Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 13-19.11.2017

Kontrowersje wokół pokazu Victoria’s Secret może i zdominowały przekazy medialne związane z branżą mody, ale na pewno nie spowodowały, że plejada modelek, fotografów i przedstawicieli świata filmu spoczęła na laurach. Wręcz przeciwnie: Gigi Hadid i Emily Ratajkowski po raz kolejny projektują, Nicki Minaj „rozwala” Internet, a Miranda Kerr powiększa rodzinę. Czy wspominaliśmy, że od dziś każdy nasz przed imprezowy „bifor” może upływać w rytm tych samych utworów co u Kim Kardashian?

Poznajcie Inamorata Swim – markę kostiumów kąpielowych Emily Ratajkowski

Po modelu torebki zaprojektowanym dla marki The Kooples, Emily Ratajkowski postanowiła spróbować swoich sił w branży kostiumów kąpielowych. Któż bowiem, jak nie jedno z najlepszych ciał show biznesu miałby zachęcić nas do kupienia nowego (i bardzo seksownego) plażowego wdzianka? Inamorata Swim, bo tak nazywa się marka modelki to selekcja zarówno jedno-, jak i dwuczęściowych modeli bardzo spójnych ze stylem Ratajkowski – góry pięknie podkreślają biust, a doły i jednoczęściowe modele posiadają spore wycięcia ekstremalnie podkreślając w ten sposób pośladki. Figury Ratajkowski nie kupimy, ale jej kostiumy owszem, szczególnie że ich ceny jak na celebryckie standardy nie są jeszcze takie straszne: góra od bikini to koszt około 80 dolarów, za jednoczęściowy model zapłacimy około 160 dolarów.

Miranada Kerr i Evan Spiegel spodziewają się dziecka

Jak podaje coraz więcej źródeł, modelka i założyciel Snapchata, którzy pobrali się pół roku temu, spodziewają się pierwszego dziecka. Przypomnijmy, że Kerr jest już mamą Flynna, którego ojcem jest były partner modelki, Orlando Bloom. Jakiej płci będzie owoc jej związku ze Spiegelem nie wiadomo, jesteśmy jednak pewni, że od małego będzie za pan brat z nowymi technologiami i zasadami zdrowego, organicznego żywienia.

Nicki Minaj razy 3 w nowym numerze „Paper Magazine”

W cyklicznej odsłonie „Break the Internet” magazyn „Paper” powierzył to zadanie Nicki Minaj, której trzy wersje zdobią (choć to zdaniem wielu dyskusyjne stwierdzenie) okładkę autorstwa Ellen von Unwerth. Jest wyuzdanie, erotycznie, skandaliczne i… bardzo w stylu Minaj, więc totalnie dziwi nas, że jeszcze to kogoś szokuje.

 

Gigi Hadid po raz kolejny projektuje dla Stuarta Weitzmana

Po ogromnym sukcesie botków, jakie dla marki zaprojektowała modelka, tym razem proponowanym przez duet modelem zostały płaskie klapki. Projekt Gigi to kwintesencja jej codziennego stylu: mają spiczasty czubek, zabawny i umieszczony tylko na jednym bucie nadruk, wyściółkę z futerka i występują w kilku wariantach kolorystycznych. Najlepsza część? Cały dochód ze sprzedaży Eyelove, bo tak brzmi nazwa modelu, zostanie przekazany organizacji charytatywnej Pencils For Promise, która buduje szkoły, szkoli nauczycieli i funduje stypendia na terenach Nikaragui, Ghany, Gwatemali i Laos.

Plejada aktorek na okładce „The Hollywood Reporter”

„Czuję w sobie ogrom nadziei, ponieważ widzę, że ten problem nie jest już dłużej ignorowany”, możemy przeczytać w wywiadzie, jakiego magazynowi „The Hollywood Reporter” udzieliła plejada amerykańskich aktorek: Jessica Chastain, Allison Jenney, Emma Stone, Jennifer Lawrence, Mary J. Blige i Saoirse Ronan. Mowa tu oczywiście o coraz śmielej wypływających na światło dzienne przypadkach molestowania w branży i trudach, jakie w swojej pracy spotykają zarówno młode, jak i bardziej doświadczone artystki. Do artykułu w formie bardzo inspirującego panelu dyskusyjnego odsyłamy was na stronę amerykańskiego magazynu.

Kim Kardashian podzieliła się ze światem swoją imprezową playlistą i jest ona zaskakująco dobra!

Przyznajemy się bez bicia: nie podejrzewaliśmy Kim o tak dobry, muzyczny gust! Celebrytka, która w ostatnich dniach bardzo intensywnie promuje swój debiutancki zapach, postanowiła we współpracy ze Spotify udostępnić jego użytkownikom playlistę, która zawsze „nastraja ją imprezowo”. Zestawienie otwiera oczywiście utwór Kanyego Westa „Fade”, ale dalej znajdziemy także Cher, Steve’ego Wondera, Lil Kim, Janet Jackson, Bruno Marsa i Cardi B. Szanujemy ten wybór.

Sesja tygodnia: Rebecca Dayan w „So It Goes Magazine” (fot. Zackery Michael)

Stylizacja tygodnia: Suki Waterhouse po koncercie w Los Angeles

 

ZobaczSchowaj komentarze

Emily Ratajkowski wyszła za mąż w garniturze z Zary, który może być wasz!

Kto powiedział, że ślub można wziąć tylko w białej sukience? Emily Ratajkowski w miniony weekend udowodniła, że nie tylko można inaczej podejść do tematu ślubnej stylizacji, ale wcale nie trzeba wydawać grubych milionów, żeby pięknie wyglądać.

Wiadomość o ślubie Emily Ratajkowski z aktorem Sebastianem Bear-McClardem zaskoczyła chyba wszystkich. Modelka o zmianach w swoim życiu prywatnym poinformowała na swoim Insta story, gdzie wstawiła zdjęcia ze swoim świeżo upieczonym mężem. Jednak największym zaskoczeniem w całej sytuacji był strój w jakim modelka pojawiła się na ceremonii, ponieważ był to musztardowy garnitur z Zary, który w komplecie kosztuje mniej niż 600 zł. Zaskoczeni? My również.

Jeśli chcecie wejść w posiadanie tego samego kostiumu to mamy dobrą wiadomość, ponieważ wciąż jest dostępny na stronie Zary.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności