Urodowa jesień: najmodniejsze kolory szminek od polskich marek

Jesienią nie tylko z niecierpliwością wyczekujemy momentu, kiedy przełożymy wybiegowe trendy na własne garderoby. To także czas, w którym po zdominowanym przez lekkie kremy BB i bronzery lecie, z chęcią próbujemy nowych, czasami szalonych i cięższych, makijaży. W tym sezonie projektanci są zgodni: akcent ma padać albo na oczy (tu dominuje wszelka wariacja na temat „kociej” kreski) albo na usta. Dziś, oczywiście przy pomocy produktów od polskich marek pokażemy, jak odtworzyć najmodniejsze makijaże ust prosto ze światowych wybiegów. Sprawdźcie!

KLASYCZNA CZERWIEŃ

Czerwone usta, przywodzące na myśl klimat „złotej ery Hollywood” to klasyk, który prędzej czy później wypróbuje każda z nas. W tym sezonie nie zestawiamy ich tylko z eleganckimi stylizacjami (tak jak na przykład w kolekcji Prady), lecz obalając mit o tym, że „czerwień dodaje lat” śmiało nosimy do nowoczesnych, a czasami nawet nieco awangardowych zestawów, cały czas pamiętając o tym, aby resztę makijażu ograniczyć do minimum. Zmatowiona cera oraz lekko podkreślone brwi i rzęsy w zupełności wystarczą.

GŁĘBOKI BURGUND

Intensywne bordowe usta, nie tylko na wieczór? Tak właśnie proponują nosić najmodniejszy kolor sezonu projektanci. Głęboki burgund, a nawet czerń, nosimy do stylizacji utrzymanych w gotyckiej stylistyce (to także jeden z silniejszych trendów tej jesieni), ale także łączymy z typowo klasycznymi elementami garderoby i nisko spiętym koczkiem. Dodatkowo, wybieramy albo wersję matową (jak u Rodarte), albo maksymalnie błyszczącą, jak na pokazie Diora, pamiętając o tym, że taki makijaż broni się sam i reszta twarzy powinna być totalnie „saute”.

„NUDE” NIE TAKI NUDNY

Dla wszystkich fanek „nudziaków”, mamy dobrą wiadomość – przygaszone beże, odcienie toffi, brudne róże i ogólnie, wszystkie neutralne odcienie, nie składają broni i wyraźnie zaznaczają swoją obecność wśród najgorętszych trendów sezonu. Tym razem jednak rezygnujemy z przesadnie matowego efektu, uzyskiwanego zazwyczaj dzięki połączeniu konturówki i matowej szminki w płynie i stawiamy na kremowy oraz bardzo naturalny efekt, tak jak na przykład u Versace. Dodatkowy plus tej opcji jest taki, że możemy totalnie zaszaleć na powiece!

FLUO POWER

W szare jesienno-zimowe dni, nic tak nie daje energetycznego kopa jak pomadka w intensywnym kolorze! W tym sezonie projektanci korzystali głównie z odcieni purpury, żywej fuksji (Jeremy Scott) i intensywnego koralu (Fendi) – oczywiście nie radzimy wam kopiować looków z wybiegu w skali 1:1, proponujemy za to, by kolorowe (i obowiązkowo matowe) usta łączyć z  pozbawioną przesadnego rozświetlenia i koloru cerą i okiem delikatnie podkreślonym eyelinerem.


Zakupy

PROVOKE BY IRENA ERIS

SZMINKA
59,90 ZŁ

WIBO

SZMINKA
10 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
7,90 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
11,90 ZŁ

KOBO

SZMINKA
15,90 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
11,90 ZŁ

KOBO

SZMINKA
15,90 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
9,50 ZŁ

WIBO

SZMINKA
12,99 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Profile beauty na Instagramie, które musicie znać

Każdy kto po raz pierwszy zaczynał przygodę z makijażem doskonale wie, że to trudna sztuka i nie wszyscy mają do niej talent. Z pomocą przychodzą nam wtedy tutoriale, które do tej pory oglądaliśmy najczęściej na YouTube, ale od jakiegoś czasu Instagram rośnie na coraz większą konkurencję. Dlatego dzisiaj przygotowaliśmy dla was przegląd kilku kont beauty, które sprawią, że każda fanka makijażu spędzi godziny na ich przeglądaniu.

Pat McGrath

Jeśli ktoś interesuje się wizażem to z pewnością nie raz i nie dwa słyszał o tej pani. Sama Anna Wintour okrzyknęła ją najbardziej wpływową makijażystką na świecie. Pat McGrath już od 20 lat pracuje w branży beauty i ma na swoim koncie współpracę z największymi domami mody. To właśnie ją możemy najczęściej zobaczyć za kulisami pokazów od Nowego Jorku po Mediolan. Pat od jakiegoś czasu projektuje również swoje autorskie kosmetyki, a my zawdzięczamy jej takie trendy jak brokatowe czy metaliczne usta. Jej Instagram to prawdziwa mieszanka zdjęć kampanii reklamowych, szykujących się na czerwony dywan celebrytów i modelek za kulisami pokazów.

NikkieTutorials

Ponad 5 milionów obserwatorów mówi samo za siebie. Nikkie to królowa makijażowych tutoriali na Instagramie, które są wyświetlane nawet po kilka milionów razy. Na jej profilu znajdziemy wszystko – od tego jak wykonać idealną kreskę po porady jak wykonturować twarz. Nikkie zapoczątkowała też trend na filmiki „The Power of Makeup”, na których dziewczyny malują sobie tylko pół twarzy, aby pokazać jaką różnicę potrafi zrobić makijaż. Jeśli nie macie czasu na oglądanie długich tutoriali na YouTube, a chcecie się nauczyć trudnej sztuki makijażu, to Nikkie jest właśnie dla was!

Mario Dedivanovic

Uwielbiacie makijaże Kardashianek? Jeśli tak, to z pewnością słyszeliście o jej makijażyście (i przyjacielu) Mario Dedivanovicu. To właśnie temu Amerykaninowi, pochodzącemu z Albanii, zawdzięczamy modę na konturowanie. Dzisiaj jest jednym z najbardziej rozchwytywanych makijażystów celebrytów. Oprócz Kim, często współpracuje z Chrissy Teigen i Jennifer Lopez. Mario niedawno zaprojektował też swoją własną paletkę do cieni wspólnie z marką Anastasia Beverly Hills, która jest marzeniem chyba każdej fanki makijażu. Na Instagramie śledzi go już prawie 3 miliony osób, które mogą obserwować jego pracę oraz prywatne życie. Mario prowadzi również masterclass, na których uczy tajników makijażu. Niestety prowadzi je tylko na terenie USA.

HudaBeauty

Huda Kattan to jedna z najpopularniejszych Instagramowych blogerek beauty. Huda w przeciwieństwie do wielu innych makijażowych guru w mediach społecznościowych nie zaczęła od pracy w dziale beauty. Początkowo zajmowała się finansami na Wall Street w Dubaju, ale postanowiła z tego zrezygnować i wyjechać do jednej z najlepszych szkół wizażu w Los Angeles. Dzisiaj jej profil na Instagramie z tutorialami makijażowymi ma już ponad 15 milionów obserwatorów, a sama Kattan posiada również własną markę kosmetyczną – HudaBeauty.

Anastasia Beverly Hills

Niewiele marek kosmetycznych może pochwalić się ponad 11 milionami obserwatorów na Instagramie. Profil Anastasia Beverly Hills to niekończące się źródło makijażowych inspiracji. Znajdziemy tam porady makijażowe, inspiracyjne zdjęcia dziewczyn z całego świata oraz oczywiście nowości kosmetyczne w ofercie marki. My tylko czekamy na to, aż będzie dostępna w Polsce!

Gelcream

 

Profil Gelcream to przede wszystkim piękne zdjęcia produktów do pielęgnacji i makijażu, ale nie tylko. Znajdziemy tam również dłuższe opisy recenzujące poszczególne kosmetyki, jak porady na temat stosowania wybranych kosmetyków. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to nie czekajcie i obserwujcie, bo warto!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności