Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 20-26.03.2017

Matki próbujące wybić się na popularności swoich dzieci, (dosłowny) mariaż dwóch edycji „Vogue’a” i szokujące projekty luksusowych marek balansujące na granicy skandalicznej brzydoty. W minionym tygodniu czytaliśmy sporo o nowych produktach, wydarzeniach towarzyskich z branży „high fashion” i podziwialiśmy sesje, w których do głosu coraz częściej dochodzą legendarne ikony modelingu z lat 90. Zobaczcie, co jeszcze musicie wiedzieć o ostatnich siedmiu dniach!

Córka Anny Wintour i syn Franki Sozzani biorą ślub!

To będzie z pewnością najbardziej wyczekiwane wesele w branży mody i jednocześnie przepiękne zwieńczenie 30-letniej przyjaźni, jaka łączyła Annę Wintour i zmarłą w grudniu Frankę Sozzani. Bee Schaffer – córka naczelnej amerykańskiego „Vogue’a” zaręczyła się bowiem z synem Sozzani, Franceskiem Carozzinim, z którym media łączyły ją od października zeszłego roku. Para bardzo unika rozgłosu i rzadko pokazuje się publicznie, oboje także zdecydowali się nie iść w zawodowe ślady swoich legendarnych matek – Schaffer jest asystentką producenta programu „Late night with Seth Meyers”, Carozzini jest fotografem i reżyserem – stworzył między innymi teledyski dla Nicki Minaj i Beyonce. Co to będzie za ślub!

Matka Belli i Gigi Hadid będzie miała swój własny reality-show

Po zakończeniu kariery modelki, pochodząca z Holandii Yolanda Hadid skupiła się na wychowaniu dzieci, by później stać się jedną z największych gwiazd programu „The real wives of Beverly Hills”. Znana jest także z aktywnego wspierania chorych na boreliozę (sama boryka się z tym schorzeniem), a już teraz do listy swoich zadań będzie mogła dopisać kolejne – udział w nowym reality show, w którym będzie mentorować aspirujące modelki i matki, które jednocześnie są ich menadżerkami. Hadid z pewnością jest w tym przypadku właściwą osobą na właściwym miejscu – w końcu każde z jej trójki dzieci odnosi ogromne sukcesy w modelingu. W ślad Gigi szybko poszła podbijająca rynek światowej mody Bella,rozkręca się także najmłodszy syn, Anwar, który już ma na swoim koncie edytorial dla brytyjskiego „Vogue’a” i kampanię Hugo Bossa.  Produkcję wyemituje stacja Lifetime. Będzie hit?

Naga i ciężarna Natalie Portman wystąpiła w nowym teledysku Jamesa Blake’a

Zanim Natalie Portman w ostatnim etapie ciąży wycofała się na dobre z życia publicznego (ominęła nawet galę Oscarów, gdzie była nominowana za rolę w filmie „Jackie”), zdążyła jeszcze zrealizować jeden ekscytujący i, przyznajemy, dość niespodziewany projekt. Do udziału w swoim najnowszym teledysku zaprosił aktorkę brytyjski wokalista James Blake. Wyłaniająca się w klipie z wody Portman robi fenomenalne wrażenie – jak się okazuje, zdjęcia zrealizowano zaledwie dwa tygodnie przed tym, jak aktorka wraz z partnerem powitali na świecie swoje drugie dziecko (ok. 2.20 minuty można widzieć nawet kopanie dzidziusia). Jest pięknie!

Nowe buty Gucci mają wbudowaną lateksową skarpetę

Lubicie sandały, ale nie lubicie odkrywać własnych stóp? Gucci razem ze swoją dyrektorem kreatywnym Alessandro Michele mają na to sposób. Nowe, lakierowane sandałki, które zadebiutowały na wiosenno-letnim wybiegu, właśnie weszły do sprzedaży wraz z… dołączoną do nich, lateksową skarpetą, którą w każdej chwili można z nich wyjąć. Buty póki co dostępne są w przedsprzedaży, a ich cena to 1200 dolarów. Czy dorównają popularnością futrzanym mokasynom? Przekonamy się już niedługo.

„Tapicerkowa” bazarowa torba Balenciagi już w sprzedaży

Pozostajemy przy nowościach od najbardziej luksusowych marek, tym razem od Balenciagi. Po nawiązującej do bazarowego stylu torbie w kolorowe w paski, francuska marka właśnie wprowadziła do sprzedaży kolejną wariację na jej temat – model w wersji XXL pokryty kwiatami przypominającymi staromodne tapicerki lub koce. Torby wykonano z najwyżej jakości, celowo marszczonej skóry, na której nadrukowano wzory. Cena? „Jedyne” 3670 dolarów.

