Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy: 06.02.-10.02.

Wszystkie gwiazdy kochają wielkie wyjścia, bo wtedy mogą pokazać się w najlepszym możliwym wydaniu. W tym tygodniu było ich tak dużo, ze mieliśmy wybór z selekcją gwiazd do obecnego zestawienia. Gala amfAR’s, liczne premiery oraz wydarzenia, dają nam nieustannie powody, aby wybierać te najlepiej i najgorzej ubrane.

Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy: 06.02.-10.02.
TAK/NIE: Magdalena Boczarska – bestsellery Empiku 2016
Magda Boczarska została ostatnio pochwalona przez nas za świetną kreację Gosi Baczyńskiej, ale dziś już tak bardzo nas nie zachwyca. Wolelibyśmy, aby aktorka założyła do tej kopertowej sukienki klasyczne szpilki na cienkim obcasie zamiast botków niemiłosiernie skracających nogi.
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna moda z F&F: współczesne „Clueless” i najmodniejsza kurtka sezonu!

Na czym polega moda? Na prognozowaniu i śledzeniu trendów, odkrywaniu własnego stylu, a także wychodzeniu poza schematy i obalaniu funkcjonujących mitów oraz stereotypów. Nie bez znaczenia o tym wspominamy, bowiem miało to wpływ na globalny sukces angielskiej marki F&F. Brand jest dostępny w supermarkecie Tesco, stamtąd też się wywodzi, ale udowadnia, że jego kolekcje są nie tylko funkcjonalne, ale też osadzone w aktualnych tendencjach i niezwykle różnorodne. Redakcja miała okazję przetestować ubrania F&F na własnej skórze, występując w nich w jesiennej sesji autorstwa Krzysztofa Adamka. Dziś prezentujemy stylizację redaktor działu moda, Pauliny Kosim, która postawiła na hot trendy tego sezonu – kratkę oraz oversize’owy kożuch w stylu „aviator”.

Marka F&F istnieje na rynku już 17 lat i przez ten czas udało jej się udowodnić, że moda z hipermarketu także może kojarzyć się z dobrym stylem i najnowszymi trendami. Co więcej, skutecznie podbija coraz więcej zagranicznych rynków poza Europą – Chiny, Tajlandię, Malezję czy Koreę Południową. Oferta angielskiej marki skierowana jest do kobiet, mężczyzn i dzieci w różnym wieku. Znajdziemy w niej też ciekawe akcesoria i dekoracje do domu oraz świetnej jakości bieliznę. Wszystkie linie łączy jedno: inspirowany aktualnymi trendami i atrakcyjny design, za który zapłacimy mniej niż w najbardziej znanych sieciówkach. Jesienne propozycje F&F wypróbowałyśmy ostatnio podczas spaceru ulicami Warszawy, podczas którego towarzyszył nam ze swoim obiektywem Krzysztof Adamek. Dziś pora na pierwszą stylizację Pauliny, naszej redaktor działu moda. Zobaczcie,jak wykorzystując ubrania i dodatki z oferty brytyjskiego brandu stworzyłyśmy look inspirowany kultowym filmem „Clueless”!

Stylizacja Pauliny to zbiór największych trendów tego sezonu, które znajdziecie w bardzo atrakcyjnych cenach w ofercie marki F&F. Ciepła mini w kratkę to także nostalgiczny powrót myślami do estetyki kultowego filmu „Clueless”, a w tym zestawie dzięki połączeniu z oversize’owym kożuchem typu „aviator” nabiera bardzo współczesnego charakteru. Nie zapomniałyśmy także o najgorętszym kolorze tej jesieni, czyli ognistej i ciepłej czerwieni pasującej do każdego typu urody – tutaj w postaci swetra z subtelnym detalem na plecach.

Umiejętnie dobrane dodatki potrafią podkreślić stylizację. My postawiłyśmy na idealnie pasujące do miejskich klimatów botki na wygodnym obcasie oraz must have sezonu – biżuterię w kolorze złota: długi łańcuszek i kolczyki-koła. Efekt? Wygodny i modny zestaw, który nie zrujnuje waszego budżetu!

 

 

Partnerem publikacji jest marka F&F.


Zakupy

F&F

SWETER
99,99 ZŁ

F&F

KURTKA
249,99 zł

F&F

SPÓDNICA
69,99 ZŁ

F&F

BOTKI
109,99 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.