COS zachwyca najnowszą kampanią

Na kolejne kampanie szwedzkiej marki czekamy zawsze z niecierpliwością. Są tak doskonałe w swojej czystej formie, że zdjęcia z niej oglądamy z taką samą przyjemnością jak obrazy w galerii. Cos słynie z minimalistycznych form i naturalnych materiałów, które tą surową prostotę, dodatkowo podkreślają. To minimalizm w najkrótszej postaci. W tym sezonie inspiracją dla projektantów Cos był papier. Jak zinterpretował go Cos? Zobaczcie poniżej.

COS zachwyca najnowszą kampanią

Kolekcja COS na wiosnę i lato 2018 to przede wszystkim organiczne formy i naturalne materiały. Znajdziemy tu współczesne klasyki, ale skomponowane modułowo, czyli tak by można było je wymieniać i ponownie kompletować nadając im tym samym, zupełnie nowy charakter.

Inspiracją dla projektantów Cos była faktura i właściwości papieru, który jest dostrzegalny na każdym poziomie projektu od wykroju, przez drapowanie, aż po wykorzystanie technologii 3D. W nowej kolekcji ubrania wykonane są z różnych form bawełny – teksturowanej, powlekanej, szeleszczącej, gniecionej. Dzianiny o różnej gęstości zostały zrobione ręcznie z niezwykle delikatnych: jedwabi, mięsistych przędz papierowych i krochmalonej letniej wełny. Techniczne innowacje, jak powlekany Tyvek są urozmaiceniem, które pozwala na nowo zinterpretować ponadczasowe ubrania. Całość uzupełnia naturalna paleta kolorów, od najczystszej bieli, przez organiczny papier, odcienie inspirowane drewnem, aż po brązy połączone z pudrowymi akcentami ochry, zielonych liści, miętą, granatami, petrolami i bogatymi czerwieniami.

W kolekcji dla kobiet znajdziemy przebudowane płaszcze ze złagodzoną linią ramion, transparentne kamizelki, dzianinowe sety z przeskalowanymi proporcjami, zapinane na innowacyjne potrójne zapięcie. Akcesoria także poddano modyfikacji. Torbę typu shopper zrobiono z lakierowanej skóry w kolorze kości słoniowej, kopertówka zyskała podłużną formę, dzięki matowej metalowej rączce, a prostokątna, skórzaną torebkę zwieńczoną techniczną rączką, zaopatrzono dodatkowo w funkcjonalne zapięcia na froncie i tyle. Trampki stworzono z wykorzystaniem technologii fly knitted, a srebrna biżuteria stała się płynna, organiczna o obłej formie.

Męska linia zasadza się na zabawie z objętościami i kontrastującymi proporcjami, szczególnie widocznymi w kompozycji pudełkowych kurtek zestawionych z dopasowanymi spodniami, w koszulach o kwadratowych cięciach, sztywności dwustronnych wełnianych spodni i w lekkich dwurzędowych płaszczach. Tradycyjny bucket hat, tzw. kapelusz rybaka, by wyglądał nowocześnie, został przedłużony w odpowiednich miejscach, a klasyczne tenisówki pojawiają się w nowej wersji z płótnem i sznurowaniem, w czarnym i białym kolorze.

I jak podoba wam się?

ZobaczSchowaj komentarze

Winona Ryder i Elizabeth Olsen w najnowszej kampanii H&M!

Roztańczona Elizabeth Olsen i piękna Winona Ryder razem na ulicach Buenos Aires. To nie kadr nowego filmu, ale najnowsze wideo z kampanii marki H&M!

Winona Ryder i Elizabeth Olsen w najnowszej kampanii H&M!

Zdjęcia do nowej kampanii powstawał na ulicach pięknego Buenos Aires, gdzie Elizabeth tańczy gorące argentyńskie tango. Towarzyszą jej w tańcu nie tylko mężczyźni, ale także piękne kobiety. Pośród nich jest także Winona Ryder, która ostatnio ma swój czas, dzięki roli w kultowym już serialu Stranger Things. Najmłodsza z sióstr Olsen, znana m.in z Avengersów i amerykańska piękność –  promują wiosenną kolekcję szwedzkiej sieciówki. Obok Winony Ryder i Elizabeth Olsen w kampanii wystąpiły modelki: Andreea Diaconu, Anna Ewers, Imaan Hammam, Naomi Shimada oraz piosenkarka Andrea Valle.

Wiosną w H&M znajdziemy zwiewne i bardzo kobiece sukienku, dużo kwiatowych haftów, falban, odkrytych ramion i botanicznych printów. A wszystko inspirowane argentyńską ulicą! Kolekcja od wczoraj dostępna jest w sklepach.

Zanim się wybierzecie po nowe ubrania i dodatki obejrzyjcie wideo z udziałem Winony i Elizabeth!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.