Muzeum sióstr Olsen

Życie gwiazd w dobie mediów społecznościowych może inspirować wielu artystów. Niektóre z tych osób rozpoczynały karierę jeszcze przed wynalezieniem smartfonów, czego świetnym przykładem są siostry Olsen. Bliźniaczki, które podbiły serca widzów grając w serialu „Pełna chata”, jako nastolatki założyły firmę producencką, a obecnie zarządzają imperium modowym – marką The Row oraz Elizabeth & James i są jednymi z najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Para komików, Matt Harkins i Viviana Olen, zainspirowana enigmatycznym sposobem kreowania wizerunku sióstr, postanowiła zebrać fundusze na zorganizowanie muzeum poświęconego bliźniaczkom Olsen.

Komicy zebrali fundusze dzięki akcji crowd-fundingowej dostępnej na platformie Kickstarter, aby stworzyć w pełni działające muzeum poświęcone znanym siostrom. Już w 2015 roku zdobyli pierwsze doświadczenie ustanawiając muzeum znanych łyżwiarek – Nancy Kerrigan i Tony Harding w apartamencie na Brooklynie. Komicy uważają, że siostry Olsen to celebrytki, które roztaczają wokół siebie aurę tajemniczości, dzięki niezwykle rzadkim pojawianiu się publicznie. Dlatego jeszcze w zeszłym roku zorganizowali wystawę poświęconą stylowemu ślubowi Mary Kate Olsen z Olivierem Sarkozym. Ale to dopiero początek.

Podczas rozdania nagród CFDA W 2014 roku

Nadchodząca ekspozycja będzie miała miejsce w Nowym Jorku (jeśli tylko wszystko pójdzie zgodnie z planem) w kwietniu i zaprezentuje serię obrazów Laury Colins zatytułowanych „Olsenki chowają się przed paparazzi”. Pochodząca z Chicago malarka wykorzystała w swoich pracach wszystkie atrybuty celebrytek, takie jak kapelusze, duże okulary oraz wielkie torby, które zwykle służą im za ochronę przed niechcianymi fotografami.

Harkins oraz Olen uważają, że siłą Olsenek jest odpowiednie dozowanie swojej obecności w mediach, gdyż przesyt jeszcze nie zapewnił żadnej gwieździe długoterminowej sławy. To zapewnia im status ikon w świecie show biznesu. Olsenki przeważnie widywane są na własnych pokazach, rozdaniach nagród dla młodych projektantów oraz Met Gali w Nowym Jorku i tu ich roczna lista imprez dobiega końca.

Siostry Olsen we własnym butiku

Komicy zapowiadają, że jeśli dzięki crowd-fundingowi uda im się zebrać 9,5 tysiąca dolarów, wystawę tą będą mogli oglądać fani Olsenek w innych amerykańskich miastach.

ZobaczSchowaj komentarze

Topshop znowu wzbudza kontrowersje i prezentuje… plastikowe dżinsy [SONDA]

Niedawno pisaliśmy o nowym trendzie w świecie dżinsu, czyli spodniach z jedną nogawką, ale nie spodziewaliśmy się, że zaledwie kilka dni później Topshop zaskoczy nas (i cały internet) jeszcze bardziej. Brytyjski gigant fast-fashion wprowadził  właśnie do sprzedaży plastikowe dżinsy, a my zastanawiamy się: „dlaczego”?

Topshop lubi być w centrum uwagi, ale niestety bardzo często tej negatywnej. Jakiś czas temu ta brytyjska marka zaprezentowała „mom jeans” z plastikowymi łatami na kolanach, a internauci nie zostawili na nich zostawili suchej nitki. Tym razem sieciówka przeszła samą siebie prezentując swoją nowość, czyli już nie tylko łaty, ale całe spodnie wykonane z przezroczystego plastiku. Według ich opisu „pewno zwrócą uwagę innych” – nie mamy co do tego żadnych wątpliwości…

Pomimo tego, że jesteśmy otwarci na różne eksperymenty modowe, plastikowe „dżinsy” są już chyba lekką przesadą. Tym bardziej, jeśli ich cena wynosi 55 funtów, czyli ponad 270 zł. Nosilibyście takie spodnie? Zagłosujcie w naszej sondzie!

Hot or not: plastikowe spodnie z Topshopu

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Przeczytajcie także

Nowy trend na Instagramie: dżinsy z… jedną nogawką [SONDA]

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.