Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 06-12.11.2017

Kim i Kanye sprzedają swoją wymarzoną rezydencję, brytyjski „Vogue” otwiera nowy rozdział, a Drake ma bardzo nietypowe urodzinowe życzenie. Oto, co musicie wiedzieć o minionym tygodniu!

#New Vogue: już jest pierwszy numer „Vogue UK” pod kierownictwem Edwarda Enninfula

Odkąd były szef działu moda „W Magazine” został mianowany redaktorem naczelnym brytyjskiego „Vogue’a”, wszyscy zastanawiali się w jakim kierunku poprowadzi on ten kultowy magazyn i jak jego wizja będzie różniła się od tej, którą przed ponad 20 lat promowała Alexandra Schulman. Wreszcie mamy odpowiedź, jeśli nie na wszystkie, to przynajmniej na część pytań: na rynku zadebiutował bowiem pierwszy numer magazynu pod kierownictwem Enninfula. Gwiazdą pierwszej okładki i jednocześnie twarzą ruchu, który już teraz zyskał nazwę #NewVogue została modelka i aktywistka Adwoa Aboah, którą sfotografował Steven Meisel. Widać, że Enninful stawia póki co na bardzo brytyjski przekaz oraz kultywację wszystkiego, co brytyjskie zarówno w kwestii mody, jak i działań społecznych, a nawet politycznych. To celebracja rodzimych projektantów, modelek (zarówno nowych twarzy, jak i legend w postaci Kate Moss i Naomi Campbell), nowego pokolenia brytyjskich gwiazd filmu i wielu, wielu innych. Pierwszy numer nie zawodzi, czekamy na kolejne!

Kim i Kanye sprzedali dom i… zarobili na tym fortunę!

Podczas gdy wiele sprzedających swoje domy gwiazd dostaje za nie znacznie mniej, niż pierwotnie zapłaciły, Kim i Kanye za swoją willę w Bel Air skasowali niemal dwa razy tyle, ile kosztowała ich w roku 2013, kiedy nabyli posiadłość. Przez kilka lat i niezliczoną ilość remontów, renowacji i poprawek udało im się przekształcić utrzymaną w toskańskim stylu willę w oazę chłodnego minimalizmu i sterylności, która jak się okazało znalazła sporo fanów na rynku nieruchomości. Dom liczący 8 sypialni i 6 łazienek kosztował parę 9 milionów dolarów, teraz otrzymali za niego 17.8 milionów. Tak się robi interesy w Hollywood!

Drake ma naprawdę wygórowane urodzinowe życzenia

Kanadyjski wokalista, a niegdyś gwiazdor seriali dla nastolatków nie tylko rozbroił ostatnio branżę informacją, że kolekcjonuje torebki Birkin dla swojej przyszłej żony. Jak się okazuje, sam ma naprawdę nietypowe i wygórowane marzenia, do których zalicza się chociażby oryginalny egzemplarz pierwszej książki o przygodach Harry’ego Pottera, który wyceniany jest na, uwaga, 160 tysięcy dolarów. Dobrze, że zaznaczył, że sam chce sprawić sobie tę przyjemność!

Już jest lookbook kolekcji Balenciaga Resort 2018, a w nim polska modelka!

Polska modelka, Oliwia Lis z czystym sumieniem może być już nazywana jedną z ulubionych modelek dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasalii. Po udziale w kampanii na jesień-zimę 2017, gruziński projektant tym razem obsadził ją w lookbooku kolekcji Resort. Oprócz Polki, w sesji wzięły udział także dwie, doskonale znane z pokazów francuskiej marki modelki, a także plejada świeżutkich projektów Gvasalii: nowe wariacje na temat gigantycznych shopperów, kolorowe sukienki, spódnice midi, jerseyowe czółenka i, nowość, utrzymane w stylu lat 90. frotki. Ta kolekcja będzie komercyjnym hitem i nie mamy co do tego żadnych wątpliwości.

Vloger, Patrick Starr stworzy kolekcję dla MACa

Jeśli nie są wam obce urodowe tutoriale na You Tubie, doskonale znacie pewnie jedną z największych w tej branży gwiazd, czyli Patricka Starra. Pochodzący z Hawajów makijażysta to bożyszcze wszystkich fanek (i fanów) make-upu, a jego talent i charyzmę doceniła nawet Kim Kardashian zapraszając go do stworzenia tutorialu promującego produkty z jej debiutanckiej kosmetycznej linii KKW Beauty. Przed Starrem teraz kolejne pasjonujące wyzwanie w postaci limitowanej linii produktów, jaką stworzy dla marki MAC.

Sesja tygodnia: Anna Ewers w „V Magazine” (fot. Mario Sorrenti)

Stylizacja tygodnia: Kate Bosworth w sukience Antonio Marras

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel i Pharell przejmują Colette!

Kultowy paryski butik, który zamknie na dobre swoje drzwi 20 grudnia, na pewno zostanie doskonale zapamiętany przez związane z modą środowisko. Na kilka tygodni przed oficjalnym pożegnaniem jego twórcy robią jednak wszystko, aby jeszcze bardziej dopieścić swoich fanów. Po współpracy z m.in. Balenciagą i Sacai, przyszła pora na Chanel, którego pop-up lada dzień przejmie całe piętro Colette i które zaprezentuje z tej okazji wyjątkowy model buta stworzony we współpracy z Pharrellem Williamsem.

Jeśli w projekt zamieszani są Chanel, Karl Lagerfeld i Pharrell, możemy być pewni, że będzie on hitem, a Colette opuści lokal przy Rue Saint Honore z naprawdę dużym przytupem. Francuski dom mody przejmie pierwsze piętro tego kultowego butiku podobnie jak w lipcu Balenciaga, a we wrześniu Sacai i również tym razem możemy spodziewać się limitowanych kolekcji i projektów stworzonych wyłącznie na tę okazję. Najwięcej uwagi, oprócz linii t-shirtów zaprojektowanych przez Lagerfelda, poświęca się modelowi sneakersów, które wspólnie z Chanel stworzył ambasador marki, Pharell Williams.

W ten ostatni projekt pośrednio zamieszany jest też adidas. Amerykański wokalista i producent wraz z Chanel customizacji poddali bowiem model Hu NMD Trail, który w limitowanej wersji występuje w czarno-białej kolorystyce i z napisem Chanel oraz Pharrell na każdym z butów:

Pop-up Chanel w Colette otwarty będzie od 30 października do 25 listopada, jeśli więc będziecie w tym czasie w Paryżu, to wiecie już, że musicie zahaczyć o Rue Saint Honore!

 

Zobacz także:

Z OSTATNIEJ CHWILI: paryskie Colette zamyka się po 20 latach!

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.