vogue’a”, która szybko wywołała burzę na świecie. W jednym z edytoriali 10-letnia Thylane pojawiła się w mocnym makijażu, kusej sukience oraz szpilkach, a obserwatorzy branży mody oburzyli się sposobem, w jaki magazyn przedstawił wtedy dziecko. Od tego skandalu minęło już jednak trochę czasu, Thylane dzieckiem ewidentnie już nie jest, a jej uroda niezmiennie zachwyca. Dlatego nie ma się co dziwić, że coraz więcej marek zwraca na nią uwagę.

Edytorial „Vogue” z Thylane Blondeau

L’Oréal wybrał nieprzypadkowy dzień, żeby oficjalnie ogłosić, że Thylane została ich kolejną ambasadorką, tym samym dołączając do takich osób jak Karlie Kloss, Doutzen Kroes czy Irina Shayk. Kosmetyczny gigant poinformował o tym w dniu szesnastych urodzin nastolatki potwierdzając także, że planuje zwrócić się w kierunku młodszych roczników. Globalny dyrektor L’Oréal Pierre-Emmanuel Angeloglou sam nazwał Thylane „głosem pokolenia”.


Francuzka po raz pierwszy ma pojawić się w kampaniach linii Hydra Genius, czyli produktów pielęgnacyjnych, ale na pewno zobaczymy ją również w sesjach wizerunkowych kosmetyków do makijażu oraz włosów. Chociaż pierwsze zapowiedzi współpracy między nastolatką a L’Oréal pojawiły się na jej Instagramie, to wciąż musimy czekać na oficjalną sesję. Czy to początek wielkiej kariery Blondeau? Nie wiemy, ale na pewno będziemy się jej dalej przyglądać.

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza współpraca TOMS i & Other Stories

Chyba większość z nas lubi łączyć przyjemne z pożytecznym, w szczególności jeśli mówimy o modzie oraz zrobieniu dobrego uczynku. Właśnie na tym opiera się najnowsza współpraca pomiędzy marką TOMS i & Other Stories, w której znajdą się klasyczne modele butów oraz cała kolekcja ready to wear. Zobaczcie koniecznie!

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.