Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 12-18.06.2017

Pierwsze pokazy męskich kolekcji na przyszłą wiosnę, nadchodzący tydzień mody haute couture oraz początek wyprzedaży potwierdza, że moda właśnie znalazła się na styku sezonów, nawet jeśli w rzeczywistości lato się tak naprawdę jeszcze nie rozkręciło. To więc czas prezentacji jesiennych kampanii, premiery nowych produktów czy śródrocznych podsumowań, które ogłoszono także w minionych siedmiu dni. My, jak zwykle stoimy na posterunku, aby dostarczyć wam skrót najważniejszych informacji.

Ariana Grande otrzyma honorowe obywatelstwo Manchesteru

Jeszcze kilka tygodni temu Manchester był dla Grande zapewne „jedynie” kolejnym przystankiem na jej trasie koncertowej, która, przypomnijmy, docelowo miała obejmować także Polskę. Tragiczne wydarzenia oraz wyjątkowy koncert, jaki wokalistka zorganizowała ku pamięci ofiar ataku terrorystycznego, który miał miejsce na jej koncercie, sprawił, że jej więź z miastem zdecydowanie się zacieśniła. Wysiłki Grande, której charytatywny koncert pomógł zebrać 10 milionów dolarów, doceniły władze Manchesteru, które postanowiły przyznać jej tytuł „honorowej obywatelki”, wprowadzając tym samym nowy system honorowania postaci wywierających pozytywny wpływ na miasto i jego lokalną społeczność.

Kylie Jenner najmłodszą osobą na liście „100 najbogatszych” Forbesa

Cóż, jakoś niespecjalnie nas to dziwi – wszak Kylie od dawna usilnie starała się poszerzać swoje biznesowe imperium, zbliżając się do statusu Kim Kardashian i stając się pełnoprawną, młodą bizneswoman. Wysiłki nie poszły na marne, a ich efekty widać przede wszystkim po stanie konta Jenner. Jej zeszłoroczne zarobki wyniosły, uwaga, 41 milionów dolarów, co pozwoliło jej zadebiutować na liście 100 najbogatszych osób Forbesa na 59. miejscu i stać się tym samym najmłodszą gwiazdą w rankingu. Kim Kardashian z zarobkami w wysokości 45,5 miliona znalazła się jedynie 12 „oczek” wyżej. Obie Kardashianki i tak nie pobiją jednak pierwszej trójki: Seana „Diddy’ego” Combsa (130 miliony), Beyonce (105 milionów) i JK. Rowling (95 milionów).

Lider Depeche Mode nową twarzą Dior Homme

Na takie kampanie warto czekać! Kris van Asche, czyli dyrektor kreatywny Dior Homme sprawił, że wszystkie modne „składy”, „gangi” i „armie” przynajmniej na chwilę przestały mieć jakiekolwiek znaczenie, a do najnowszej sesji wizerunkowej marki zaangażował samego Davida Gahana – frontmana Depeche Mode. Za zdjęcia i film promocyjny odpowiedzialny był David Sims, a my nie możemy oprzeć się wrażeniu, że Gahan idealnie pasuje do nowego, nieco mrocznego i rave’owego wizerunku francuskiego domu mody. Lubimy!

Gwiazdą okładki tegorocznego „September Issue” Vogue’a będzie Jennifer Lawrence?

Tak, na podstawie swoich źródeł, twierdzi portal WWD. Okładkowa sesja zdjęciowa miałaby zostać zrealizowana we współpracy z amerykańskim artystą, prowokatorem i satyrykiem, Johnem Currinem i zbiegłaby się w czasie z promocją najnowszego filmu Lawrence „Mother”, który wyreżyserował Darren Aronofsky. Jeśli pogłoski, których nikt z przedstawicieli „Vogue’a” nie chce komentować, okażą się prawdą, będzie to druga okładka prestiżowego, wrześniowego wydania magazynu dla aktorki – wcześniej pojawiła się na niej w 2013 roku.

Balenciaga przejmuje paryskie Colette!

Jeżeli w dniach 19. czerwca – 5. sierpnia będziecie w Paryżu, koniecznie musicie odwiedzić butik Colette. To bowiem właśnie wtedy, całe jego pierwsze piętro przejmie Balenciaga, która w ramach specjalnego projektu i promocji swojej nowej odsłony, zorganizuje serię wystaw, artystycznych instalacji, darmowych manikiurów, oraz stworzy specjalną kolekcję, w skład której wejdą m.in… kubki i maski do spania. Głównym punktem wystawy będzie utrzymana w biurowym stylu męska kolekcja na jesień 2017. Oprócz tego jednak gościom udostępnione zostaną wybrane projekty z kolekcji damskiej, a także wycinki materiałów i próbki kolorów zastosowanych w obu liniach. To trzeba zobaczyć!

Nadchodzą kolejne produkty od Pat McGrath!

Ostatnio została pierwszą makijażystką uhonorowaną specjalną nagrodą CFDA i właśnie ogłosiła wejście do sprzedaży kolejnego produktu sygnowanego jej nazwiskiem, który zapewne tylko umocni jej niepodważalną pozycję w branży. Po przygodzie z błyskiem i brokatem, tym razem McGrath postanowiła poromansować nieco z matem, w wyniku czego powstała kolekcja matowych szminek MattTrance. Linia, która do sprzedaży wejdzie 13 lipca składać się będzie z 9 kolorów, od klasycznych nude, przez jaskrawe, aż po wyjątkowo ciemne. Dodatkowo ich formuła została opracowana tak, aby pomimo matowego efektu nie ukrywać naturalnej struktury ust. Czekamy!

Sesja tygodnia: Sofia Coppola w „WSJ Magazine” (fot. Steven Meisel)

Stylizacja tygodnia: Bella Hadid w gorsecie Oresund Iris i spodniach Cinq à Sept

ZobaczSchowaj komentarze

Kultowe Nike Cortez świętują 45. urodziny

W latach 70. wszyscy pasjonaci mody mieli je w swoich szafach, a w 1994 rroku Forrest Gump sprawił, że były jednymi z najbardziej pożądanych butów na świecie. Nike Cortez, bo to o nich mowa, to od kilku dekad sztandarowa pozycja na liście sneakerheadów. W tym roku ten kultowy model świętuje swoje 45. urodziny!

W świecie mody i street style’u Nike Cortez to klasyk. To właśnie te buty z charakterystycznymi czerwono-niebieskimi akcentami stały się symbolem lat 70., kiedy nosili je zarówno atleci, jak i przedstawiciele dopiero rodzącej się kultury hip-hopu. Pierwszy raz Cortezy pojawiły się na rynku w 1972 roku i niemal od razu stały się jednymi z najlepiej sprzedających się butów w historii. Nike Cortez na przestrzeni lat łączyły modę wysoką i „zwykłych śmiertelników”. Dzisiaj możemy je zobaczyć zarówno na nogach sportowców, przechodniów, jak i fashionistek podczas tygodni mody na całym świecie. „Cortezy” w tym roku świętują 45. rocznicę swojego powstania. Z tej okazji sportowy gigant stworzył specjalną kampanię, która wraca do korzeni kultowego buta, czyli lat 70.

Gwiazdą sesji wizerunkowej został nie kto inny jak ambasadorka Nike – Bella Hadid. Na zdjęciach modelka pozuje w dzwonach, czerwonym sportowym staniku, w Cortezach na nogach oraz z charakterystycznym dodatkiem jakim jest deskorolka. Tym samym kampania Nike nawiązała do kultowej fotografii Farah Fawcett z planu „Aniołków Charliego”, a podobieństwo pomiędzy nimi jest uderzające. Cortezom z okazji 45. urodzin życzymy jeszcze więcej kultowych momentów w świecie mody i popkultury!

Przeczytajcie także

Skąd wzięły się nazwy popularnych modeli sneakersów?

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.