Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 30.10-05.11.2017

Kolejni hollywoodzcy gwiazdorzy oskarżeni o molestowanie, zbliżający się wielkimi krokami pokaz Victoria’s Secret pokaz w Szanghaju i doskonały rap młodej gwiazdy „Stranger Things” – branża mody i popkultury powoduje w tym tygodniu rumieńce większe niż centralne ogrzewanie!

Wiemy, który z aniołków Victorias’s Secret założy w tym roku „Fantasy Bra”

Pokaz Victoria’s Secret zbliża się naprawdę dużymi krokami, nic więc dziwnego, że organizatorzy ujawniają coraz więcej związanych z nim szczegółów. I mimo że nadal czekamy na oficjalny muzyczny line-up,który co roku wywołuje chyba najwięcej emocji, wiemy już, która z idących w pokazie modelek dostąpi tym razem zaszczytu zaprezentowania wartego, uwaga, 2 miliony dolarów „Fantasy Bra”. To Lais Ribeiro, 27-letnia Brazylijka, która z VS związana jest aż od 2010 roku i od tego czasu (z wyjątkiem 2012 roku) szła w każdym pokazie marki. Komentatorzy i przede wszystkim fani Victoria’s Secret zgodnie chwalą decyzję bieliźnianego giganta twierdząc, że Lais to nie tylko jeden z najdłużej związanych z marką aniołków, ale przede wszystkim jedna z najskromniejszych modelek w branży. Przypomnijmy, że w poprzednich latach „Fantasy Bra” prezentowały na wybiegu m.in Jasmine Tookes, Lily Aldridge i Adriana Lima, a po raz pierwszy, w roku 1996 – Claudia Schiffer.

Dustin Hoffman kolejnym aktorem oskarżonym o molestowanie

„Weinstein Gate” rozpętało istną burzę w Hollywood, a do głosu dochodzą kolejne osoby twierdzące, że przed laty były molestowane przez najbardziej znanych i respektowanych gwiazdorów w branży. Po skandalu związanym z Kevinem Spacey na  świeczniku znalazł się w ostatnich dniach 80-letni Dustin Hoffman, którego o molestowanie oskarżyła scenarzystka teatralna Riss Gatsiounis i Anna Graham Hunter – scenarzystka i pisarka, która w 1985 roku była stażystką na planie filmu „Śmierć Komiwojażera”, w którym główną rolę zagrał Hoffman.

Obsada nowego „Króla Lwa” może być najlepszą rzeczą, jaka ostatnio przydarzyła się w światowym kinie

Beyonce jako Nala, Donald Glover jako Simba i Seth Rogen jako Pumbaa – obsada nowej wersji „Króla Lwa”, który na światowe ekrany ma wejść latem 2019 roku, robi naprawdę mocno wrażenie. Remake klasycznej animacji reżyserowany jest przez Jona Favreau i oprócz świetnej ekipy, zachwycać ma także innowacyjnymi technikami kinematograficznymi. Czekamy!

Millie Bobby Brown rapuje streszczenie pierwszego sezonu „Stranger Things” i pokazuje, że naprawdę jest dzieckiem wielu talentów

Młodziutka aktorka, która globalną popularność zdobyła dzięki roli „Jedenastki” w kultowej produkcji Netflixa „Stranger Things” obecnie intensywnie promuje drugi sezon serialu i pojawiła się w programie „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, gdzie zaprezentowała streszczenie pierwszego sezonu w postaci… rapowego kawałka. Dla fanów Brown talent ten nie jest dużym zaskoczeniem – wcześniej, w tym samym programie rapowała do utworu „Monster” Kanyego Westa i Nicki Minaj. Co by nie mówić, ma dziewczyna „flow”!

Zespół The Chainsmokers nowym ambasadorem marki Tommy Hilfiger

Duet muzyczno-producencki, który popularność zdobył dzięki takim utworom jak „Selfie” czy „Don’t let me down” wystąpił na ostatnim pokazie kolekcji Tommy x Gigi i, jak się okazuje, był to jedynie początek jego znacznie szerszej współpracy z kultową amerykańską marką. Tommy Hilfiger ogłosił właśnie, że chłopaki zostali nowymi ambasadorami jego marki i od sezonu jesień-zima 2017 promują męską kolekcję (zdjęcia do najnowszej sesji wizerunkowej wykonał Lachlan Bailey). Kolekcję skierowaną dla kobiet niezmiennie promuje Gigi Hadid.

 

Sesja tygodnia: Edita Vilkeviciute w magazynie „The Edit” (fot. Quentin De Briey)

Stylizacja tygodnia: Kaia Gerber w Nowym Jorku

ZobaczSchowaj komentarze

Szykuje się współpraca sezonu? Vetements właśnie ogłosiło kolaborację z Tommym Hilfigerem!

Zaprezentowana w nietypowy sposób kolekcja kolektywu na wiosnę-lato 2018 kontynuuje podejmowanie przez Demnę Gvasalię i spółkę współpracy z największymi nazwiskami i markami świata mody. Po m.in. Manolo Blahniku, DHL i Reebok, które pojawiły się także we wcześniejszych kolekcjach, tym razem najwięcej zamieszania wywołała ogłoszona właśnie kolaboracja z Tommym Hilfigerem.

Wszystko wskazuje na to, że linia Hilfiger x Vetements będzie konkurować ze wspólną kolekcją Goshy Rubchinskiyego i adidasa o miano najgorętszej współpracy sezonu (a może nawet roku?). O kolaboracji, której efekty ujrzymy już jesienią, poinformował w weekend sam Hilfiger, publikując na swoim prywatnym instagramowym koncie zajawkę bluzy z łączonym logo obu marek. Pomimo tego, że do premiery kolekcji pozostało kilka miesięcy, już teraz wiadomo, że jej dystrybucją zajmą się domy towarowe Harrods, Colette i Barneys, a w jej skład wejdą uniseksowe bluzy, t-shirty, czapki i skarpetki utrzymane w kolorystyce granatu, szarości, czerwieni i… fuksji. Cenom niestety bliżej będzie do tych proponowanych przez Vetements, aniżeli Hilfigera: za bluzy z kapturem zapłacimy około 86o funtów, a za czapki z daszkiem ponad 200.

Pomimo tego, że kolektyw braci Gvasalia przyzwyczaił nas już do tego, że chętnie buduje swoje kolekcje wokół kapsułowych linii tworzonych we współpracy z innymi markami, duet z Hilfigerem należy raczej do tych mniej spodziewanych. Amerykański projektant zapytany o komentarz przez portal WWD powiedział, że brat Demny Gvasalii, Gurum, skontaktował się z nim nieco ponad pół roku temu, z kolei dwa miesiące temu otrzymał telefon od Demny z jasną i klarowną propozycją współpracy: „Bardzo się podekscytowałem. To, co robią to czysty geniusz. Grają według własnych zasad, robią to, co im się żywnie podoba i wtedy, kiedy mają na to ochotę”. Chwaląc niezależność i koncept Vetements Hilfiger nie wykluczył jednocześnie, że w kolejnych sezonach ujrzymy kolejne odsłony tej wyjątkowej kolaboracji.

Będzie hit?

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.