MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 10-16.04.2017

16.04.2017 Michalina Murawska

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 10-16.04.2017

Irina Shayk i Bradley Cooper zostali rodzicami

Od początku trwania swojego związku unikają rozgłosu i mediów, lecz z całą pewnością tworzą jedną z najpiękniejszych par w show biznesie. Cooper, który poprzednio związany był z brytyjską modelką Suki Waterhouse i Irina Shayk – była dziewczyna Cristiano Ronaldo są tak skuteczni w chronieniu własnej prywatności, że informacja o narodzinach ich pierwszego dziecka wyciekła do mediów dwa tygodnie po tym, kiedy powitali na świecie swoją córeczkę. Świeżo upieczeni rodzice są podobno „niezwykle podekscytowani i szczęśliwi” i zdecydowali się na dość nietypowe, bo francuskie imię –  maleństwo nazywa się Lea de Seine Shayk Cooper. Witamy na świecie!

Nike najpopularniejszą odzieżową marką wśród amerykańskich nastolatków

Pomimo różnych i czasami dość sprzecznych głosów, Nike chyba daje sobie radę z bezwzględną czasami konkurencją ze strony adidasa i Pumy, przynajmniej jeśli chodzi o zaskarbienie sobie sympatii nastolatków. Okazuje się bowiem, że to właśnie sportowy gigant stanął na czele zestawienia najbardziej popularnych marek w 2017 roku wśród amerykańskiej młodzieży. Badania (już po raz 33.) zleciła firma Piper Jaffray w ramach projektu Semi-Annual Proprietary Teen Research Project, a wzięło w nich udział 5500 nastolatków ze Stanów Zjednoczonych. Nike wyprzedził tym samym takie marki jak Forever 21, adidas i H&M, zwyciężył także w kategorii obuwia deklasując Vansa i adidasa, który z kolei zanotował w minionym roku najszybszy wzrost.

Znamy nominowanych do Billboard Music Awards

Wielka gala rozdania nagród magazynu Billboard lada moment (a konkretnie, 21. maja), prestiżowy muzyczny periodyk ogłosił więc listę tegorocznych nominowanych. Najwięcej szans na statuetkę ma Drake oraz zespół The Chainsmokers (22 nominacje, w tym dla najlepszego artysty), nieco mniej, lecz nadal sporo, nominacji zgarnęli Rihanna, Beyonce, Adele i The Weekend. Czekamy na ceremonię rozdania nagród i oczywiście, kreacje gwiazd!

Plejada młodych gwiazd modelingu na okładkach amerykańskiego „Elle”

Z okładek corocznego „Swimsuit Issue” amerykańskiego „Elle” spogląda na nas sześć przedstawicielek młodego pokolenia (super)modelek: Bella Hadid, Elsa Hosk, Hailey Baldwin, Candice Huffine, Jasmine Tookes i Maria Borges, która jest jednocześnie pierwszą Afro-Amerykanką, która dostąpiła tego zaszczytu. Modelki sfotografował Terry Tsiolis, przeprowadzono także z nimi krótkie rozmowy, w których dzielą się m.in. spostrzeżeniami na temat trudów rozpoczynania kariery w młodym wieku oraz zdradzają, co najbardziej je motywuje i inspiruje.

To koniec agencji modelek Donalda Trumpa

Tego akurat można się było trochę spodziewać. Założona w 1999 agencja modelek po tym, jak w ostatnim czasie odeszła z niej lwia część agentów i podopiecznych, i która  z wiadomych względów nie cieszyła się zbyt dobrym publicity, zakończyła swoją działalność. Tym samym jest to kolejny interes z i tak nadal gigantycznego imperium prezydenta Trumpa, którego istnienie jest już historią – w ostatnich 10 latach podobnie stało się chociażby z firmowaną przez Trumpa marką steków (sic!), uniwersytetem, marką wódki, liniami ubrań i perfum oraz czasopismem.

Ricky Martin zagra chłopaka Gianniego Versace

Znamy coraz więcej szczegółów dotyczących kolejnej odsłony serii „American Crime Story”, tym razem opowiadającej o zabójstwie Gianniego Versace. Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że to Penelope Cruz, a nie Lady Gaga zagra Donatellę Versace, czyli siostrę założyciela włoskiego domu mody, wiemy już także, kto wcieli się w rolę jego życiowego partnera, Antonio D’Amico. Został nim Ricky Martin, który z twórcą serialu, Ryan Murphym, pracował już wcześniej w 2012 roku na planie „Glee”. Rola partnera Versace będzie jednocześnie pierwszą rolą geja w jaką Martin wcieli się od czasu swojego coming outu w 2010 roku.

Serial wyprodukowany przez Selenę Gomez najpopularniejszy na Netfliksie

To jest chyba jej czas: nadal jest najpopularniejszą gwiazdą na Instagramie, zanotowała na koncie pierwszą okładkę amerykańskiego „Vogue’a”, jej związek z The Weeknd kwitnie, a inne projekty także są pasmem sukcesów. Selena Gomez ma sporo powodów do zadowolenia, tym bardziej, że wyprodukowany przez nią i jej mamę serial „13 reasons why” jest najpopularniejszą produkcją na Netfliksie, przynajmniej jeśli chodzi o zasięgi w social media. Jak podaje Refinery29 za firmą Fizziology zajmującą się researchem mediów społecznościowych, w pierwszym tygodniu od premiery serial zanotował ponad 3,5 miliona internetowych „reakcji”, plasując się tym samym na pierwszym miejscu w historii wszystkich premier oryginalnych serii.

Sesja tygodnia: Elsa Hosk w „Madame Figaro” (fot. David Roemer)

3

Stylizacja tygodnia: Chloe Sevigny na premierze kolekcji Louis Vuitton x Jeff Koons