Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 06-12.02.2017

Lada chwila branżowe wiadomości zostaną prawdopodobnie zdominowane przez doniesienia z fashion weeków jesień-zima 2017, ale nie oznacza to oczywiście, że świat mody zawiśnie w próżni.W tym tygodniu z wypiekami na twarzy czytaliśmy najgorętsze plotki dotyczące przyszłości naszych ulubionych marek, śledziliśmy zmiany personalne na stanowiskach dyrektorów kreatywnych i zachwycaliśmy się premierami nowych modeli ubrań i butów. Sprawdźcie, co jeszcze musicie wiedzieć o minionych siedmiu dniach!

Virgil Abloh przechodzi do Givenchy, a Riccardo Tisci do Versace?

Podejrzewamy, że branża mody jeszcze nie otrząsnęła się z faktu, że Tisci po dwunastu latach odchodzi z francuskiego domu mody, a tymczasem musimy radzić sobie z kolejnymi rewelacjami. Wszystko zaczęło się od artykułu zamieszczonego przez WWD. Według jego źródeł, kierownictwo Givenchy rozpoczęło już poszukiwania następcy Tisci, a najbardziej zaawansowane rozmowy prowadzi z Virgilem Abloh, czyli założycielem i dyrektorem kreatywnym marki Off-White. Dla niewtajemniczonych, Abloh to DJ, były dyrektor kreatywny Kanyego Westa, absolwent architektury i jedno z najgorętszych obecnie nazwisk na światowej mapie mody. Czy faktycznie już niedługo obejmie stery tego luksusowego domu mody? Byłaby to z pewnością nieoczekiwana decyzja.

Jeśli chodzi o Tisci, to podobno ogłoszenie jego przejścia do Versace jest tylko kwestią czasu, a on i włoska marka podpisali już nawet kontrakt. W tym przypadku pytanie nie brzmi jednak jak Tisci poradziłby sobie we Włoszech (o to jesteśmy spokojni), ale jakie miejsce w tej sytuacji widziałaby dla siebie Donatella. Pytań jest jak zwykle więcej niż odpowiedzi, dlatego cierpliwie czekamy na rozwój wydarzeń.

Aktualizacja: W sobotę wieczorem przedstawiciele Givenchy w odpowiedzi na pytania WWD oficjalnie zaprzeczyli, jakoby rozmawiali z Abloh na temat objęcia przez niego posady. Podobno, żadne spotkanie nie miało miejsca, a nazwisko nowego dyrektora kreatywnego marki mamy poznać już niedługo.

Kultowa bluza Gucci doczekała się różowej wersji

Chyba nie ma blogerki i fashionistki, która nie miałaby w szafie t-shirtu lub bluzy z logo Gucci. Pomimo wcale nie tak niskiej ceny, inspirowane stylem vintage projekty robią absolutną furorę, nic więc dziwnego, że włoska marka próbuje poszerzyć ich kolekcję o nowe warianty kolorystyczne. Na pierwszy ogień poszedł najmodniejszy w tym sezonie ciemny róż. Mimo że model na razie jest zarezerwowany dla rynku japońskiego, jesteśmy pewni, że to tylko kwestia czasu, aż pojawi się także w innych sklepach na całym świecie.

Powstaje kolejny film biograficzny o Alexandrze McQueenie

Tak jak (podobno) nieszczęścia chodzą parami, tak w przypadku biografii o Alexandrze McQueenie można powiedzieć, że szczęścia przychodzą w „trójkach”. Książkową wersję autorstwa Andrew Wilsona przeczytaliśmy w jeden wieczór i z niecierpliwością czekamy na film, który na ekranach kin ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Okazuje się jednak, że to nie jedyne projekty, jakie na warsztat wezmą życie i twórczość zmarłego tragicznie kreatora. Jak donosi Dazed&Confused, za kolejny film o McQueenie odpowiedzialny będzie Peter  Ettedgui – twórca dokumentu o Marlonie Brando „Listen to me, Marlon”, a produkcja skupi się na życiu i osobistych perypetiach McQueena, w tym pierwszych latach w zawodzie spędzonych w Savile Row. Czekamy!

LVMH kupiło Supreme za 500 milionów dolarów?

Wspólna kolekcja Louis Vuitton i Supreme była i jest na ustach absolutnie wszystkich, nic więc dziwnego, że znalazły się osoby, które z chęcią widziałyby dalszy (i szerszy) ciąg tej współpracy. W zeszłym tygodniu ptaszki zaczęły świergać (i to całkiem głośno!), że koncern LVMH – właściciel LV – kupił amerykańską marką za 500 milionów dolarów. Fanów takiego obrotu spraw było tyle samo, co sceptyków i już teraz możemy powiedzieć, że bardziej zadowoleni będą ci drudzy. LVMH oficjalnie zaprzeczyło już tym plotkom.

 

fot. Asia Typek

Daft Punk współpracuje z Off-White i Goshą Rubchinskiym

Kochamy takie newsy! Duet Daft Punk ogłosił kilka dni temu na Instgramie otwarcie swojego pop-up shopu, który znajdować się będzie przy Melrose Avenue w Los Angeles. I nie  byłoby w tym pewnie nic dziwnego (ani pewnie specjalnie ekscytującego), gdyby nie specjalnie zaprojektowana z tej okazji kolekcja t-shirtów. Zespół do współpracy nad nimi zaprosił marką Off-White i Goshę Rubchinskiyego. Ogień!

Sesja tygodnia: Rihanna jako Amelia Earhart w jubileuszowym numerze „Harper’s Bazaar” (fot. Mario Vivanco)

Stylizacja tygodnia: Victoria Beckham w Nowym Jorku

ZobaczSchowaj komentarze

Wielki powrót „pob’a”- fryzury wylansowanej przez Victorię Beckham

Lata temu, gdy Victoria Beckham dokonała drastycznej zmiany i zaczęła stopniowo redukować  swoje długie włosy obcięte na tzw. boba, zrodziła się wtedy nowa fryzura nazwana „Pob”. Jeśli nie znacie tego terminu oznacza on po prostu nic innego jak „Posh Bob” oczywiście na cześć byłej spicetki. Ta wyjątkowo elegancka fryzura wraca obecnie na salony. Pokochały ją gwiazdy, nosząc ją w różnej długości, w wersji super gładkiej lub ze złamanymi falami. Fenomenu tej fryzury możemy upatrywać w tym, że ta elegancka stylizacja włosów, w zależności od długości pasuje do wszystkich kształtów twarzy, łatwo i szybko można ją zrobić, zawsze wygląda efektownie i nadaje się dosłownie na każdą okazję. Gwiazdy, które na tegoroczną Met Galę przybyły  właśnie z „pob’em” na głowie, świetnie wyglądają w niej nie tylko na salonach. Zerknijcie, które z gwiazd ostatnio noszą tę modną fryzurę!


Wielki powrót „pob’a”- fryzury wylansowanej przez Victorię Beckham
Victoria Beckham
Na pierwszy ogień idzie oczywiście sprawczyni całego zamieszania. Była spicetka wyglądała świetnie w każdej długości tej fryzury (na zdjęciu pierwowzór, czyli Vicktoria sprzed lat). I cieszymy się że przy niej została, bo wyglądała i nadal wygląda w niej bardzo stylowo.
ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.