Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 13-19.03.2017

Nie kończą się roszady na stanowiskach dyrektorów kreatywnych największych marek – jedni od zaraz będą mogli cieszyć się nowym rozdziałem w swojej zawodowej karierze, inni muszą szukać nowej pracy. Miniony tydzień przyniósł też rewolucyjne zmiany w najbardziej prestiżowych prasowych tytułach i wieści, które pokazują, że nowe pokolenie gwiazd ewidentnie nie ma zamiaru ograniczać się wyłącznie do jednej formy artystycznego wyrazu.

Już jest pierwszy numer „Vogue Italia” pod rządami nowego redaktora naczelnego

14. marca wszedł do sprzedaży kwietniowy numer włoskiego „Vogue’a” – pierwszy pod rządami Emanuele Farnetiego, który objął stanowisko redaktora naczelnego po zmarłej w grudniu France Sozzani. Farneti w liście redaktorskim składa hołd legendarnej postaci i jednocześnie zaskakuje formą okładki – zdjęcia autorstwa Stevena Meisela sprawiają wrażenie żywcem wyjętych z platformy e-commerce’owej, a modelka ma na sobie ubrania z kolekcji Giorgio Armaniego i Alexandra Wanga x adidas (koncept ten jest zresztą rozwinięty także w środku, na 34 (!) stronach). To bardzo nietypowy, ale jednocześnie ciekawy zabieg, który wprowadza spory powiew świeżości na rynku magazynów luksusowych. Jesteśmy na tak!

Selena Gomez wylądowała na okładce amerykańskiego „Vogue’a”

Skoro już o okładkach mowa – z rozkładówki amerykańskiej edycji magazynu patrzy na nas w tym miesiącu Selena Gomez, którą sfotografował duet Mert & Marcus. Sami nie wiemy, czy 24-letnia Gomez faktycznie jest „vogue” , z drugiej strony jednak Anna Wintour od lat konsekwentnie otwiera prestiżowe wrota magazynu na różnorodne postaci ze świata show biznesu (czyt. Kim Kardashian). Sesji zdjęciowej wokalistki towarzyszy także spory artykuł, w którym zdradza kulisy swojej depresji i odwyku. Co by jednak nie mówić – wygląda obłędnie!

Rihanna zagra w filmie razem z (boskim) Adamem Driverem

Wszystko wskazuje na to, że 2017 i 2018 rok będą tymi, w których Rihanna zamiast na muzyce skupi się na modzie i filmie. Za rok na ekrany kin wejdzie bowiem film „Ocean’s 8”, w którym zagrała obok Sandry Bullock i Cate Blanchett, ostatnio wystąpiła także gościnnie w serialu „Bates Motel”. To jednak nie wszystko. Barbadoska dostała właśnie angaż w nowym, muzycznym dramacie „Annette”, w którym towarzyszyć będzie jej znany z serialu „Dziewczyny”, Adam Driver. Czekamy!

Dyrektor kreatywny Jil Sander odchodzi ze stanowiska

Pomimo tego, że świat mody żył w ostatnich kilku dniach przejściem Clare Waight Keller do Givenchy, francuska marka nie jest jedyną, którą czekają w najbliższym czasie spore zmiany. Po trzech latach ze stanowiska dyrektora kreatywnego Jil Sander postanowił odejść Rodolfo Paglialunga. Marka poinformowała o tym w specjalnym oświadczeniu, potwierdzając jedynie krążące od kilku miesięcy plotki. Jeśli reszta spekulacji także się potwierdzi, nowymi dyrektorami kreatywnymi mają szansę zostać Lucie i Luke Meier. Szkoda, bo naprawdę byłyśmy fankami ostatnich kilku kolekcji Jil Sander.

Off-White pokaże swoją męską kolekcję na Pitti Uomo

Virgil Abloh z Off-White to kolejny po Jonathanie Andersonie projektant, który pokaże gościnnie swoją kolekcję na czerwcowej edycji florenckich targów Pitti Uomo. To tylko po raz kolejny potwierdza zacieranie granic pomiędzy tradycyjnie rozumianą „elegancją”, a street wearem, który w wersji luksusowej reprezentuje właśnie marka Abloh. Jak mówi sam projektant: „Jestem zaszczycony, że Pitti doceniło pracę, jaką wykonałem w Paryżu i zdecydowało się dać mi platformę do zaprezentowania mojej twórczości. To także możliwość wykorzystania tradycyjnej platformy i zaoferowania nowego spojrzenia na klasyczne rozumienie mody”.

Amerykański „Vogue” zachwyca się Cleo Ćwiek

Internetowa wersja amerykańskiego „Vogue’a” w zeszłym tygodniu sporo miejsca poświęciła polskiej modzie. Najpierw Magda Butrym znalazła się w zestawieniu 10 projektantów z Europy Wschodniej, których trzeba obserwować w 2017 roku, teraz, w jednym z ostatnich materiałów, dziennikarze zachwycają się podopieczną agencji Model PLUS, Cleo Ćwiek. Materiałowi towarzyszy także krótka rozmowa z modelką, w której ta opowiada m.in. o łączeniu pracy modelki ze studiowaniem psychologii i momencie, w którym zdecydowała się ogolić głowę. Super!

 

Sesja tygodnia: Amber Valetta w „Vogue Ukraine” (fot. Chris Colls)

Stylizacja tygodnia: Victoria Beckham w Nowym Jorku

ZobaczSchowaj komentarze

Te trendy beauty zrewolucjonizują nasz sposób pielęgnacji w 2018 roku!

Rok 2017 był przełomowy dzięki takim osobom jak Kylie Jenner czy markom Glossier i Pat McGrath Labs, które pokazały jak wykorzystać media społecznościowe do budowania swojej pozycji i pozyskiwania nowych klientów. Były też spektakularne współprace, gdzie wielcy giganci branży łączyli siły z gwiazdami, modelkami czy topowymi projektantami. I tak Gigi Hadid zrobiła swoją kolekcję dla Maybelline, Balmain nawiązał współpracę z L’Oreal a Victoria Beckham z Estee Lauder – wspólnie udowodnili, że dwie głowy – pracują lepiej niż jedna. Wzrosła też popularność nieinwazyjnych zabiegów, które mają zadbać o nasze piękno. No i oczywiście pojawiła się na rynku marka Fenty, która z miejsca zdeklasowała konkurencję i wprowadziła nową jakość na rynku. Ale choć to już za nami, ma wpływ na to co już niedługo nas czeka. Dlatego my już patrzymy do przodu i analizujemy globalne trendy, które będą miały wpływ na naszą pielęgnację w 2018 roku.

Te trendy beauty zrewolucjonizują nasz sposób pielęgnacji w 2018 roku!
Wszechobecny smog
To już nie zmora wyłącznie azjatyckich miast. Także Europa i Ameryka muszą się z nim zmagać. Dlatego firmy nieustannie pracują nad kosmetykami, które mają pomóc nam zabezpieczyć przed nim naszą skórę. W 2017 roku zaczęły pojawiać się produkty takie jak kremy czy maseczki pomagające przed zabezpieczeniem się lub dokładnym usunięciem miejskich zanieczyszczeń z twarzy. W samej Wielkiej Brytanii tylko w drugiej połowie roku sprzedano produkty pielęgnacyjne do skóry i ochrony przed zanieczyszczeniem warte 3,1 miliona funtów. Marki pracują również nad produktami, które mają zabezpieczyć skórę przed innymi stresorami środowiska takimi jak klimatyzacja, ogrzewanie, bakterie znajdujące się w zamkniętych budynkach i w transporcie publicznym oraz światłem bijącym z ekranów komputerowych. Możemy się więc spodziewać w tym 2018 roku sporej ilości nowych produktów chroniących naszą skórę.
ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności