Najmodniejsze dziewczyny pokochały tę „nerkę” od Gucci!

Pomimo tego, że w galeriach mody ulicznej z fashion weeku w Londynie widzimy sporo torebek od J.W. Andersona, Loewe i Off-White, to właśnie „nerka” od Gucci została okrzyknięta najchętniej noszonym przez fashionistki modelem. Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że fason jednoznacznie utożsamiany z estetyką lat 90., wraca właśnie do łask?

Najmodniejsze dziewczyny pokochały tę „nerkę” od Gucci!

Żegnaj „Dionysus”, witaj… „nerko” – sezon jesień-zima 2017 będzie prawdopodobnie kolejnym, w którym to Gucci zdominuje rynek najmodniejszych akcesoriów. Oczywiście, J.W. Anderson, Loewe, Simon Miller i Chloe póki co nie mają powodów do obaw, ale to właśnie „nerka” włoskiego domu mody podbiła serca najmodniejszych gości mijającego właśnie tygodnia mody w Londynie. Osoby prognozujące trendy już wcześniej były zresztą pewne, że modne w latach 90. akcesorium powróci w tym roku do łask , tym bardziej, że pokochały je najchętniej obserwowane gwiazdy i it-girls: Bella Hadid, Kendall Jenner i Rihanna.

Fashionistki obecne na tygodniu mody w Londynie postawiły na różnorodne wersje „nerki” Gucci, począwszy od welurowej i w kolorze fuksji (taką wybrała duńska blogerka Emili Sindlev) aż po jej czarną, skórzaną wersję, którą zestawiały z casualowym trenczem w kratkę i sneakersami. Z pudrowym model ze złotym logo sfotografowana została z kolei Norweżka, Hedvig Sagjord Opshaug, która następnego dnia „pożyczyła” ją swojej 4-letniej córeczce, Heddzie (nie wiemy, która z dziewczyn wygląda w niej lepiej!). Jedno jest pewne i potwierdza to nasza galeria: „nerki” notują w tym roku triumfalny powrót, więc pora poważnie zastanowić się nad włączeniem ich do swoich jesiennych stylizacji!

ZobaczSchowaj komentarze

Chowajcie portfele: kolejna hiszpańska marka debiutuje na polskim rynku!

Jeśli jesteście fankami Zary i Mango (a jesteśmy przekonani, że jesteście), ta wiadomość z jednej strony z was zachwyci, a z drugiej sprawi zapewne, że zaczniecie niepokoić się o stan waszego konta. Już za kilka dni polski rynek wzbogaci się bowiem o kolejną hiszpańską markę, w której ofercie znajdziecie atrakcyjne cenowo i przepełnione najgorętszymi trendami propozycje. Poznajcie Sferę!

Chowajcie portfele: kolejna hiszpańska marka debiutuje na polskim rynku!

Sfera to kolejna hiszpańska sieciówka, która po międzynarodowym sukcesie (posiada ponad 350 sklepów na całym świecie), postanowiła ruszyć na podbój polskiego rynku. Pierwsze dwa sklepy marki będącej częścią istniejącej od 1940 roku sieci handlowej El Corte Ingles, zostaną otwarte we Wrocławiu (18 października w C.H. Wroclavia) oraz w Warszawie (dwa dni później, w Galerii Mokotów). Jeśli lubicie sieciówki, których oferta jest bardzo zorientowana na trendy, ale jednocześnie przystępna cenowo, Sfera może naprawdę podbić wasze serca.

Sfera stawia na nowoczesny design, ale jednocześnie wygodę, dzięki czemu idealnie spełnia oczekiwania współczesnych klientek, które poszukują modnych, lecz nieograniczających sylwetki fasonów. Filozofia całej marki zamyka się z kolei w pięciu filarach, w których nacisk na obsługę klienta i jakość produkcji jest równie ważny co systematyczne wprowadzanie do sklepu nowości (pojawiają się one przynajmniej raz  w tygodniu) i szeroki asortyment artykułów, wśród których znajdziemy propozycje dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a także ogromny wybór akcesoriów.

Najnowsza kolekcja marki, którą już lada dzień kupicie we Wrocławiu i Warszawie to prawdziwy hołd złożony sylwetkom z lat 80. i 90: mocne, przeskalowane ramiona, garnitury w stylu „Pracującej dziewczyny”, duże, asymetryczne kolczyki, wełniane spódnice midi, a także sporo najmodniejszej w tym sezonie kraty i kwiecistych nadruków. Linia przypadnie do gustu zarówno fashionistkom lubiącym bawić się modą, ale także miłośniczkom bardziej klasycznych, a nawet nieco androgynicznych propozycji – projektanci Sfery mimo nagromadzenia w kolekcji trendów nie zapomnieli bowiem o bardziej minimalistycznych formach, wśród których dominują inspirowane męską szafą garnitury w odcieniach zgniłej zieleni, tradycyjne koszule, oversize’owe swetry z golfem czy klapki na obcasie.

Pamiętajcie, otwarcie warszawskiego sklepu marki już w piątek w Galerii Mokotów. Dla wszystkich gości organizatorzy przewidzieli sporo atrakcji, porady obecnych na miejscu blogerek, a dla pierwszych 50 klientów kuszące rabaty. Dołączajcie do wydarzenia na Facebooku!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.