Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 12-18.06.2017

Pierwsze pokazy męskich kolekcji na przyszłą wiosnę, nadchodzący tydzień mody haute couture oraz początek wyprzedaży potwierdza, że moda właśnie znalazła się na styku sezonów, nawet jeśli w rzeczywistości lato się tak naprawdę jeszcze nie rozkręciło. To więc czas prezentacji jesiennych kampanii, premiery nowych produktów czy śródrocznych podsumowań, które ogłoszono także w minionych siedmiu dni. My, jak zwykle stoimy na posterunku, aby dostarczyć wam skrót najważniejszych informacji.

Ariana Grande otrzyma honorowe obywatelstwo Manchesteru

Jeszcze kilka tygodni temu Manchester był dla Grande zapewne „jedynie” kolejnym przystankiem na jej trasie koncertowej, która, przypomnijmy, docelowo miała obejmować także Polskę. Tragiczne wydarzenia oraz wyjątkowy koncert, jaki wokalistka zorganizowała ku pamięci ofiar ataku terrorystycznego, który miał miejsce na jej koncercie, sprawił, że jej więź z miastem zdecydowanie się zacieśniła. Wysiłki Grande, której charytatywny koncert pomógł zebrać 10 milionów dolarów, doceniły władze Manchesteru, które postanowiły przyznać jej tytuł „honorowej obywatelki”, wprowadzając tym samym nowy system honorowania postaci wywierających pozytywny wpływ na miasto i jego lokalną społeczność.

Kylie Jenner najmłodszą osobą na liście „100 najbogatszych” Forbesa

Cóż, jakoś niespecjalnie nas to dziwi – wszak Kylie od dawna usilnie starała się poszerzać swoje biznesowe imperium, zbliżając się do statusu Kim Kardashian i stając się pełnoprawną, młodą bizneswoman. Wysiłki nie poszły na marne, a ich efekty widać przede wszystkim po stanie konta Jenner. Jej zeszłoroczne zarobki wyniosły, uwaga, 41 milionów dolarów, co pozwoliło jej zadebiutować na liście 100 najbogatszych osób Forbesa na 59. miejscu i stać się tym samym najmłodszą gwiazdą w rankingu. Kim Kardashian z zarobkami w wysokości 45,5 miliona znalazła się jedynie 12 „oczek” wyżej. Obie Kardashianki i tak nie pobiją jednak pierwszej trójki: Seana „Diddy’ego” Combsa (130 miliony), Beyonce (105 milionów) i JK. Rowling (95 milionów).

Lider Depeche Mode nową twarzą Dior Homme

Na takie kampanie warto czekać! Kris van Asche, czyli dyrektor kreatywny Dior Homme sprawił, że wszystkie modne „składy”, „gangi” i „armie” przynajmniej na chwilę przestały mieć jakiekolwiek znaczenie, a do najnowszej sesji wizerunkowej marki zaangażował samego Davida Gahana – frontmana Depeche Mode. Za zdjęcia i film promocyjny odpowiedzialny był David Sims, a my nie możemy oprzeć się wrażeniu, że Gahan idealnie pasuje do nowego, nieco mrocznego i rave’owego wizerunku francuskiego domu mody. Lubimy!

Gwiazdą okładki tegorocznego „September Issue” Vogue’a będzie Jennifer Lawrence?

Tak, na podstawie swoich źródeł, twierdzi portal WWD. Okładkowa sesja zdjęciowa miałaby zostać zrealizowana we współpracy z amerykańskim artystą, prowokatorem i satyrykiem, Johnem Currinem i zbiegłaby się w czasie z promocją najnowszego filmu Lawrence „Mother”, który wyreżyserował Darren Aronofsky. Jeśli pogłoski, których nikt z przedstawicieli „Vogue’a” nie chce komentować, okażą się prawdą, będzie to druga okładka prestiżowego, wrześniowego wydania magazynu dla aktorki – wcześniej pojawiła się na niej w 2013 roku.

Balenciaga przejmuje paryskie Colette!

Jeżeli w dniach 19. czerwca – 5. sierpnia będziecie w Paryżu, koniecznie musicie odwiedzić butik Colette. To bowiem właśnie wtedy, całe jego pierwsze piętro przejmie Balenciaga, która w ramach specjalnego projektu i promocji swojej nowej odsłony, zorganizuje serię wystaw, artystycznych instalacji, darmowych manikiurów, oraz stworzy specjalną kolekcję, w skład której wejdą m.in… kubki i maski do spania. Głównym punktem wystawy będzie utrzymana w biurowym stylu męska kolekcja na jesień 2017. Oprócz tego jednak gościom udostępnione zostaną wybrane projekty z kolekcji damskiej, a także wycinki materiałów i próbki kolorów zastosowanych w obu liniach. To trzeba zobaczyć!

Nadchodzą kolejne produkty od Pat McGrath!

Ostatnio została pierwszą makijażystką uhonorowaną specjalną nagrodą CFDA i właśnie ogłosiła wejście do sprzedaży kolejnego produktu sygnowanego jej nazwiskiem, który zapewne tylko umocni jej niepodważalną pozycję w branży. Po przygodzie z błyskiem i brokatem, tym razem McGrath postanowiła poromansować nieco z matem, w wyniku czego powstała kolekcja matowych szminek MattTrance. Linia, która do sprzedaży wejdzie 13 lipca składać się będzie z 9 kolorów, od klasycznych nude, przez jaskrawe, aż po wyjątkowo ciemne. Dodatkowo ich formuła została opracowana tak, aby pomimo matowego efektu nie ukrywać naturalnej struktury ust. Czekamy!

Sesja tygodnia: Sofia Coppola w „WSJ Magazine” (fot. Steven Meisel)

Stylizacja tygodnia: Bella Hadid w gorsecie Oresund Iris i spodniach Cinq à Sept

ZobaczSchowaj komentarze

Kris Jenner stworzyła własną kolekcję kosmetyków pod brandem Kylie Cosmetics

Rodzina Kardashian-Jenner ma dryg do biznesu. Jej głowa i kręgosłup, czyli Kris Jenner słynna matka, z sukcesem wypromowała wszystkie swoje córki, dzięki czemu o ich wizerunek biją się największe firmy. Według najnowszych badań jeden post Kylie Jenner, nieważne w których mediach społecznościowych, jest wart 1 mln $! Nic więc dziwnego, że Kris postanowiła wykorzystać obecny wzrost sławy najmłodszej córki i razem z jej firmą Kylie Cosmetics wypuściła swoją autorską kolekcje!

Kylie Cosmetics założona przez najmłodszą Jennerkę – Kylie, jest na rynku od 2016 roku. Od dwóch lat rozwija się bardzo prężnie, a jej kosmetyki wyprzedają się w rekordowo krótkim czasie! Firma stara się urozmaicić swoje kolekcje tworząc coraz to nowsze kolaboracje ze wszystkimi członkami rodziny. Ostatnio mogliśmy kupić produkty, które powstały we współpracy z najstarsza siostrą Kourtney, ale teraz nadszedł czas na prawdziwą rewelację! W międzynarodowy Dzień Matki (obchodzony zawsze w USA i wielu innych państwach w drugą niedzielę maja) czyli najbliższą niedzielę, będziemy mogli kupić kolekcję Kris Jenner o nazwie Momager! Kris przejęła Instagrama Kylie, żeby poinformować o tym fakcie i przedstawić swoje produkty.

Na rynku pojawi się 5 kosmetyków sygnowanych jej imieniem, w tym zestaw 8 mini błyszczyków czy paleta do twarzy ,,You’re Doing Amazing Sweetie”. Cała kolekcja przepełniona jest humorem – opakowania pokryte kreskówkowym wizerunkiem Kris,  nazwy produktów takie jak „I Have One Word For Tonight: Vodka”  dla palety cieni czy szminki ,,Give Me a Kiss” z rysunkiem środkowego palca celebrytki.

To pierwsza kolekcja kosmetyków Kris Jenner. Myślicie, że sprzeda się równie szybko co wcześniejsze kolekcje Kylie, czy może okaże się jeszcze większym sukcesem?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności