Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 17-23.07.2017

Kanye West zostaje w Nowym Jorku, Cara Delevingne śpiewa w nowym filmie, a hip hop deklasuje… rock. Co jeszcze warto wiedzieć o newsach z branży z zeszłego tygodnia? Zobaczcie już teraz!

Kanye West i Yeezy zostają na tygodniu mody w Nowym Jorku

Wcale nie zdziwilibyśmy się, gdyby znany z zaskakujących pomysłów West postanowił swoją szóstą kolekcję pokazać w jakiejś innej lokalizacji (Los Angeles? Chicago?). Tym bardziej teraz, kiedy więcej marek odwraca się od NYFW plecami niż zabiega o miejsce w jego oficjalnym kalendarzu. Wszystko wskazuje jednak na to, że raper konsekwentnie pokaże swoje najnowsze propozycje w Nowym Jorku i już zgłosił się do CFDA z wnioskiem o przyznanie miejsca i godziny.

Cara Delevingne zaprezentowała pierwszy singiel wyprodukowany przez Pharrella Williamsa

Brytyjska modelka i aktorka obecnie wraz z Rihanną, Danem DeHannem i Luciem Bessonem promuje film „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” i to właśnie na jego ścieżce dźwiękowej możemy usłyszeć pierwszy pełny utwór śpiewany przez ulubienicę Karla Lagerfelda. Wyprodukowany przez Pharella Williamsa kawałek nosi tytuł „I Feel Everything”, a możecie posłuchać go poniżej:

Kylie Jenner została twarzą wspólnej kolekcji słuchawek Balmain i Beats by Dre

Słuchawki Beats by Dre to zdaniem profesjonalistów jedne z najlepszych pod względem dźwięku i designu. Ten ostatni z pewnością zyska jeszcze bardziej dzięki zaangażowaniu Oliviera Rousteinga i Balmain, który stworzył dla założonego przez Dr Dre gigant, dwa nowe modele. Utrzymane w kolorze khaki i złota nawiązują oczywiście do estetyki marki i występują w pakiecie z designerskim etui. Twarzą kampanii promocyjnej została Kylie Jenner, a wszystkich fanów muzyki i Balmain z pewnością zainteresuje fakt, że specjalnie  z okazji premiery kolekcji, Rousteing udostępnił swoją playlistę pełną, oczywiście, samych dynamiczny i seksownych kawałków.

Hip hop i r’n’b staył się w USA popularniejszymi gatunkami niż rock

To wcale nie pobożne życzenia wszystkich fanów rapu i melodyjnego r’n’b, ale poparte statystykami fakty i… pierwsza taka sytuacja w historii. Z badań przeprowadzanych dwa razy do roku przez Nielsen Music, gatunki te stanowiły 25.1 procent całkowitej muzycznej konsumpcji, podczas gdy rock – 23. Rock cały czas prowadzi w rankingu najlepiej sprzedających się albumów (40 procent całkowitej sprzedaży), z kolei r’n’b i hip hop dominują w serwisach streamingowych.

 

Kanye West zaprezentował nową wersję kolorystyczną Yeezy Runner
Wiele wskazuje na to, że Yeezy Runner, czyli zaprezentowany w lutym nowy model od Kanyego Westa i adidasa będzie jedną z najgorętszych premier nadchodzącego sezonu. Po biało-zielonej i szarej, tym razem rapera sfotografowano w wersji czarnej, która z pewnością zdobędzie wielu fanów. Jeśli wierzyć pogłoskom, premiera „runnerów” już na jesieni.
Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski w magazynie „Allure” (fot. Daniel Jackson) 
Stylizacja tygodnia: Gigi Hadid
ZobaczSchowaj komentarze

Linia kosmetyczna Kylie Jenner już za 5 lat może być warta miliard (!) dolarów

Nie da się ukryć, że marka Kylie Cosmetics wywróciła do góry nogami całą branżę kosmetyczną. Nikt jednak nie spodziewał się, że stworzony przez 20-latkę zaledwie 18 miesięcy temu brand, będzie w stanie od tamtej pory pochwalić się wynikiem 420 milionów dolarów zysku ze sprzedaży i tym samym być na dobrej drodze do osiągnięcia niewyobrażalnej wartości… miliarda (!) dolarów.

Od kiedy 20-letnia Kylie Jenner 30 listopada 2015 roku wprowadziła do obiegu słynne „lip kity” w 3 odcieniach, które wyprzedały się w zaledwie parę sekund, zaczęto spekulować na temat wielkości jej biznesu. Jedni mówili, że może być wart około 50 milionów dolarów, drudzy wspominali o kwocie nawet 300 milionów. Nikt jednak nie był w stanie wyobrazić sobie, że Kylie będzie w stanie osiągnąć aż tak fenomenalny wynik jakim jest prawie 500 milionów dolarów. Jak ujawniła bowiem matka i biznesowa partnerka założycielki, Kris Jenner w wywiadzie dla WWD, marka Kylie Cosmetics w sprzedaży detalicznej wyceniona została na 420 milionów dolarów. Trzeba przyznać, że liczba robi piorunujące wrażenie– tym bardziej, że kosmetycznym gigantom takim jak Tom Ford osiągnięcie 500 milionowego zysku zajęło aż dekadę, Bobbi Brown musiało poczekać na swój miliard aż 25 lat, a marka Lancôme mogła pochwalić się liczbą miliarda dopiero po 80 latach(!).

Co stoi za tak ogromnym sukcesem marki? Nie da się ukryć, że ogromny wpływ ma na to sama Kylie, która jest ikoną dla większości współczesnych nastolatek i to właśnie ona zajmuje się kreatywną stroną swojego brandu. Dodatkowo może ona liczyć na wsparcie swojej mamy, która niezaprzeczalnie ma smykałkę do prowadzenia biznesu. Nie dziwi więc, że firma nie ma nawet zamiaru zwalniać tempa. Kylie Cosmetics jest bowiem na dobrej drodze żeby odnotować swój 25-procentowy wzrost sprzedaży w tym roku. A co to oznacza? Nic innego jak to, że Kylie Cosmetics w 2022 roku będzie mogło odnotować zysk ze sprzedaży detalicznej na poziomie miliarda dolarów!

A co dalej? Co zamierza zrobić ze swoją firmą 20-latka? Ani Kris ani Kylie nie wykluczają w tym momencie opcji sprzedaży firmy. Twierdzą, że w razie pojawienia się dobrej oferty mogłoby to im przynieść ogromną korzyść, a Kylie miałaby wtedy okazję realizować kolejne swoje pomysły. Na razie jednak młoda gwiazda ma jeszcze sporo planów dotyczących Kylie Cosmetics. Już pod koniec tego roku ma bowiem zamiar poszerzyć ofertę marki o korektory i podkłady, szykuje się także do otwarcia flagowych butików (na razie ogranicza się jedynie do tymczasowych pop-up shopów)

Nam nie pozostaje natomiast nic innego jak tylko pogratulować dzisiejszej solenizantce tak wielkiego sukcesu jej brandu– bo co jak co, ale głowy do biznesu rodzinie Kardashian-Jenner nie można odmówić!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.