Urodowa jesień: najmodniejsze kolory szminek od polskich marek

Jesienią nie tylko z niecierpliwością wyczekujemy momentu, kiedy przełożymy wybiegowe trendy na własne garderoby. To także czas, w którym po zdominowanym przez lekkie kremy BB i bronzery lecie, z chęcią próbujemy nowych, czasami szalonych i cięższych, makijaży. W tym sezonie projektanci są zgodni: akcent ma padać albo na oczy (tu dominuje wszelka wariacja na temat „kociej” kreski) albo na usta. Dziś, oczywiście przy pomocy produktów od polskich marek pokażemy, jak odtworzyć najmodniejsze makijaże ust prosto ze światowych wybiegów. Sprawdźcie!

KLASYCZNA CZERWIEŃ

Czerwone usta, przywodzące na myśl klimat „złotej ery Hollywood” to klasyk, który prędzej czy później wypróbuje każda z nas. W tym sezonie nie zestawiamy ich tylko z eleganckimi stylizacjami (tak jak na przykład w kolekcji Prady), lecz obalając mit o tym, że „czerwień dodaje lat” śmiało nosimy do nowoczesnych, a czasami nawet nieco awangardowych zestawów, cały czas pamiętając o tym, aby resztę makijażu ograniczyć do minimum. Zmatowiona cera oraz lekko podkreślone brwi i rzęsy w zupełności wystarczą.

GŁĘBOKI BURGUND

Intensywne bordowe usta, nie tylko na wieczór? Tak właśnie proponują nosić najmodniejszy kolor sezonu projektanci. Głęboki burgund, a nawet czerń, nosimy do stylizacji utrzymanych w gotyckiej stylistyce (to także jeden z silniejszych trendów tej jesieni), ale także łączymy z typowo klasycznymi elementami garderoby i nisko spiętym koczkiem. Dodatkowo, wybieramy albo wersję matową (jak u Rodarte), albo maksymalnie błyszczącą, jak na pokazie Diora, pamiętając o tym, że taki makijaż broni się sam i reszta twarzy powinna być totalnie „saute”.

„NUDE” NIE TAKI NUDNY

Dla wszystkich fanek „nudziaków”, mamy dobrą wiadomość – przygaszone beże, odcienie toffi, brudne róże i ogólnie, wszystkie neutralne odcienie, nie składają broni i wyraźnie zaznaczają swoją obecność wśród najgorętszych trendów sezonu. Tym razem jednak rezygnujemy z przesadnie matowego efektu, uzyskiwanego zazwyczaj dzięki połączeniu konturówki i matowej szminki w płynie i stawiamy na kremowy oraz bardzo naturalny efekt, tak jak na przykład u Versace. Dodatkowy plus tej opcji jest taki, że możemy totalnie zaszaleć na powiece!

FLUO POWER

W szare jesienno-zimowe dni, nic tak nie daje energetycznego kopa jak pomadka w intensywnym kolorze! W tym sezonie projektanci korzystali głównie z odcieni purpury, żywej fuksji (Jeremy Scott) i intensywnego koralu (Fendi) – oczywiście nie radzimy wam kopiować looków z wybiegu w skali 1:1, proponujemy za to, by kolorowe (i obowiązkowo matowe) usta łączyć z  pozbawioną przesadnego rozświetlenia i koloru cerą i okiem delikatnie podkreślonym eyelinerem.


Zakupy

PROVOKE BY IRENA ERIS

SZMINKA
59,90 ZŁ

WIBO

SZMINKA
10 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
7,90 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
11,90 ZŁ

KOBO

SZMINKA
15,90 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
11,90 ZŁ

KOBO

SZMINKA
15,90 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ

GOLDEN ROSE

SZMINKA
9,50 ZŁ

WIBO

SZMINKA
12,99 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ

INGLOT

SZMINKA
30 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Uwaga talent: Maja Bączyńska i jej kolekcja „Void”

Maja Bączyńska jest studentką projektowania ubioru łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, a my patrząc na jej propozycje wróżymy jej naprawdę ekscytującą karierę. Jak sama o sobie mówi, balansuje pomiędzy tym, co męskie i damskie, użytkowe i nieużytkowe, a w swoich projektach stara się budować mocny i wyrazisty klimat. I taka jest też zresztą jej najnowsza kolekcja „Void”, która zaciekawiła nas do tego stopnia, że postanowiliśmy się nią z wami podzielić.

 

 

 

Uwaga talent: Maja Bączyńska i jej kolekcja „Void”

Jeśli interesujecie się historią psychologii i filozofii, być może zetknęliście się kiedyś z jungowską teorią cienia personalnego, według której każdy z nas ma swoje odbicie w krzywym zwierciadle. To właśnie ona, a właściwie próba próba jej interpretacji i uchwycenia w czysto artystycznej i modowej formie stała się punktem wyjścia do kolekcji VOID autorstwa młodej i obiecującej projektantki, Mai Bączyńskiej. Owym cieniem, o którym pisał niegdyś Jung, były dla studentki łódzkiej ASP ludzkie kompleksy, ukryte zwierzęce instynkty i i inne niedopuszczane do głosu części osobowości – wszystkie one projektantka przełożyła na warstwę ubioru poprzez zastosowanie idei naprzemiennego zakrywania i odkrywania sylwetki, nadawania jej lekkości i obciążania, a także mieszanie elementów damskich z męskimi. Stąd też w najnowszej kolekcji dominują bluzy o złączonych rękawach symbolizujące niewolniczą wręcz relację człowieka z jego własnym „cieniem”, motyw obezwładnienia i łańcuchy.

Założenia te widoczne są także w kampanii zdjęciowej, którą sfotografował Paweł Kocan – laureat zeszłorocznej edycji Art&Fashion Forum i bohater naszego cyklu „Obserwowani”.

Lubimy i mocno trzymamy kciuki!

 

 

Zobacz także:

Paweł Kocan: „Staram się odnaleźć autentyczne momenty w sztucznie wykreowanych sytuacjach”

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.