Muzyczne upominki pod choinkę od marki B&O Play

Większość z nas wpadła już w bożonarodzeniowy szał i z niecierpliwością odlicza dni do świąt. W domach czuć zapach świeżych pierniczków i grzanego wina, wszędzie pojawiają się migoczące lampki, a w tle rozbrzmiewa melodia ulubionych, świątecznych piosenek. A w przypadku tych ostatnich, niezbędny będzie świetny głośnik, który zadba o to, żeby dźwięki brzmiały idealnie. Na szczęście, dzięki nowej kolekcji B&O Play, czyli siostrzanej marki kultowego Bang&Olufsen, to nie będzie stanowiło najmniejszego problemu.

Tej zimy, marka B&O Play stawia na harmonię i spokój. Inspirując się Krajem Kwitnącej Wiśni oraz relaksującym światłem spowijającym zapierające dech w piersiach krajobrazy jesiennej Japonii, kultowa marka zaprezentowała cztery produkty w nowej palecie barw, imitującej wybiegowe tkaniny. Wśród nich znajdziemy czekoladowy brąz, stalową szarość, chłodny odcień lilii oraz głęboki fiolet, idealnie uzupełniające nasze stylizacje, które według Pantone w 2018 zdominuje purpura, a konkretnie kolor Ultra Violet.

Najnowsza kolekcja B&O Play o pięknej nazwie „Seek Serenity” to cztery produkty idealnie dopasowane do naszych potrzeb, dzięki czemu będą świetnym pomysłem na prezent dla ukochanej pod choinkę. W okresie świątecznym, większość z nas nuci pod nosem „Last Christmas” albo inny, świąteczny hit, dlatego przenośny głośnik Beoplay P2 szybko stanie się nieodłącznym dodatkiem naszych torebek. Poręczny gadżet został zaprojektowany przez Cecilię Manz, jedną z najwybitniejszych kreatorek wnętrz w Danii. Zgodnie ze swoją minimalistyczną estetyką, Manz postawiła na obły kształt elipsy oraz okręgu, które sprawdzą się zarówno jako codzienny gadżet, jak i element domowego wystroju wnętrz, a my już od pierwszego użycia nie będziemy mogli się z nim rozstać.

Bang&Olufsen ma również propozycję dla wszystkich kobiet, które pochłania tempo współczesnego świata. Codzienne obowiązki zawsze łatwiej jest wykonywać do rytmu ulubionych piosenek, dlatego niezależnie od tego czy biegniemy do pracy, na studia czy na spotkanie z przyjaciółką, słuchawki zawsze warto mieć przy sobie. A B&O Play mają idealną propozycję dla tych zabieganych kobiet. Mowa tutaj o projekcie światowej sławy projektanta akcesoriów i gadżetów Jakoba Wagnera, pochodzącego z Kopenhagi, czyli bezprzewodowych słuchawkach Beoplay H5. Podobnie jak w przypadku Manz, Wagner postawił na połączenie prostego designu oraz funkcjonalności, które idealnie wpasowuje się w klimat aktywnego stylu życia. W dodatku, taki gadżet nie tylko wywoła uśmiech na twarzy niejednej pani, ale oszczędzi nam wiecznego trudu jakim jest rozplątywanie kabli słuchawek, które bardzo rzadko wygrywają starcie z damską torebką. Głośniki i słuchawki Bang&Olufsen możecie zamówić na stronie tutaj .

ZobaczSchowaj komentarze

Haute couture, lata 90. i najnowsze trendy, czyli moda na Bread & Butter 2017

Wakacje niestety dobiegły końca, ale w świecie mody to wcale nie jest powód do zmartwień. Wszystko oczywiście dzięki rozpoczynającym się za kilka dni tygodniom mody, podczas których będziemy podziwiać najnowsze efekty pracy światowych projektantów. Zanim jednak nasza uwaga przeniesie się na eleganckie ulice Paryża czy w ekstrawagancki klimat Nowego Jorku, zostajemy w Berlinie, gdzie podczas drugiej edycji festiwalu Bread & Butter by Zalando mieliśmy okazję zobaczyć kilka premierowych kolekcji i doświadczyć emocji, w których moda i kultura zdecydowanie grały pierwsze skrzypce.

