Najpiękniejsze makijaże i fryzury na tegorocznym rozdaniu Złotych Globów

Warto się było dziś obudzić! Pomimo smogu i mroźnego poniedziałku z przyjemnością rozpoczęłyśmy poranek od prasówki na temat rozdania nagród ze najlepsze filmy i seriale 2016 roku. Z satysfakcją przyjęłyśmy werdykt jury, i z zachwytem obejrzałyśmy kreacje, fryzury i make upy zaproszonych aktorek i modelek. Zobaczcie, które panie naszym zdaniem wyglądały najlepiej na wczorajszym show .

Prześliczna Lily Colins to nowoczesne wcielenie Audrey Hepburn. Nowoczesne, bo makijaż aktorki w stu procentach zgodny jest z obecnymi trendami – matowe usta, oczy a nawet policzki. Krwistoczerwona pomadka, burgund na powiekach, idealna linia brwi i włosy upięte wysoko, przeplecione drobnymi warkoczami.

Seksowna modelka Emily Ratajkowski postawiła na naturalne odcienie brązów w makijażu oczu i pomarańczową, matową pomadkę. Bardzo podoba nam się ta długość włosów, delikatne, hollywodzkie fale i głęboki przedziałek na bok.

Felicity Jones świetnie wygląda w nisko upiętym koku. Do tego oczy umalowane cieniem w butelkowej zieleni, który doskonale współgrają z jej odcieniem włosów. Czujemy, że jej fryzura zainspirowała nas do obcięcia grzywki.

Gilian Anderson z wiekiem wygląda coraz lepiej. Aktorka ma to szczęście, że jedynie przybywa jej dodających uroku zmarszczek, a sam owal twarzy w ogóle się nie zmienia. Uniesione do góry blond włosy i delikatny złoty cień na powiekach, wystarczają żeby podkreślić jej urodę.

Reese Winterspoon została uczesana w koka związanego tuż nad karkiem. Głęboki przedziałek z boku i grzywka zaczesana na prawo poprawiają proporcje jej podłużnej twarzy, a świetlisto – brązowy makijaż oczu podkreśla barwę jej tęczówek.

Makijażysta Olivii Culpo  połączył matowe brązy na powiekach ze złocistą plamką dokładnie nad jej tęczówkami. Makijaż jest bardzo efektowny i doskonale współgra z bogato zdobioną suknią byłej miss świata.

Priyanka Chopra, matową (oczywiście!), czerwoną pomadką podkreśliła usta, a oczy rozświetliła opalizującym, złotym cieniem. I te włosy!! Bomba.

ZobaczSchowaj komentarze

Oto debiutancka kampania kosmetycznej linii Rihanny – Fenty Beauty

Za kilka dni do Sephory trafi pierwsza linia kosmetyków od Rihanny. Zanim jednak będziemy mogły je kupić, warto zobaczyć film z kampanii, który piosenkarka zamieściła na swoim Instagramie. Wyjątkowa reklama nie tylko pokazuje nam, co znajdzie się na sklepowych półkach, ale ma też istotny społeczny i rasowy wydźwięk.

Długo barbadoska piękność kazała nam czekać na swoją autorską kolekcję kosmetyków do makijażu. To, jakie kosmetyki znajdą się w sprzedaży było wielką niewiadomą aż do dziś, kiedy to na Instagramie @fentybeuty ukazało się kilka zdjęć produktów oraz klip promujący nową linię.

 Klip okazał się być czymś więcej niż tylko reklamą produktów do makijażu i inauguracją pierwszego przedsięwzięcia kosmetycznego gwiazdy. To przede wszystkim celebracja różnorodności. Nie jest sekretem, że przemysł kosmetyczny często krytykowany jest za dyskryminację rasową i preferowanie białych modelek pomimo faktu, że w samych Stanach aż 35 procent kobiet jest kolorowa. Firmy kosmetyczne nie produkują także odcieni wystarczająco głębokich, aby ciemnoskóre kobiety mogły uzyskać ciemniejsze odcienie skóry.

Rihanna postanowiła to zmienić i do reklamy zaangażowała modelki o różnych narodowościach i odcieniach skóry. Zobaczymy tam m.in modelki czarne, Azjatki, Latynoski czy Arabki. Biorąca udział w kampanii Leomie Anderson, która wielokrotnie podkreślała, że  niewystarczające wielu artystów zajmujących się makijażem potrafi prawidłowo pracować z ciemniejszą skórą teraz ma nadzieję, że to się zmieni. Fenty Beauty chlubi się tym, że kreuje „nowe pokoleniem piękna”. W kampanii zobaczymy 15 modelek w tym Palomę Elsesser, Duckie Thot, Slick Woods czy Halimę Aden. Wszystkie malują sobie w niej usta różnymi odcieniami szminek, co oznaczać może tylko jedno:  odcieni będzie przynajmniej 15 i każda kobieta bez względu na kolor skóry znajdzie właściwy dla siebie. Film jest miłą odmianą, bo różni się od klasycznych kampanii z branży beauty.

Choć wielka amerykańska premiera zaplanowana jest na 8 września, nam przyjdzie pewnie trochę na nią poczekać – do tej pory nie pojawiły się informacje dotyczące wejścia Fenty Beauty na polski rynek.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.