Muzeum sióstr Olsen

Życie gwiazd w dobie mediów społecznościowych może inspirować wielu artystów. Niektóre z tych osób rozpoczynały karierę jeszcze przed wynalezieniem smartfonów, czego świetnym przykładem są siostry Olsen. Bliźniaczki, które podbiły serca widzów grając w serialu „Pełna chata”, jako nastolatki założyły firmę producencką, a obecnie zarządzają imperium modowym – marką The Row oraz Elizabeth & James i są jednymi z najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Para komików, Matt Harkins i Viviana Olen, zainspirowana enigmatycznym sposobem kreowania wizerunku sióstr, postanowiła zebrać fundusze na zorganizowanie muzeum poświęconego bliźniaczkom Olsen.

Komicy zebrali fundusze dzięki akcji crowd-fundingowej dostępnej na platformie Kickstarter, aby stworzyć w pełni działające muzeum poświęcone znanym siostrom. Już w 2015 roku zdobyli pierwsze doświadczenie ustanawiając muzeum znanych łyżwiarek – Nancy Kerrigan i Tony Harding w apartamencie na Brooklynie. Komicy uważają, że siostry Olsen to celebrytki, które roztaczają wokół siebie aurę tajemniczości, dzięki niezwykle rzadkim pojawianiu się publicznie. Dlatego jeszcze w zeszłym roku zorganizowali wystawę poświęconą stylowemu ślubowi Mary Kate Olsen z Olivierem Sarkozym. Ale to dopiero początek.

Podczas rozdania nagród CFDA W 2014 roku

Nadchodząca ekspozycja będzie miała miejsce w Nowym Jorku (jeśli tylko wszystko pójdzie zgodnie z planem) w kwietniu i zaprezentuje serię obrazów Laury Colins zatytułowanych „Olsenki chowają się przed paparazzi”. Pochodząca z Chicago malarka wykorzystała w swoich pracach wszystkie atrybuty celebrytek, takie jak kapelusze, duże okulary oraz wielkie torby, które zwykle służą im za ochronę przed niechcianymi fotografami.

Harkins oraz Olen uważają, że siłą Olsenek jest odpowiednie dozowanie swojej obecności w mediach, gdyż przesyt jeszcze nie zapewnił żadnej gwieździe długoterminowej sławy. To zapewnia im status ikon w świecie show biznesu. Olsenki przeważnie widywane są na własnych pokazach, rozdaniach nagród dla młodych projektantów oraz Met Gali w Nowym Jorku i tu ich roczna lista imprez dobiega końca.

Siostry Olsen we własnym butiku

Komicy zapowiadają, że jeśli dzięki crowd-fundingowi uda im się zebrać 9,5 tysiąca dolarów, wystawę tą będą mogli oglądać fani Olsenek w innych amerykańskich miastach.

ZobaczSchowaj komentarze

TOVA kolekcja „Details” zima 2016

Pokazywaliśmy wam już bardzo kobiecą, jesienną kolekcję „Taste” polskiej marki Tova, a teraz przyszła pora na jej kolejną odsłonę. Zimowa propozycja, zatytułowana „Details”, jest kontynuacją holistycznego podejścia do damskiej garderoby. Znajdziecie tu wysokiej jakości tkaniny, dbałość o szczegóły, trendowe elementy, a także funkcjonalność. Marka zadbała także o ciekawe akcesoria i dodatki. Zobaczcie!

TOVA kolekcja „Details” zima 2016

TOVA w najnowszej zimowej kolekcji chce udowodnić, że sezon ten wcale nie musi być oparty na odcieniach czerni i szarości. W tym celu stworzyła manifest kobiecości, którego głównym punktem jest łączenie wygody z ubraniami na specjalne okazje. Został on zawarty w następujących punktach: 1. Nie odmawiaj sobie jakości, 2. Bierz wygodę na poważnie, 3. Dbaj o relację z radości, 4. Znajdź swój rytm. Znajduje on swoje odzwierciedlenie w welurach, taftach, koronkach, cekinowych aplikacjach oraz gipiurach. Ich kolorystyka opiera się na głębokich burgundach, turkusach, czekoladowych brązach, zieleniach oraz przydymionych grafitach.

„Projektując zimową kolekcję myślałam o kobietach, które kupują wizytowe sukienki, a następnie miesiącami czekają na specjalną okazję, by je założyć. Odmawiają sobie jakościowych materiałów na co dzień, bo uważają, że <nie warto się stroić> lub że weluru, koronek czy cekinowych aplikacji szkoda nosić do pracy. Tą kolekcją chcę przywrócić codzienności blasku i pokazać, że każdy dzień jest dobrą okazją do świętowania. Życie jest za krótkie, by czekać na specjalne okazje!” – komentuje założycielka marki, Katarzyna Janecka.

W kolekcji „Details” fasony są bardzo różnorodne, co oznacza, że wiele kobiet znajdzie w niej swoje ulubione projekty. Kobiety poszukujące bardziej formalnych strojów mogą wybierać wśród białych i czarnych bluzek i koszul ozdobionych aplikacjami lub wstawkami, oraz trapezowych spódnic. Klientki, które chcą spróbować innych form, zapewne postawią na bardziej sportowe spódnice, marszczone tuniki, oraz spodnie kuloty. Nie zabrakło odrobiny romantyzmy w postaci rękawów oraz koszul obszytych falbanami.

Kolekcja jest bardzo miękka i mięsista w dotyku, ale momentami bardzo lekka i zwiewna. Wszystkie ubrania i dodatki powstały w polskich szwalniach i fabrykach. Zajrzyjcie do butiku online i nie odmawiajcie sobie przyjemności.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

„Dress for less” odcinek 14.: Anja Rubik i klasyka w rockowym wydaniu za mniej niż 500 złotych

L'Oreal

Mascara Volume Million Lashes
35,00 zł

Zara

Skórzana listonoszka z pikowaniem
359,00 zł

Mango

Kurtka skórzana
599,90 zł

H&M

Czółenka
129,90 zł

Mago

Kopertówka
59,90 zł

Zara

Sukienka z frędzlami
199,00 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.