Haute couture, lata 90. i najnowsze trendy, czyli moda na Bread & Butter 2017

Chociaż festiwal Bread & Butter skupia w sobie wiele inspirujących dziedzin, to moda jest nadal jego osią, dlatego podczas drugiej edycji tego wielkiego przedsięwzięcia nie mogło zabraknąć zapierających dech w piersiach pokazów i wyjątkowych prezentacji. Na trzy dni stolica Niemiec zamieniła się w modowe centrum Europy, a my z uwagą obserwowaliśmy co na nadchodzącą jesień proponują nam projektanci.

Pierwszym pokazem tegorocznego festiwalu był jeden z naszych brytyjskich ulubieńców, czyli Topshop.  Jak będzie wyglądała jesień według kultowej marki? Z pewnością kolorowo. Na wybiegu pojawiły się bowiem sylwetki w cukierkowym odcieniu różu, elektryzującej ultramarynie czy kanarkowej żółci, które będą świetnym kontrastem dla coraz bardziej ponurej pogody.

Zalando

Pierwszy dzień festiwalu zakończył  pokaz Zalando, który był nie tylko prezentacją jesiennych kolekcji, ale wielkim wydarzeniem z udziałem doskonale znanych nam twarzy. Pokaz otworzyła bowiem Adwoa Aboah, a wśród gości byli obecni między innymi Julia Restoin Roitfeld, Veronika Heilbrunner czy stylista i redaktor magazynu 032c, Marc Goehring. Obecni na pokazie mieli okazję zobaczyć nieoczywiste sylwetki, które miały podkreślać naszą modową niezależność. Było to doskonale widoczne w nietypowych połączeniach, szczególnie tkanin. Jasne kożuchy pojawiły się w towarzystwie weluru i skóry, a atłasy obok dzianin. Wszystkie chwyty dozwolone!

Drugi dzień festiwalu upłynął pod znakiem męskiej oraz świadomej mody. Wszystko za sprawą pokazów najnowszej kolekcji Topman oraz G-Star Raw. Męska odnoga sieci Topshop postawiła na pomieszanie chłopięcego luzu z elegancją. Modele mieli na sobie bluzy połączone ze spodniami o prostym kancie w kratkę czy total looki z dżinsu z najgorętszym dodatkiem sezonu w postaci kaszkietu. Z kolei na wybiegu G-Star Raw nie brakowało inspiracji grunge’ową modą lat 90.  W kolekcji tej królowała szkocka krata, wełniane czapki oraz dzianiny, a moda spotkała się tu z ekologiczną produkcją.

Viktor & Rolf

Trzeci, a zarazem ostatni dzień festiwalu, był manifestem krawiectwa, dzięki marce Viktor & Rolf. Viktor Horsting oraz Rolf Snoeren to holenderski duet projektantów, który od 1993 roku zaskakuje ekscentrycznymi sylwetkami i niezwykłymi konstrukcjami, udowadniając światu, że moda naprawdę może być sztuką. Jako że oboje lubią prowokować i stawiają na nietypowe rozwiązania, podczas Bread & Butter pokazali kolekcję… haute couture, pierwszy raz poza Paryżem. Ręcznie szyte, krawieckie dzieła sztuki zawitały do niemieckiej stolicy, gdzie obecni na Bread & Butter mogli zobaczyć wybrane sylwetki z poprzednich kolekcji duetu („Boulevard of Broken Dreams”, wiosna lato 2016 i „Vagabonds” jesień-zima 2016), jak i najnowszą „Action Dolls”. Ta ostatnia pozwalałaby spodziewać się inspiracji kultowymi zabawkami, jednak projektanci i tak postawili na nietypowe rozwiązanie, proponując sylwetki przypominające połączenie szmacianek oraz wiktoriańskich sukien.

Festiwal Bread & Butter w tym roku zapewnił nam wiele wrażeń. Tym bardziej więc czekamy na to, co Zalando przygotuje podczas kolejnej edycji!

Partenerem publikacji jest Zalando.

Subiektywny przewodnik po Berlinie

Moda uliczna podczas festiwalu Bread & Butter

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.