Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 17-23.07.2017

Kanye West zostaje w Nowym Jorku, Cara Delevingne śpiewa w nowym filmie, a hip hop deklasuje… rock. Co jeszcze warto wiedzieć o newsach z branży z zeszłego tygodnia? Zobaczcie już teraz!

Kanye West i Yeezy zostają na tygodniu mody w Nowym Jorku

Wcale nie zdziwilibyśmy się, gdyby znany z zaskakujących pomysłów West postanowił swoją szóstą kolekcję pokazać w jakiejś innej lokalizacji (Los Angeles? Chicago?). Tym bardziej teraz, kiedy więcej marek odwraca się od NYFW plecami niż zabiega o miejsce w jego oficjalnym kalendarzu. Wszystko wskazuje jednak na to, że raper konsekwentnie pokaże swoje najnowsze propozycje w Nowym Jorku i już zgłosił się do CFDA z wnioskiem o przyznanie miejsca i godziny.

Cara Delevingne zaprezentowała pierwszy singiel wyprodukowany przez Pharrella Williamsa

Brytyjska modelka i aktorka obecnie wraz z Rihanną, Danem DeHannem i Luciem Bessonem promuje film „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” i to właśnie na jego ścieżce dźwiękowej możemy usłyszeć pierwszy pełny utwór śpiewany przez ulubienicę Karla Lagerfelda. Wyprodukowany przez Pharella Williamsa kawałek nosi tytuł „I Feel Everything”, a możecie posłuchać go poniżej:

Kylie Jenner została twarzą wspólnej kolekcji słuchawek Balmain i Beats by Dre

Słuchawki Beats by Dre to zdaniem profesjonalistów jedne z najlepszych pod względem dźwięku i designu. Ten ostatni z pewnością zyska jeszcze bardziej dzięki zaangażowaniu Oliviera Rousteinga i Balmain, który stworzył dla założonego przez Dr Dre gigant, dwa nowe modele. Utrzymane w kolorze khaki i złota nawiązują oczywiście do estetyki marki i występują w pakiecie z designerskim etui. Twarzą kampanii promocyjnej została Kylie Jenner, a wszystkich fanów muzyki i Balmain z pewnością zainteresuje fakt, że specjalnie  z okazji premiery kolekcji, Rousteing udostępnił swoją playlistę pełną, oczywiście, samych dynamiczny i seksownych kawałków.

Hip hop i r’n’b staył się w USA popularniejszymi gatunkami niż rock

To wcale nie pobożne życzenia wszystkich fanów rapu i melodyjnego r’n’b, ale poparte statystykami fakty i… pierwsza taka sytuacja w historii. Z badań przeprowadzanych dwa razy do roku przez Nielsen Music, gatunki te stanowiły 25.1 procent całkowitej muzycznej konsumpcji, podczas gdy rock – 23. Rock cały czas prowadzi w rankingu najlepiej sprzedających się albumów (40 procent całkowitej sprzedaży), z kolei r’n’b i hip hop dominują w serwisach streamingowych.

 

Kanye West zaprezentował nową wersję kolorystyczną Yeezy Runner
Wiele wskazuje na to, że Yeezy Runner, czyli zaprezentowany w lutym nowy model od Kanyego Westa i adidasa będzie jedną z najgorętszych premier nadchodzącego sezonu. Po biało-zielonej i szarej, tym razem rapera sfotografowano w wersji czarnej, która z pewnością zdobędzie wielu fanów. Jeśli wierzyć pogłoskom, premiera „runnerów” już na jesieni.
Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski w magazynie „Allure” (fot. Daniel Jackson) 
Stylizacja tygodnia: Gigi Hadid
ZobaczSchowaj komentarze

PUMA, nowy model Muse Cut Out, kolorystyczne orzeźwienie i Cara Delevingne! Sprawdźcie jaki mają wspólny mianownik!

Cara Delevingne po raz kolejny została ambasadorką butów Puma Muse. Ostatnio był to model w pudrowym różowym kolorze teraz przyszedł czas na energetyczny odcień żółcieni. Buty powstały z myślą o kobiecej sile i odwadze. Do sprzedaży trafią pod koniec maja. Sprawdźcie jak wyglądają.

Model z rodziny Muse powraca w wielkim stylu. Jego cel? Twoja pewność siebie i niepowtarzalny wygląd. Jako część damskiej linii na jesień – zimę 2018 oraz kontynuacja wartości stojących za hasłem „Do You”, buty powstały z myślą o kobiecej sile i odwadze. Modelka, aktorka, aktywistka, a także ambasadorka marki –  doskonale ucieleśnia niezależny styl. Jej nieustępliwość w dążeniu do celu oraz łamanie schematów sprawiają, że model zyskał niepowtarzalny charakter.

 

To, co wyróżnia Muse Cut-Out to neonowy odcień żółtego, techniczne detale oraz geometryczne linie. Na uwagę zasługuje podzielona podeszwa, której kształt został zainspirowany tańcem. Dla uzyskania futurystycznego looku, projektanci marki PUMA dodali metaliczną klamrę z tworzywa TPU i nadali cholewce geometryczny, wycięty kształt. Najnowocześniejsza technologia miesza się z kobiecym stylem: takie są Muse Cut-Out.

Model pojawi się już 19 maja na PUMA.com oraz w wybranych sklepach sneakersowych.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności