MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Mrok i abstrakcja w najnowszej kolekcji „Hollow” marki Bola

18.08.2017 Michalina Murawska

Mrok i abstrakcja w najnowszej kolekcji „Hollow” marki Bola

Nazwa kolekcji zdradza poniekąd jej nastrój. Pod hasłem „hollow” kryją się różne określenia, między innymi pusty, głuchy, dziurawy. I to ostatnie jest kluczem do zrozumienia wizji Oli na sezon wiosna-lato 2017. Każdą falę inspiracji poprzedza bowiem okres niemocy twórczej oraz artystycznej blokady. Ola postanowiła więc wykorzystać te pozornie negatywne emocje jako fundament swoich kreacji. W efekcie powstała kolekcja balansująca pomiędzy street wear’em a artystycznym nieładem.

Kolekcję zdominowała ciemna kolorystyka, w szczególności różne odcienie czerni, którą okazjonalnie przełamują intensywne oranże. Ola nie zrezygnowała również ze swojego znaku rozpoznawczego, czyli geometrycznych wzorów. Tym razem, aby stworzyć abstrakcyjne kolaże, wykorzystała własne zdjęcia, które stworzyły giętkie linie, dodatkowo podkreślone przez hafty oraz perły o nieregularnym kształcie. Na pierwszy plan kolekcji wychodzą również slogany „It’s all in your head” oraz „we see what we want” , które ozdobiły topy i t-shirty. Oba mają symbolizować z jednej strony ograniczenia naszej kreatywności, a z drugiej możliwość nieskończonych interpretacji mody, sztuki i tak naprawdę wszystkich aspektów życia. Kolekcja „Hollow” to nie tylko ubrania. Ola, tworząc swoje projekty, postanowiła opowiedzieć również pewną historię o swoim procesie twórczym, który nie zawsze jest usłany różami i czasami wymaga o wiele więcej czasu oraz pracy.