Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 06-12.02.2017

Lada chwila branżowe wiadomości zostaną prawdopodobnie zdominowane przez doniesienia z fashion weeków jesień-zima 2017, ale nie oznacza to oczywiście, że świat mody zawiśnie w próżni.W tym tygodniu z wypiekami na twarzy czytaliśmy najgorętsze plotki dotyczące przyszłości naszych ulubionych marek, śledziliśmy zmiany personalne na stanowiskach dyrektorów kreatywnych i zachwycaliśmy się premierami nowych modeli ubrań i butów. Sprawdźcie, co jeszcze musicie wiedzieć o minionych siedmiu dniach!

Virgil Abloh przechodzi do Givenchy, a Riccardo Tisci do Versace?

Podejrzewamy, że branża mody jeszcze nie otrząsnęła się z faktu, że Tisci po dwunastu latach odchodzi z francuskiego domu mody, a tymczasem musimy radzić sobie z kolejnymi rewelacjami. Wszystko zaczęło się od artykułu zamieszczonego przez WWD. Według jego źródeł, kierownictwo Givenchy rozpoczęło już poszukiwania następcy Tisci, a najbardziej zaawansowane rozmowy prowadzi z Virgilem Abloh, czyli założycielem i dyrektorem kreatywnym marki Off-White. Dla niewtajemniczonych, Abloh to DJ, były dyrektor kreatywny Kanyego Westa, absolwent architektury i jedno z najgorętszych obecnie nazwisk na światowej mapie mody. Czy faktycznie już niedługo obejmie stery tego luksusowego domu mody? Byłaby to z pewnością nieoczekiwana decyzja.

Jeśli chodzi o Tisci, to podobno ogłoszenie jego przejścia do Versace jest tylko kwestią czasu, a on i włoska marka podpisali już nawet kontrakt. W tym przypadku pytanie nie brzmi jednak jak Tisci poradziłby sobie we Włoszech (o to jesteśmy spokojni), ale jakie miejsce w tej sytuacji widziałaby dla siebie Donatella. Pytań jest jak zwykle więcej niż odpowiedzi, dlatego cierpliwie czekamy na rozwój wydarzeń.

Aktualizacja: W sobotę wieczorem przedstawiciele Givenchy w odpowiedzi na pytania WWD oficjalnie zaprzeczyli, jakoby rozmawiali z Abloh na temat objęcia przez niego posady. Podobno, żadne spotkanie nie miało miejsca, a nazwisko nowego dyrektora kreatywnego marki mamy poznać już niedługo.

Kultowa bluza Gucci doczekała się różowej wersji

Chyba nie ma blogerki i fashionistki, która nie miałaby w szafie t-shirtu lub bluzy z logo Gucci. Pomimo wcale nie tak niskiej ceny, inspirowane stylem vintage projekty robią absolutną furorę, nic więc dziwnego, że włoska marka próbuje poszerzyć ich kolekcję o nowe warianty kolorystyczne. Na pierwszy ogień poszedł najmodniejszy w tym sezonie ciemny róż. Mimo że model na razie jest zarezerwowany dla rynku japońskiego, jesteśmy pewni, że to tylko kwestia czasu, aż pojawi się także w innych sklepach na całym świecie.

Powstaje kolejny film biograficzny o Alexandrze McQueenie

Tak jak (podobno) nieszczęścia chodzą parami, tak w przypadku biografii o Alexandrze McQueenie można powiedzieć, że szczęścia przychodzą w „trójkach”. Książkową wersję autorstwa Andrew Wilsona przeczytaliśmy w jeden wieczór i z niecierpliwością czekamy na film, który na ekranach kin ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Okazuje się jednak, że to nie jedyne projekty, jakie na warsztat wezmą życie i twórczość zmarłego tragicznie kreatora. Jak donosi Dazed&Confused, za kolejny film o McQueenie odpowiedzialny będzie Peter  Ettedgui – twórca dokumentu o Marlonie Brando „Listen to me, Marlon”, a produkcja skupi się na życiu i osobistych perypetiach McQueena, w tym pierwszych latach w zawodzie spędzonych w Savile Row. Czekamy!

LVMH kupiło Supreme za 500 milionów dolarów?

