Urodowa jesień: najmodniejsze kolory szminek od polskich marek

Jesienią nie tylko z niecierpliwością wyczekujemy momentu, kiedy przełożymy wybiegowe trendy na własne garderoby. To także czas, w którym po zdominowanym przez lekkie kremy BB i bronzery lecie, z chęcią próbujemy nowych, czasami szalonych i cięższych, makijaży. W tym sezonie projektanci są zgodni: akcent ma padać albo na oczy (tu dominuje wszelka wariacja na temat „kociej” kreski) albo na usta. Dziś, oczywiście przy pomocy produktów od polskich marek pokażemy, jak odtworzyć najmodniejsze makijaże ust prosto ze światowych wybiegów. Sprawdźcie!

KLASYCZNA CZERWIEŃ

Czerwone usta, przywodzące na myśl klimat „złotej ery Hollywood” to klasyk, który prędzej czy później wypróbuje każda z nas. W tym sezonie nie zestawiamy ich tylko z eleganckimi stylizacjami (tak jak na przykład w kolekcji Prady), lecz obalając mit o tym, że „czerwień dodaje lat” śmiało nosimy do nowoczesnych, a czasami nawet nieco awangardowych zestawów, cały czas pamiętając o tym, aby resztę makijażu ograniczyć do minimum. Zmatowiona cera oraz lekko podkreślone brwi i rzęsy w zupełności wystarczą.

GŁĘBOKI BURGUND

Intensywne bordowe usta, nie tylko na wieczór? Tak właśnie proponują nosić najmodniejszy kolor sezonu projektanci. Głęboki burgund, a nawet czerń, nosimy do stylizacji utrzymanych w gotyckiej stylistyce (to także jeden z silniejszych trendów tej jesieni), ale także łączymy z typowo klasycznymi elementami garderoby i nisko spiętym koczkiem. Dodatkowo, wybieramy albo wersję matową (jak u Rodarte), albo maksymalnie błyszczącą, jak na pokazie Diora, pamiętając o tym, że taki makijaż broni się sam i reszta twarzy powinna być totalnie „saute”.

„NUDE” NIE TAKI NUDNY

Dla wszystkich fanek „nudziaków”, mamy dobrą wiadomość – przygaszone beże, odcienie toffi, brudne róże i ogólnie, wszystkie neutralne odcienie, nie składają broni i wyraźnie zaznaczają swoją obecność wśród najgorętszych trendów sezonu. Tym razem jednak rezygnujemy z przesadnie matowego efektu, uzyskiwanego zazwyczaj dzięki połączeniu konturówki i matowej szminki w płynie i stawiamy na kremowy oraz bardzo naturalny efekt, tak jak na przykład u Versace. Dodatkowy plus tej opcji jest taki, że możemy totalnie zaszaleć na powiece!

FLUO POWER

W szare jesienno-zimowe dni, nic tak nie daje energetycznego kopa jak pomadka w intensywnym kolorze! W tym sezonie projektanci korzystali głównie z odcieni purpury, żywej fuksji (Jeremy Scott) i intensywnego koralu (Fendi) – oczywiście nie radzimy wam kopiować looków z wybiegu w skali 1:1, proponujemy za to, by kolorowe (i obowiązkowo matowe) usta łączyć z  pozbawioną przesadnego rozświetlenia i koloru cerą i okiem delikatnie podkreślonym eyelinerem.


Zakupy

PROVOKE BY IRENA ERIS

SZMINKA
59,90 ZŁ

WIBO

SZMINKA
10 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
7,90 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
11,90 ZŁ

KOBO

SZMINKA
15,90 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
11,90 ZŁ

KOBO

SZMINKA
15,90 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
9,50 ZŁ

WIBO

SZMINKA
12,99 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Agnieszka Radwańska współpracuje z marką Inglot

Marki kosmetyczne współpracujące ze znanymi osobami ze świata showbiznesu to już niemal chleb powszedni. Globalnie, niekwestionowanym liderem w tej kwestii pozostaje MAC, jednak polska marka Inglot nie pozostaje daleko w tyle. Do tej pory stworzyła kolekcję między innymi z La Manią czy musicalem Mamma Mia, a teraz do tego grona dołączyła… Agnieszka Radwańska. Zobaczcie co tenisistka stworzyła wspólnie ze znaną marką kosmetyczną!

Inglot jest bez wątpienia jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek za granicą. W sumie ich produkty dostępne są w ponad 700 butikach, a kobiety na całym świecie szybko pokochały genialne lakiery do paznokci, cienie do powiek czy dające możliwość personalizacji palety. A jeśli połączymy świetne produkty kosmetyczne z jedną z najlepszych polskich tenisistek Agnieszką Radwańską to sukces mamy gwarantowany. Agnieszka od lat odnosi wiele sukcesów na korcie, a fanów ma nie tylko w ojczyźnie, ale również na całym świecie. Jednak sama przyznaje, temat urody i kosmetyków, szczególnie tych do paznokci, jest jedną z jej poza kortowych pasji, więc współpraca z Inglotem wydaje się być strzałem w dziesiątkę.

Agnieszka Radwańska razem z Inglotem zaprojektowała kolekcję oddychających lakierów O2M do paznokci. W jej skład wejdzie aż sześć kolorów, między innymi delikatny beż na co dzień, metaliczny granat, elektryczny róż i klasyczna czerwień. Kolekcja pojawi się w sprzedaży na początku 2017 roku, a część dochodu zostanie przekazana na cele charytatywne. Gratulujemy współpracy!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.