Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 24-30.04.2017.

Jeśli w ramach weekendu majowego postanowiliście zrobić sobie przerwę od przepełnionego blichtrem i próżnością świata show biznesu oraz mody, świetnie. Jeśli jednak nawet podróż na drugi koniec kontynentu, lub co najmniej kraju, nie powstrzymuje was przed nagminnym śledzeniem branżowych nowinek i kronik towarzyskich, doskonale was rozumiemy. W świecie, w którym niestety często coraz trudniej złapać kontekst, bycie na bieżąco to podstawa. Jak co tydzień oddajemy więc wasze ręce podsumowanie najważniejszych informacji, sesji i stylizacji gwiazd – zobaczcie!

Nikt nie sprzedał w 2016 roku tyle płyt, co Beyonce

Niektóre gwiazdy mówią o sobie „królowe”, niektóre po prostu nimi są. Beyonce zdecydowanie należy do tej drugiej grupy, a swoją pozycję na szczęście nadal udowadnia swoją profesją. Pomimo tego, że w kategorii „Album Roku” nagród Grammy przegrała z Adele, jej głośny krążek „Lemonade”oficjalnie może cieszyć się mianem najlepiej sprzedającego się albumu w 2016 roku (informację tę potwierdziła we wtorek Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego). Najlepiej sprzedającym się singlem została piosenka „One dance” Drake’e. Gratulujemy!

Proenza Schouler i Rodarte gościnnymi uczestnikami tygodnia haute couture

Amerykańskie marki, które „porzuciły” tydzień mody w Nowym Jorku na rzecz stolicy Francji, właśnie dołączyły w charakterze gościa do grona domów mody, które już w lipcu pokażą swoje kolekcje na tygodniu haute couture. Do udziału w tym prestiżowym wydarzeniu francuski syndykat mody haute couture zaprosił także belgijską markę A.F. Vandevorst, francuski brand Azzaro oraz holenderskiego projektanta Ronalda van der Kempa. Efekty ich kreatywnych wysiłków ujrzymy już w dniach 2-6. lipca.

Już niedługo pomalujemy się rozświetlaczem od Rihanny!

Na początku tego roku w mediach gruchnęła wieść, że zachęcona sukcesem swojej własnej marki, Rihanna ma zamiar rozszerzyć ją o sferę beauty. Teraz wiemy już prawie na pewno, ze pierwszym kosmetykiem z portfolio Fenty Beauty będzie rozświetlacz, który Rihanna nieśmiało promowała już podczas niedawnego otwarcia pop-u shopu Fenty w Los Angeles. W sprzedaży ma pojawić się we wrześniu w amerykańskiej Sephorze, a my czekamy na debiut kosmetyków od RiRi nad Wisłą!

Lookbook Balenciaga pre-fall 2017 to majstersztyk!

Powoli rusza sezon na prezentacje kolekcji pre-fall, a jako jedna z pierwszych swoją najnowszą odsłonę zaprezentowała światu Balenciaga. Najnowszy lookbook jedynie udowadnia kreatywną moc Demny Gvasalii, który ponownie wziął na warsztat obecne w poprzednich kolekcjach elementy, nadając im jednak nowej i niezwykle inspirującej postaci. Na horyzoncie rysuje się też nam nieśmiało nowa it-bag w postaci skórzanego, trójkątnego kuferka, a o całości możemy powiedzieć jedno: majstersztyk.Czy Bill Murray właśnie rozpoczął karierę w muzyce klasycznej?

Od patrzenia na Billa Murraya niejednemu z nas od razu poprawia się humor, już za chwilę także jego głos będzie mógł zadziałać na nas kojąco. Wszystko to za sprawą nowego projektu aktora, w którym ten, w pewnym sensie, spróbuje swoich sił w muzyce klasycznej. Murray lada moment rozpocznie bowiem trasę koncertową „New World”, w której połączy siły ze znanym skrzypkiem Janem Voglerem i innymi muzykami. W projekcie, któremu nadano nazwę Bill Murray, Jan Vogler i Przyjaciele, 60-letni aktor będzie śpiewał utwory z „West Side Story”, piosenki George’a Gershwina i Stephena Fostera oraz czytał fragmenty dzieł najbardziej znanych amerykańskich pisarzy, takich jak Ernest Hemingway i Walt Whitman – wszystko to przy akompaniamencie klasyków Bacha, Schuberta i Piazzolii. Początek trasy zaplanowano na 20. lipca.

Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski w „L’Officiel”

Stylizacja tygodnia: Piotr Zioła na rozdaniu Fryderyków

ZobaczSchowaj komentarze

Hot or not: Rihanna w dżinsowej spódnicy zamiast klasycznego topu

Barbadoska piosenka nie przestaje nas zaskakiwać w swoich pomysłach na  stylizacje. Tym razem znalazła zupełnie inne zastosowanie dla spódnicy z denimu. Zamiast ubrać ją w klasyczny sposób postanowiła założyła ją jak bluzkę. Różowy płaszcz, biała kamizelka, dżinsy i dżinsową spódnica ku naszemu zaskoczeniu tworzą naprawdę cieką i spójną całość.  Z doświadczenia wiemy, że cokolwiek na siebie założy Rihanna z miejsca staje się modne. Ciekawe czy tym razem trend na noszenie dżinsowej mini zamiast topu z miejsca zaskoczy. Podoba wam się taki sposób noszenia spódnicy? Głosujcie w naszej ankiecie

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności