Nagrody CFDA 2017 rozdanie! Zobacz, kto wygrał

Council of Fashion Designers of America to jedne z najważniejszych, najbardziej prestiżowych nagród dla twórców mody, które są przyznawane od 1962 roku. Tegoroczne miały kilka smaczków. Kto dołączył do grona laureatów?

Nagrody CFDA 2017 rozdanie! Zobacz, kto wygrał
Od lewej: Anna Wintour, Hamish Bowles, Georgina Chapma

Projektant mody męskiej:

zwycięzca: Raf Simons for Calvin Klein
Robert Geller
Thom Browne
Tim Coppens
Todd Snyder

Projektant mody damskiej:

Joseph Altuzarra
zwycięzca: Raf Simons dla Calvina Kleina
Marc Jacobs
Jack McCollough and Lazaro Hernandez dla Proenza Schouler
Ashley i Mary-Kate Olsen dla The Row

Hot or not: Bella Hadid w nowej fryzurze [SONDA]

Projektant akcesoriów:

zwycięzca: Stuart Vevers dla Coach
Irene Neuwirth
Rachel Mansur i Floriana Gavriel for Mansur Gavriel
Paul Andrew
Ashley i Mary-Kate Olsen dla The Row

Swarovski Award dla nowego talentu:

Laura Vassar i Kristopher Brock dla Brock Collection
Gabriela Hearst
zwycięzcy: Laura Kim i Fernando Garcia dla Monse
Virgil Abloh dla Off-White
Sander Lak dla Sies Marjan

Inaugural Swarovski Award za pozytywne zmiany: Kenneth Cole
Nagroda Geoffrey’a Beene’a za całokształt twórczości: Rick Owens
Nagroda międzynarodowa: Demna Gvasalia za Vetements i Balenciagę
Nagroda fundacji CFDA: Pat McGrath
Nagroda specjalna rady CFDA: Cecile Richards, Gloria Steinem i Janelle Monáe
Fashion Icon Award: Franca Sozzani, redaktorka naczelna włoskiego „Vogue’a”

Całą relację z imprezy możecie zobaczyć w oficjalnym streamingu poniżej.

Live at the 2017 CFDA Fashion Awards

We’re live tonight at the 2017 #CFDAAwards! Red carpet starts at 6:00 pm EST and the show starts at 8:45pm EST. Don’t miss it!

Opublikowany przez Council of Fashion Designers of America (CFDA) na 5 czerwca 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Balenciaga i poruszenie internetu zaczynają stopniowo zamieniać się w nierozłączny duet. Projekty inspirowane Ikeą, stylizacje kompletnie nieprzypominające wysokiego krawiectwa, z którego marka słynęła za czasów Cristobala oraz nietypowe kampanie to zaledwie kilka rzeczy, które powodują, że o marce jest tak głośno. Sytuacja znowu się powtarza, tym razem za sprawą najnowszej sesji wizerunkowej.

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Jedno jest pewne. Balenciaga wie jak zrobić kampanię, która nie tylko będzie oryginalna, ale wywoła prawdziwą dyskusję. Tak było w przypadku męskiej kampanii, która szybko stała się przedmiotem żartów internautów, a czy tym razem sytuacja się powtórzy? Najnowsza sesja wizerunkowa przypomina bowiem… zdjęcia robione przez paparazzi.

Na zdjęciach możemy zobaczyć szereg modelek (Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen czy Eliza Douglas), które wystylizowała stała współpracowniczka Demny Gvasalii, dyrektora kreatywnego Balenciagi – Lotta Volkova. Zdjęcia wykonane przez Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images, przedstawiają modelki zasłaniające twarze torbami z logo Balenciagi czy osłaniające się przed „paparazzi”. Co sądzicie o takim pomyśle?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności