Muzeum sióstr Olsen

Życie gwiazd w dobie mediów społecznościowych może inspirować wielu artystów. Niektóre z tych osób rozpoczynały karierę jeszcze przed wynalezieniem smartfonów, czego świetnym przykładem są siostry Olsen. Bliźniaczki, które podbiły serca widzów grając w serialu „Pełna chata”, jako nastolatki założyły firmę producencką, a obecnie zarządzają imperium modowym – marką The Row oraz Elizabeth & James i są jednymi z najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Para komików, Matt Harkins i Viviana Olen, zainspirowana enigmatycznym sposobem kreowania wizerunku sióstr, postanowiła zebrać fundusze na zorganizowanie muzeum poświęconego bliźniaczkom Olsen.

Komicy zebrali fundusze dzięki akcji crowd-fundingowej dostępnej na platformie Kickstarter, aby stworzyć w pełni działające muzeum poświęcone znanym siostrom. Już w 2015 roku zdobyli pierwsze doświadczenie ustanawiając muzeum znanych łyżwiarek – Nancy Kerrigan i Tony Harding w apartamencie na Brooklynie. Komicy uważają, że siostry Olsen to celebrytki, które roztaczają wokół siebie aurę tajemniczości, dzięki niezwykle rzadkim pojawianiu się publicznie. Dlatego jeszcze w zeszłym roku zorganizowali wystawę poświęconą stylowemu ślubowi Mary Kate Olsen z Olivierem Sarkozym. Ale to dopiero początek.

Podczas rozdania nagród CFDA W 2014 roku

Nadchodząca ekspozycja będzie miała miejsce w Nowym Jorku (jeśli tylko wszystko pójdzie zgodnie z planem) w kwietniu i zaprezentuje serię obrazów Laury Colins zatytułowanych „Olsenki chowają się przed paparazzi”. Pochodząca z Chicago malarka wykorzystała w swoich pracach wszystkie atrybuty celebrytek, takie jak kapelusze, duże okulary oraz wielkie torby, które zwykle służą im za ochronę przed niechcianymi fotografami.

Harkins oraz Olen uważają, że siłą Olsenek jest odpowiednie dozowanie swojej obecności w mediach, gdyż przesyt jeszcze nie zapewnił żadnej gwieździe długoterminowej sławy. To zapewnia im status ikon w świecie show biznesu. Olsenki przeważnie widywane są na własnych pokazach, rozdaniach nagród dla młodych projektantów oraz Met Gali w Nowym Jorku i tu ich roczna lista imprez dobiega końca.

Siostry Olsen we własnym butiku

Komicy zapowiadają, że jeśli dzięki crowd-fundingowi uda im się zebrać 9,5 tysiąca dolarów, wystawę tą będą mogli oglądać fani Olsenek w innych amerykańskich miastach.

ZobaczSchowaj komentarze

Z ostatniej chwili: H&M rusza z nową marką!

Gdyby ten news pojawił się jutro lub, tym bardziej, w sobotę, prawdopodobnie pomyślelibyśmy, że jest niczym innym jak primaaprilisowym żartem. A jednak, jak donosi dziś od samego rana jeden z najważniejszych portali w branży – Business of Fashion – szwedzki gigant H&M rusza z kolejną marką. Arket, bo tak ma brzmieć jej nazwa będzie opierać się na idei „stylu ponad trendami” i zadebiutuje stacjonarnie w Londynie już pod koniec lata.

Tego się nikt chyba nie spodziewał. Szwedzki gigant odzieżowy, który w swoim portfolio oprócz H&M ma także między innymi COSa i &Other Stories, postanowił wprowadzić na rynek zupełnie nową markę. Jako pierwszy, w ekskluzywnym materiale poinformował o tym portal Business of Fashion.

Jak dowiedzieli się dziennikarze BOF, Arket ma być marką bazującą na codziennej modzie i oferującą podstawowe produkty dla mężczyzn, kobiet, dzieci, ale także do domu i zakorzenioną głównie w idei stylu, który „wykracza poza trendy”. Co ciekawe, Arket oprócz swojego własnego asortymentu, będzie sprzedawał także produkty z portfolio innych, skrupulatnie wyselekcjonowanych marek. To zabieg dość podobny do tego, który możemy obserwować chociażby w &Other Stories – przypomnijmy, że w ofercie sklepu znajdziemy też na przykład buty Nike. Ceny mają być minimalnie wyższe niż standardowo w przypadku innych marek z portfolio grupy H&M – za męską koszulę zapłacimy od 40 do nawet 115 euro.

Pierwsze sklep Arket, którego nazwa oznacza ze szwedzkiego tyle, co kartka papieru, wbrew pozorom wcale nie otworzy się w Szwecji, a Londynie – konkretnie przy Regent Street, już pod koniec tego lata. Otwarciu sklepu stacjonarnego będzie także towarzyszył start butku internetowego dostępnego początkowo dla 18 europejskich krajów.

Czekamy na pierwszy sklep w Polsce!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.