Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 16-22.10.2017

Kolejny tydzień za nami. Jakich emocji dostarczył nam tym razem świat mody, kultury i show biznesu? Oprócz niestety cały czas obecnego zgorszenia wywołanego przez „Weinstein Gate”, było jednak sporo ekscytacji, pozytywnych zaskoczeń, a także wiary w to, że są jeszcze w Hollywood pary, które chcą i potrafią zachować prywatność. Oto wszystko, co musicie wiedzieć!

Bershka rusza na podbój USA

Tą wiadomością od kilku dni żyją wszystkie amerykańskie portale, od „Seventeen” i „Teen Vogue’a”, po „Fashionistę”, które Bershką nazywają „drugą i jeszcze tańszą Zarą”. Doskonale znana w naszym kraju marka z portfolio Inditexu debiutuje za oceanem i kontynuuje w ten sposób swoją międzynarodową ekspansję. Robi to jednak metodą małych kroków: w celu sprawdzenia, czy wśród amerykańskich nastolatków istnieje jeszcze nisza, jaką Bershka mogłaby zapełnić, przez 3 miesiące na nowojorskim Soho otwarty będzie gigantyczny pop-up shop celebrujący otwarcie amerykańskiego sklepu internetowego.

Karlie Kloss będzie miała własny talk-show

Modelka, która powróci w tym roku na wybieg Victoria’s Secret został gospodynią nowego programu emitowanego przez stację Freeform. Talk show będzie nosił tytuł „Movie night with Karlie Kloss” i, jak sama nazwa wskazuje, będzie polegał na wspólnym oglądaniu filmów przez Kloss i jej gości. Już teraz wiadomo, że wśród tych ostatnich zobaczymy m.in. Jourdann Dunn, Ashley Graham i Kendall Jenner.

Leonardo DiCaprio wyprodukuje serial z gatunku dramatu kryminalnego

Należąca do aktora firma producencka Appian Way Poroduction pracuje nad swoim debiutanckim serialem dramatycznym, który już niedługo ma wyemitować stacja ABC. Ma on być amerykańską wersją fińskiej produkcji „Black Widows”, której fabuła kręci się wokół trzech kobiet uwięzionych w toksycznych i pełnych przemocy małżeństwach, które wpadają w „spiralę życia i śmierci” po tym, jak ich pracujący w jednej firmie agresywni mężowie giną w tym samym momencie.

Alicia Vikander i Michael Fassbender wzięli ślub

Jedna z piękniejszych i z pewnością najbardziej pilnujących swojej prywatności par Hollywood poznała się na planie filmu „Światło między oceanami”, będącego adaptacją powieści M.L. Stedman. Skromna i prywatna ceremonia odbyła się na Ibizie, a panna młoda zachwycała wszystkich naturalną i niemal pozbawioną makijażu cerą i… prostą, lnianą sukienką, o której większość gwiazd zapewne nie pomyślałoby jako o ślubnej kreacji. Szanujemy to!

#gownstory⠀ Last weekend, Ibiza, actress @aliciavikander_official got married in a very casual @zimmermann bohemian style cotton dress with ivory lace. Perfect for her eco-friendly wedding!! 😉⠀ ⠀ #histoirederobe⠀ Le weekend dernier, Ibiza, l’actrice @aliciavikander_official s’est mariée dans une simple robe de coton et de dentelle ivoire, de style bohémien et très décontractée par @zimmermann. Parfaite pour ce mariage au thème écolo !! 😉⠀ ⠀ 📸 Splash⠀ ⠀ #aliciavikander #zimmermann #bohemianstyle #bohemiandress #robeboheme #mariagepeople #mariagedestar#weddingdresses#dress#dresses#mariage#mariageinspiration#weddinginspiration#bridedresses#bridedress#bridaldress#bridaldresses#bridal#weddingbride#bellemariee#love#weddingdresses#weddinggown#gowninspiration#robedemariee#jaimemarobe#bridegown #beautiful

Post udostępniony przez Laëtitia de J’aime ma robe (@jaimemarobe)

