Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 14-20.08.2017

Bella Hadid bije rekordy, Kardashianki świętują 10 lat na antenie, a hollywoodzkie rankingi w dalszym ciągu wywołują kontrowersje. Jakie newsy z mijającego tygodnia nie mogą umknąć waszej uwadze? Zobaczcie już teraz.

Bella Hadid została rekordzistką wrześniowych okładek 

W zeszłym roku triumfy święciły Kendall Jenner i Gigi Hadid, w tym to młodsza siostra tej drugiej zasługuje na miano najbardziej rozchwytywanej i zapracowanej modelki. Bella ma już na swoim koncie aż siedem prestiżowych, wrześniowych okładek magazynów, w tym aż cztery dla różnych edycji „Vogue’a” – australijskiej, hiszpańskiej, chińskiej i arabskiej, na potrzeby której sfotografował ją sam Karl Lagerfeld.

Beyonce wydała 600-stronicowy album z prywatnymi zdjęciami

Paparazzi mają naprawdę ciężkie życie z Beyonce, bo ta od lat swoim prywatnym życiem dzieli się tylko wtedy, kiedy ma na to ochotę i najczęściej za pośrednictwem mediów społecznościowych lub… hitowego albumu, w którym zdradza zaskakujące kulisy swojego związku. Piosenkarka w czwartek ogłosiła wydanie specjalnej, winylowej edycji albumu „Lemonade”, a wraz z nią, złożonego z 600 stron albumu, w którym znajdą się zdjęcia zza kulis teledysków, prywatne zdjęcia z Jayem-Z i Blue Ivy w roli głównej, ale także słowa wszystkich piosenek z płyty i ręcznie pisane osobiste eseje Bey. Dla wszystkich, którzy w dalszym ciągu zastanawiają się też, o czym opowiadają poszczególne piosenki, przygotowano kompleksowy przewodnik po wszystkich wykorzystanych motywach i stojących za nimi inspiracjach.

„The Hollywood Reporter” świętuje z Kardashiankami 10 lat ich reality-show

Jeśli oglądacie „Keeping up with the Kardashians” od samego początku, gratulujemy: spędziliście właśnie okrągłą dekadę na „podziwianiu” pijackich wybryków Kris Jenner, podglądaniu sióstr podczas depilacji brazylijskiej czy byciu świadkiem 70-dniowego małżeństwa Kim.  Okrągłą rocznicę programu, który z Kardashianów uczynił najbardziej znaną rodzinę na świecie, świętuje wraz z jego bohaterkami „The Hollywood Reporter”. Skądinąd bardzo ładnej sesji, w której wzięła udział Kris wraz z wszystkimi córkami, towarzyszy także wywiad, w którym panie opowiadają między innymi o tym, jak uczyniły z sekstaśmy furtkę do multi-milionowej marki.

W pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających aktorek w Hollywood nie ma ani jednej kolorowej

Nie tylko różnica pomiędzy stawkami kobiet i mężczyzn jest kwestią, z którą jak najszybciej powinno rozprawić się Hollywood. Jak pokazuje ogłoszony właśnie przez Forbesa coroczny ranking najlepiej zarabiających aktorek, kolorowa reprezentacja w „fabryce snów”także nie jest tak liczna, jak powinna. W pierwszej dziesiątce zestawienia, na czele którego znalazła się Emma Stone (za nią Jennifer Lawrence i Jennifer Aniston) nie ma ani jednej, kolorowej aktorki. Problem polega ewidentnie na tym, że pomimo tego, iż w tym roku sporo było na ekranach kin m.in. czarnych aktorek (wspomnijmy tylko o filmach jak „Hidden Figures” czy „Fences”), nadal nie otrzymują one wielu głównych ról w najlepiej zarabiających produkcjach, a swoim talentem mogą chwalić się głównie z pozycji drugoplanowej. Oby zestawienie za 2018 rok przyniosło w tej kwestii wyczekiwaną zmianę.

Merch Kanyego Westa nominowany do nagrody za „najlepszy projekt na świecie”

Kiedy w sierpniu zeszłego roku Kanye West wypuścił kolekcję ubrań nawiązującą tematycznie do albumu „Life of Pablo” z marszu stała się ona globalnym hitem, a zlokalizowane w kilku miejscach na świecie pop-shopy dosłownie pękały w szwach. Nie ma się co dziwić: kolekcja „Pablo” była znacznie bardziej przystępna cenowo niż linia Yeezy, a Kanye promował ją nie tylko na sobie, ale przede wszystkim na każdym możliwym członku klanu Kardashian-Jenner. Modowe wysiłki rapera zostały wreszcie docenione przez specjalistów, a konkretnie przez londyńskie Muzeum Projektowania, które co roku przyznaje nagrody Beazley Design of the Year w kategoriach takich jak architektura, digital, moda, grafika, produkt i transport, celebrując tym samym szeroko pojętą innowację. W tegorocznej edycji Kanye West został nominowany w kategorii Moda za kolekcję i pop-up shopy Life of Pablo. O tym, czy raper otrzyma nagrodę przekonamy się w styczniu.

Sesja tygodnia: Lara Stone i Joan Small w „Vogue US” (fot. Steven Klein)

Stylizacja tygodnia: Elsa Hosk

ZobaczSchowaj komentarze

Paris Hilotn jako klon Kim Kardashian w najnowszej kampanii Yeezy

Jesteście zdania, że jedna Kim Kardashian West to dla świata za dużo? Co powiecie na kilka kopii celebrytki? Małżonek KKW, wykorzystał jej wizerunek w promocji swojej najnowszej kolekcji Yeezy Season 6. Jednak oprócz samej żony, ubrania Kanye zaprezentowały jej popularne przyjaciółki.

Paris Hilotn jako klon Kim Kardashian w najnowszej kampanii Yeezy
Kim Kardashian West

Po decyzji muzyka o rezygnacji z udziału w nowojorskim tygodniu mody, projektant musiała znaleźć nowy sposób na promocję i pokazanie szóstej kolekcji swojej marki. W związku z tym używając #YeazzySeason6 na Instagramie zobaczymy niezliczoną ilość sobowtórów Kim. Armię klonów stworzyły takie celebrytki jak wieloletnia przyjaciółka celebrytki – Paris Hilton, najlepsza przyjaciółka, najmłodszej z sióstr Kardashian-Jenner – Jordyn Woods, jak również bliźniaczki Clermont, projektantka Sami Miró czy Sierra Skye.

Niewątpliwie biorąc pod uwagę w jakim stylu są ubrania projektowane przez Kanye nie można odmówić słuszności promocji ich w social mediach. Zdjęcia zrobione w ‘codziennych’ momentach życia, stylizowane na wykonane przez paparazzich rozeszły się w ekspresowym tempie po sieci. Tym samym raper znalazł dość szybki i łatwy marketingowy chwyt na reklamę w sieci z wykorzystaniem swojej żony i jej wizerunku. Czy wypuszczając kampanię na mniej więcej tydzień przed nowojorskim świętem mody chciał podkreślić swoją niezależność oraz brak potrzeby akceptacji świata mody?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności