Ekskluzywne zapachy Sublime Nature by Oriflame

Szwedzka marka Oriflame wprowadza na rynek dwa nowe, ekskluzywne zapachy, których twórczynią jest mistrzyni perfumiarstwa Nathalie Lorson współpracująca wcześniej z takimi markami jak YSL, Dolce & Gabbana czy Roberto Cavalli. Na razie do sprzedaży trafią perfumy o zapachu tuberozy i fasolki tonki. Jeśli ciekawi was jakie jeszcze nuty odnajdziemy w tych dwóch wyjątkowych zapachach, odpowiedź znajdziecie poniżej.

Sublime Nature to nowa kolekcja zapachów premium marki Oriflame w skład której wchodzą niszowe, luksusowe perfumy tworzone przez mistrzynię perfumiarstwa z najbardziej ekskluzywnych komponentów. Tuberoza i tonka to dwa zapachy, które znajdziemy w tej wyjątkowej linii, a w przyszłości dołączy do nich trzeci zapach.

Na wizualach promujących tą luksusową linię nie zobaczymy twarzy modelki, bo gwiazdą w tym przypadku są same zapachy oraz perfumiarka, który je stworzyła, czyli Nathalie Lorson. Twórczyni kolekcji Sublime Nature jest żywą legendą w swojej branży.  Skomponowała zapachy m.in. dla Saint Laurent, Dolce & Gabbana czy Roberto Cavalli.

Zapytana o inspirację Nathalie odpowiada: „Przy Sublime Nature podeszłam do swojej wizji perfum w zupełnie nowy sposób. Pragnęłam uchwycić wyjątkowe chwile w cyklu natury, wtedy, gdy dwa składniki moich perfum są najbardziej magiczne i najpiękniejsze. Tworząc te dwa zapachy, opierałam się na kultowych składnikach sztuki perfumeryjnej. Wybrałam składniki o najdoskonalszej jakości: tonkę z Brazylii i tuberozę z Indii.”

W pierwszym zapach Tuberose głównym składnikiem jest kwiat tuberozy, który uznawany jest za jeden z najbardziej aromatycznych komponentów perfum na świecie. Zbierany w nocy wydziela bardzo intensywny aromat – zbierany o świcie oddaje lekki, świeży zapach – idealnie odnajdujący się w kompozycjach perfum. Cudownemu aromatowi kwiatów towarzyszą delikatne akordy rosy i drewna sandałowego. Zapach został zamknięte w prostym i minimalistycznym, ale przez to bardzo luksusowo wyglądającym opakowaniu.

Rosnąca naturalnie w lasach deszczowych Ameryki Południowej tonka jest jednym z najlepszych i najbardziej poszukiwanych składników perfumeryjnych. Znana jest ze względu na charakterystyczny, podobny do wanilii smak i ciepły, apetyczny zapach, przypominający aromaty cynamonu, szafranu, migdałów i goździków. Poza tym jest jednym z najpiękniejszych i najbardziej wyszukanych składników sztuki perfumiarstwa. Smakowity aromat tonki łączy w sobie nuty wanilii, migdałów, cynamonu i karmelu. To bardzo wyrafinowany,  zmysłowy zapach, ale i intensywny zapach. Kompozycja otwiera się wielowymiarową nutą cascalone, połączoną z soczystymi czarnymi porzeczkami i świeżymi, wodnymi nutami jaśminu. W jej sercu odnajdziemy stworzony specjalnie dla Sublime Nature bukiet tonki Sublime CO2 połączony z purpurowym heliotropem.

My mieliśmy już okazję powąchać zapachy podczas konferencji prasowej odbywającej się we wnętrzach restauracji Warszawski Sen w Hali Koszyki i jesteśmy pod wrażeniem ich kompozycji!

ZobaczSchowaj komentarze

Aaron Taylor-Johnson twarzą nowego zapachu Givenchy

Dom mody Givenchy stworzył nową wersję kultowych męskich perfum „Gentleman”. Twarzą kampanii promującej zmienioną formułę zapachu stworzonego w 1975 roku  przez założyciela marki, został angielski aktor i bożyszcze kobiet na całym świecie – Aaron Taylor-Johnson.

Jak twierdzi dom mody Givenchy, zapach zostały zmieniony w celu dotarcia do młodszych klientów marki. Dodatkowo, dyrektor generalny perfum Givenchy–Romain Spitzer, wyjaśnia, że całe działanie zostało podjęte po to, aby oddać hołd samemu projektantowi, a także wyobrazić sobie jaki powinien być „Gentleman” gdyby stworzono go dopiero dziś.

Oryginalna wersja zapachowa powstała, aby ,,dodać trochę pikanterii do grzeczności”. Perfumy te miały nutę ostrości, były mocne i wyraźnie trwałe. Nowy „Gentleman” ma nie tylko ożywić dawny zapach i sprawić, że cała kompozycja będzie trochę bardziej współczesna, ale, jak ujął to sam Spitzer, ma być idealnym połączeniem siły i słodkości.

Nowym ambasadorem zapachu został jeden z najzdolniejszych i najprzystojniejszych aktorów młodego pokolenia, Aaron Taylor-Johnson. Czarno-biały spot reklamowy nakręcono na wiejskim folwarku. Aktor zaczyna swoją grę trzymając w ręku symboliczny kwiat domu mody Givenchy– łyszczec. Nastawia muzykę, wręcza kwiat kobiecie, oferuje kurtkę innemu mężczyźnie… Jednym słowem, zachowuje się jak prawdziwy gentleman.

Film ma przedstawiać wyobrażenie domu mody na temat wolności, spontaniczności i hojności. Całą kampanię wyreżyserowała żona gwiazdy najnowszej kampanii– Sam Taylor-Johnson, a Spitzer przyznał, że sukces całego spotu zawdzięcza wspaniałej współpracy małżonków. W wywiadzie dla portalu WWD, aktor wyznał, że wymyślając koncepcję całej kampanii wspólnie ze swoją żoną skupili się na ich własnej interpretacji współczesnego gentlemana. Według nich, powinien być on tradycyjny i szarmancki, ale przy tym wierzyć w równość kobiet. Co więcej, zarówno aktor jak i reżyserka uwielbiają odkrywać nowe horyzonty, dlatego wspólna kampania dla Givenchy była dla nich wspaniałą przygodą.

Prapremiera nowego produktu w paryskiej Sephorze nastąpi już w ten czwartek. Natomiast na przełomie sierpnia i września perfumy będą dostępne już między innymi we Włoszech, Belgii, Holandii, Niemczech i Ukrainie. Cena wersji 50 ml to 65 Euro, a 100 ml 91 euro.

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.