Wspólna kolekcja Louis Vuitton i Supreme była i jest na ustach absolutnie wszystkich, nic więc dziwnego, że znalazły się osoby, które z chęcią widziałyby dalszy (i szerszy) ciąg tej współpracy. W zeszłym tygodniu ptaszki zaczęły świergać (i to całkiem głośno!), że koncern LVMH – właściciel LV – kupił amerykańską marką za 500 milionów dolarów. Fanów takiego obrotu spraw było tyle samo, co sceptyków i już teraz możemy powiedzieć, że bardziej zadowoleni będą ci drudzy. LVMH oficjalnie zaprzeczyło już tym plotkom.

 

fot. Asia Typek

Daft Punk współpracuje z Off-White i Goshą Rubchinskiym

Kochamy takie newsy! Duet Daft Punk ogłosił kilka dni temu na Instgramie otwarcie swojego pop-up shopu, który znajdować się będzie przy Melrose Avenue w Los Angeles. I nie  byłoby w tym pewnie nic dziwnego (ani pewnie specjalnie ekscytującego), gdyby nie specjalnie zaprojektowana z tej okazji kolekcja t-shirtów. Zespół do współpracy nad nimi zaprosił marką Off-White i Goshę Rubchinskiyego. Ogień!

Sesja tygodnia: Rihanna jako Amelia Earhart w jubileuszowym numerze „Harper’s Bazaar” (fot. Mario Vivanco)

Stylizacja tygodnia: Victoria Beckham w Nowym Jorku

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH organizuje specjalny program dla studentów z Europy

Jeśli od zawsze zastanawiało cię jak wygląda praca i codzienne funkcjonowanie marek luksusowych, dzięki koncernowi LVHM jest to możliwe. Francuski koncern uruchamia specjalny program dla studentów z sześciu krajów Europy. Poniżej znajdziecie szczegóły!

Koncern LVHM skupia wokół siebie marki luksusowe oraz jest jednym z największych producentów dóbr luksusowych. Grupa składa się z ponad 60 różnych marek zajmującymi się pięcioma działami. Do marek należą chociażby – Louis Vuitton, Givenchy, Sephora czy Bulgari. Jeśli studiujesz w jednym z sześciu krajów Europy (Francja, Włochy, Szwajcaria, Hiszpania, Wielka Brytania i Niemcy) masz szansę wziąć udział w programie zbudowanym wokół cyfrowej platformy. Program jest otwarty dla studentów kierunków inżynieryjnych, biznesowych, kreatywnych i projektowania oraz technologii. Projekt daje młodym talentom głębsze zrozumienie strategicznych wyzwań w zakresie luksusu oraz możliwość zaproponowania rozwiązań poprzez pracę nad tematem „Wyobraź sobie luksusowe doświadczenie jutra”. Najlepsi uczniowie będą mieli szansę dołączyć do 6500 stażystów i 1000 młodych absolwentów rekrutowanych każdego roku przez Grupę.

Program obraca się wokół czteromiesięcznego cyfrowego „zanurzenia” za kulisami w Grupie LVMH, gdzie uczniowie odkrywają kluczowe umiejętności w branży luksusowej: projektowanie i tworzenie, zarządzanie marką, łańcuch dostaw i produkcja, transformacja cyfrowa i przedsiębiorczość oraz doskonalenie jakości obsługi klienta. Przygotowano serię 50 krótkich filmów wideo, które mają pomóc uczestnikom programu. Filmy edukacyjne powstały we współpracy z profesorami z prestiżowych szkół (w tym z Central Saint Martins, Uniwersytetu Bocconi, HEC, ESSEC, CentraleSupélec i Institut Français de la Mode), a dołączyli do ​​nich menedżerowie z ponad 20 marek należących do LVMH.

Studenci są również zapraszani do współpracy z różnorodnymi zespołami, aby rozwinąć swoją wizję luksusowych – doświadczeń jutra, kierowani przez się ambasadorów – profesorów ze swojej uczelni oraz menedżerami LVMH zaangażowanymi w program. 200 studentów z najbardziej fascynującymi pomysłami przedstawi swoją koncepcję jury składającemu się z dyrektorów LVMH oraz członków Komitetu Wykonawczego LVMH w dniu 3 maja 2018 r. W Paryżu. Po zakończeniu programu najlepsi uczniowie zostaną zaproszeni do dołączenia do zespołu LVHM.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.