Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy tygodnia: 12.06.17 – 16.06.17

Tydzień powoli dobiega końca. Większość z nas pewnie właśnie odpoczywa na wyjazdach z okazji długiego weekendu, jednak wolny czas nie zwalnia nas z bacznego obserwowania stylizacji „sławnych i bogatych”. Kto w tym tygodniu nas zachwycił, a kto niekoniecznie? Zobaczcie w naszej galerii!

Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy tygodnia: 12.06.17 – 16.06.17

NIE: Cara Delevingne



Od kiedy Brytyjka odeszła ze świata mody, coraz częściej eksperymentuje ze swoim wyglądem i ku zdziwieniu wszystkich ogoliła głowę na łyso. Włosy już trochę odrosły, o czym mogliśmy się przekonać w tym tygodniu, kiedy Cara pojawiła się w Londynie w tiulowej sukience Burberry z paskiem z ćwiekami. Miało być punkowo, ale byłoby lepiej, gdyby jednak zostawiła pasek w domu.
ZobaczSchowaj komentarze

Zwycięska stylizacja konkursu Warsaw Concept Store i FashionPost!

W ubiegłym tygodniu, 22. czerwca przez cały dzień mogliście obserwować jak wygląda praca w redakcji FashionPost, poznać projektantów polskich marek modowych i stworzyć stylizacje, które brały udział w naszym, wyjątkowym konkursie. Zobaczcie, która z nich była najlepsza!

Nasza zwycięska stylizacja to propozycja idealna na nadchodzące lato. Sukienka maxi polskiej marki Sans w piękne, kwieciste wzory oraz szpilki nude Zurbano to klasyczne połączenie, które możemy wybrać na różne okazje. Wieczorne wyjście ze znajomymi, wakacyjna randka albo weekend w mieście – gwarantujemy, że w takiej stylizacji nikt nie przeszedłby niezauważony. Zwyciężczyni gratulujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.