Netflix chce wypuścić w przyszłym roku 80 (!) autorskich produkcji

Netflix skutecznie umacnia swoją pozycję lidera serwisów streamingowych. Jak ogłosił na konferencji prasowej jego dyrektor ds. contentu, Ted Sarandos, w przyszłym roku światło dzienne ujrzy aż 80  autorskich produkcji (w tym, co także zostało już potwierdzone, dwa seriale w reżyserii Agnieszki Holland i Kasi Adamek). Wśród nich znajdą się zarówno produkcje niskobudżetowe, ale też jedne z najdroższych filmów Netflixa w historii – mowa tu chociażby o filmie „Bright”, w którym główną rolę gra Will Smith i którego budżet wynosi 90 milionów dolarów. To jednak nie koniec dużych liczb. Na realizację swoich planów Netflix przeznaczy w 2018 roku od 7 do 8 miliardów dolarów – dla porównania, w 2017 roku budżet na wszystkie produkcje wynosił 6 miliardów „zielonych”.

Rajstopy za 6 tysięcy złotych? Tylko, jeśli „jest to Gucci”

Niektóre z nas za żadne skarby nie mogą przekonać się do rajstop, a by ich uniknąć, są w stanie przez całą zimę rezygnować ze spódnic i sukienek. Chciałoby się powiedzieć „been here, seen that”, bo większość z nas także faktycznie woli marznąć niż postawić na to akcesorium, szczególnie w cielistym kolorze. Najnowsza propozycja Gucci ma jednak szanse zmienić nastawienie wszystkich pesymistek. Mieniące się kryształkami rajstopy pochodzące z kolekcji wiosna-lato 2018 występują w wersji bardziej matowej i transparentnej i w obu pokryte są, z pewnością drogocennymi kryształkami. Skąd akurat takie przypuszczenie? Cóż, ich cena wynosi ponad 6 tysięcy (!) złotych, więc albo Gucci zaczyna robić z nas głupców, albo faktycznie rajstopy będą od przyszłego sezonu stanowić inwestycję (sic!) pokroju wysokiej jakości torebki.

Sesja tygodnia: Mathilde Brandi w „Harper’s Bazar Turkey” (fot. Tom Schirmacher)

Stylizacja tygodnia: Kourtney Kardashian w kurtce Stelli McCartney i spódniczce Isabel Marant

ZobaczSchowaj komentarze

Emma Stone nową ambasadorką Louis Vuitton

Walka najbardziej znanych domów mody o najpopularniejsze celebrytki i aktorki zaczyna przypominać tą, jaką od lat obserwujemy wśród piłkarskich klubów i najlepszych zawodników. Najświeższe wieści z modowego boiska? Emma Stone w roli najnowszej ambasadorki Louis Vuitton. Czy zdobywczyni Oscara będzie dla francuskiej marki tym, kim Jennifer Lawrence jest dla Diora?

Coach ma Selenę Gomez, Chanel Pharella Williamsa i Kristen Stewart, Dior m.in. Jennifer Lawrence, Rihannę i Natalie Portman, a Louis Vuitton – Alicię Vikander, Jadena Smitha, Jennifer Connelly i od kilku dni, Emmę Stone. Wieści o „nowym nabytku” francuskiej marki przekazał na Instagramie jej dyrektor kreatywny, Nicolas Ghesquiere, a sama Stone wystąpiła w sukience jego projektu podczas londyńskiej premiery swojego najnowszego filmu „Battle of Sexes”, w którym wciela się w rolę legendarnej tenisistki Billie Jean King.

Koncern LVMH, czyli właściciel Louis Vuitton zabiegał podobno o względy aktorki ponad rok. Być może ostatecznie skusiła ją zaoferowana przez markę kwota – jak podają źródła, dwuletni kontrakt, w ramach którego Stone będzie występować w kampaniach reklamowych i pojawiać się w kreacjach LV na czerwonym dywanie, opiewa na kwotę z przedziału 6-10 milionów dolarów.

Co sądzicie o tym wyborze?

 

 

Zobacz także:

Kiedy historia spotyka przyszłość, czyli Louis Vuitton po raz kolejny podbija Luwr!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.