Mrok i abstrakcja w najnowszej kolekcji „Hollow” marki Bola

Zabawa z czernią, geometryczne wzory i kontrasty. Taka jest najnowsza kolekcja polskiej marki o tajemniczo brzmiącej nazwie Bola. Pod tym pseudonimem kryje się  młoda projektantka Ola Bajer, która od lat konsekwentnie buduje wizerunek swojej marki. A co zaproponowała w tym sezonie? Przekonajcie się sami!

Mrok i abstrakcja w najnowszej kolekcji „Hollow” marki Bola

Nazwa kolekcji zdradza poniekąd jej nastrój. Pod hasłem „hollow” kryją się różne określenia, między innymi pusty, głuchy, dziurawy. I to ostatnie jest kluczem do zrozumienia wizji Oli na sezon wiosna-lato 2017. Każdą falę inspiracji poprzedza bowiem okres niemocy twórczej oraz artystycznej blokady. Ola postanowiła więc wykorzystać te pozornie negatywne emocje jako fundament swoich kreacji. W efekcie powstała kolekcja balansująca pomiędzy street wear’em a artystycznym nieładem.

Kolekcję zdominowała ciemna kolorystyka, w szczególności różne odcienie czerni, którą okazjonalnie przełamują intensywne oranże. Ola nie zrezygnowała również ze swojego znaku rozpoznawczego, czyli geometrycznych wzorów. Tym razem, aby stworzyć abstrakcyjne kolaże, wykorzystała własne zdjęcia, które stworzyły giętkie linie, dodatkowo podkreślone przez hafty oraz perły o nieregularnym kształcie. Na pierwszy plan kolekcji wychodzą również slogany „It’s all in your head” oraz „we see what we want” , które ozdobiły topy i t-shirty. Oba mają symbolizować z jednej strony ograniczenia naszej kreatywności, a z drugiej możliwość nieskończonych interpretacji mody, sztuki i tak naprawdę wszystkich aspektów życia. Kolekcja „Hollow” to nie tylko ubrania. Ola, tworząc swoje projekty, postanowiła opowiedzieć również pewną historię o swoim procesie twórczym, który nie zawsze jest usłany różami i czasami wymaga o wiele więcej czasu oraz pracy.

ZobaczSchowaj komentarze

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

Choć na rynku istnieje dopiero od 2014, w tak krótkim czasie zdążyła zaskarbić sobie sympatię blogerek, fashionistek i wszystkich zorientowanych modowo klientek. Wcale się nie dziwimy! Marka The Beast to bowiem idealne połączenie klasyki i najgorętszych trendów oraz różnych obliczy kobiecej natury w przyjaznej portfelowi cenie. Zobaczcie jej najnowszą kampanię!

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

W sezonie jesień-zima 2017 marka The Beast kontynuuje swoje założenia, które od samego początku bazowały na łączeniu kobiecych, nowoczesnych i osadzonych w trendzie krojów z ostrzejszymi i nieco bardziej drapieżnymi akcentami. Najnowsze propozycje to więc głównie gra kontrastów – w projektach przejawiają się różne oblicza kobiecej natury, w opozycji do siebie stoją wykorzystane materiały, a krojów nie da się zakwalifikować wyłącznie do jednej, konkretnej estetyki.

Eteryczność miesza się więc tu z drapieżnością i seksapilem, jedwabie towarzyszą ciężkim welurom, a inspirowane męską garderobą marynarki w kratę mają kobiece, koronkowe wykończenia. W skład kolekcji, oprócz okryć wierzchnich, weszły także sukienki, topy i spódnice – wszystkie w modnych obecnie krojach i w niezwykle przystępnych cenach, co tylko potwierdza, że marce The Beast skutecznie udaje się wypełniać niszę polskiej autorskiej mody nie odstraszającej potencjalnego klienta ceną.

Inspirujące i atrakcyjne dla oka balansowanie między różnymi stylami, twórcy marki postanowili przenieść także na kampanię wizerunkową. Jej twarz, czyli Agnieszka Gołębiowska jest bowiem z jednej strony delikatna i eteryczna, a z drugiej drapieżna, co świetnie widać na zdjęciach autorstwa Soni Szóstak.

Lubimy bardzo!

 

 

Przeczytaj także:

Sonia Szóstak: „Nie wyciągam aparatu na próżno” [WYWIAD]

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.