Kontrowersyjna okładka Hailey Baldwin dla „InPrint Magazine”

„In Print Magazine” to nowe czasopismo, jednak pomimo młodego stażu na rynku prasy zdążyło już wywołać kontrowersję. Wszystko przez okładkę z Hailey Baldwin, na której ta rozmawia przez telefon jednocześnie siedząc z opuszczonymi majtkami na desce klozetowej. Krytycy nie tylko wytykają twórcom okładki groteskowość sytuacji (raczej rzadko kto ma w swojej toalecie wbudowany w ścianę telefon stacjonarny) oraz to, że pomimo tego, że majtki Hailey są opuszczone, siedzi ona na… zamkniętej desce. Odkładając na bok wszelkie nieścisłości, sesja w środku jest na naprawdę przyzwoitym poziomie, a my z pewnością będziemy przyglądać się kolejnym numerom magazynu.

Pat McGrath wypuszcza kolejny produkt do makijażu

Jedna z najsłynniejszych makijażystek świata co jakiś czas poszerza portfolio swojej marki Pat McGrath Labs o  kolejne wyjątkowe i innowacyjne produkty do makijażu, które wyprzedają się z prędkością światła. Zapowiedź nowego, tym razem przeznaczonego do makijażu oczu, mogliśmy podziwiać na jesienno-zimowym pokazie Versace, gdzie modelki kroczyły dynamicznie po wybiegu w ekstremalnie czarnych i mokrych smoky-eyes. Już 11. kwietnia każda z nas (oczywiście jeśli jeszcze załapiemy się na pierwszą dostawę) będzie mogła odtworzyć ten look, dzięki nowemu produktowi od Pat McGrath, czyli zestawowi Dark Star 006. Składać się będą na niego 3 kolory cieni (brązowy, mocno czarny i niebieski) oraz produkty wspomagające w tym gloss pozwalający uzyskać efekt mokrej powieki, biały oraz metaliczny pigment podkręcający kolor, a także kredka i pędzel do blendowania cieni. Zacieramy ręce!

Sesja tygodnia: Christy Turlington dla „Vogue Paris” (fot. Inez & Vinoodh)

2

Stylizacja tygodnia: Rihanna w płaszczu Ulyany Sergenko, butach Fenty x Puma i czapce MISBHV

ZobaczSchowaj komentarze

Te trendy beauty zrewolucjonizują nasz sposób pielęgnacji w 2018 roku!

Rok 2017 był przełomowy dzięki takim osobom jak Kylie Jenner czy markom Glossier i Pat McGrath Labs, które pokazały jak wykorzystać media społecznościowe do budowania swojej pozycji i pozyskiwania nowych klientów. Były też spektakularne współprace, gdzie wielcy giganci branży łączyli siły z gwiazdami, modelkami czy topowymi projektantami. I tak Gigi Hadid zrobiła swoją kolekcję dla Maybelline, Balmain nawiązał współpracę z L’Oreal a Victoria Beckham z Estee Lauder – wspólnie udowodnili, że dwie głowy – pracują lepiej niż jedna. Wzrosła też popularność nieinwazyjnych zabiegów, które mają zadbać o nasze piękno. No i oczywiście pojawiła się na rynku marka Fenty, która z miejsca zdeklasowała konkurencję i wprowadziła nową jakość na rynku. Ale choć to już za nami, ma wpływ na to co już niedługo nas czeka. Dlatego my już patrzymy do przodu i analizujemy globalne trendy, które będą miały wpływ na naszą pielęgnację w 2018 roku.

Te trendy beauty zrewolucjonizują nasz sposób pielęgnacji w 2018 roku!
Wszechobecny smog
To już nie zmora wyłącznie azjatyckich miast. Także Europa i Ameryka muszą się z nim zmagać. Dlatego firmy nieustannie pracują nad kosmetykami, które mają pomóc nam zabezpieczyć przed nim naszą skórę. W 2017 roku zaczęły pojawiać się produkty takie jak kremy czy maseczki pomagające przed zabezpieczeniem się lub dokładnym usunięciem miejskich zanieczyszczeń z twarzy. W samej Wielkiej Brytanii tylko w drugiej połowie roku sprzedano produkty pielęgnacyjne do skóry i ochrony przed zanieczyszczeniem warte 3,1 miliona funtów. Marki pracują również nad produktami, które mają zabezpieczyć skórę przed innymi stresorami środowiska takimi jak klimatyzacja, ogrzewanie, bakterie znajdujące się w zamkniętych budynkach i w transporcie publicznym oraz światłem bijącym z ekranów komputerowych. Możemy się więc spodziewać w tym 2018 roku sporej ilości nowych produktów chroniących naszą skórę.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności