Mona Lisa na kultowych torebkach Louis Vuitton

Choć ostatnio wszystkie media omawiały współpracę z Louis Vuitton z Supreme, marka tak naprawdę w głównej mierze swoje działania kieruje w stronę artystów, takich jak Takashi Murakami, Richard Prince, Yayoi Kusama, Stephen Sprouse, Cindy Sherman, James Turrell, Olafur Eliasson czy Daniel Buren. Teraz do tego prestiżowego grona dołączył popularny Amerykanin, Jeff Koons, który postawił sobie za zadanie przeniesienie dzieł van Gogha, Tycjana, Rubensa, Fragonarda oraz da Vinci na znane i lubiane modele torebek. W taki oto sposób już niebawem będziemy mogli kupić akcesoria francuskiego domu mody z… twarzą Mony Lisy.

Mona Lisa na kultowych torebkach Louis Vuitton

Marka Louis Vuitton chce wyróżniac się na tle innych luskusowych domów mody, dlatego swój prestiżowy status podkreśla poprzez współprace ze znanymi i cenionymi artystami. Kropką nad „i” tej działalności było otwarcie paryskiej Fondation Louis Vuitton w 2014 roku – muzeum sztuki zaprojektowanego przez Franka Gehry’ego.

Jeśli jednak chcecie zawsze nosić przy sobie kawałek działa sztuki, to mamy dla was świetną informację. Najbardziej znane obrazy zostaną przeniesione przez Jeffa Koonsa na modele torebek, takie jak Speedy, Keepall i Neverfull. W ten sposób artysta kontynuuje zresztą swój znany i wieloletni cykl – “Gazing Ball”, który polega na umieszczaniu dzieł malarstwa na produktach codziennego użytku.

Torebki Louis Vuitton mają być wykonane z największą pieczołowitością, z najlepszej jakości skór, materiału i metalu. Każda ozdobiona zostanie aplikacją z nazwiskiem artysty oraz uzupełniona o umieszczoną wewnątrz notkę biograficzną autora oryginalnego dzieła i jego portret. Tuż obok znajdą się inicjały Koonsa wykonane fontem nawiązującym do logo domu mody – to zresztą pierwszy taki przypadek, w którym ta luksusowa marka zezwoliła na tak radykalną ingerencję w swój znak firmowy.

Pierwsza odsłona kolekcji będzie dostępna w sprzedaży już 28 kwietnia, a kolejne zostaną zaprezentowane w kolejnych miesiącach. Czekamy!

Jeff Koons to jeden z najbardziej znanych i najdroższych żyjących artystów – jego „Baloon Dog” osiągnął w 2013 roku rekordową cenę 58.4 miliona dolarów! Ile przyjdzie nam zapłacić za torebki z jego kolekcji dla LV? Tego póki co nie wiemy, ale na pewno niemało…

 

  • Radosław Janowski

    to jest tak złe, że to się nie dzieje

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH organizuje specjalny program dla studentów z Europy

Jeśli od zawsze zastanawiało cię jak wygląda praca i codzienne funkcjonowanie marek luksusowych, dzięki koncernowi LVHM jest to możliwe. Francuski koncern uruchamia specjalny program dla studentów z sześciu krajów Europy. Poniżej znajdziecie szczegóły!

Koncern LVHM skupia wokół siebie marki luksusowe oraz jest jednym z największych producentów dóbr luksusowych. Grupa składa się z ponad 60 różnych marek zajmującymi się pięcioma działami. Do marek należą chociażby – Louis Vuitton, Givenchy, Sephora czy Bulgari. Jeśli studiujesz w jednym z sześciu krajów Europy (Francja, Włochy, Szwajcaria, Hiszpania, Wielka Brytania i Niemcy) masz szansę wziąć udział w programie zbudowanym wokół cyfrowej platformy. Program jest otwarty dla studentów kierunków inżynieryjnych, biznesowych, kreatywnych i projektowania oraz technologii. Projekt daje młodym talentom głębsze zrozumienie strategicznych wyzwań w zakresie luksusu oraz możliwość zaproponowania rozwiązań poprzez pracę nad tematem „Wyobraź sobie luksusowe doświadczenie jutra”. Najlepsi uczniowie będą mieli szansę dołączyć do 6500 stażystów i 1000 młodych absolwentów rekrutowanych każdego roku przez Grupę.

Program obraca się wokół czteromiesięcznego cyfrowego „zanurzenia” za kulisami w Grupie LVMH, gdzie uczniowie odkrywają kluczowe umiejętności w branży luksusowej: projektowanie i tworzenie, zarządzanie marką, łańcuch dostaw i produkcja, transformacja cyfrowa i przedsiębiorczość oraz doskonalenie jakości obsługi klienta. Przygotowano serię 50 krótkich filmów wideo, które mają pomóc uczestnikom programu. Filmy edukacyjne powstały we współpracy z profesorami z prestiżowych szkół (w tym z Central Saint Martins, Uniwersytetu Bocconi, HEC, ESSEC, CentraleSupélec i Institut Français de la Mode), a dołączyli do ​​nich menedżerowie z ponad 20 marek należących do LVMH.

Studenci są również zapraszani do współpracy z różnorodnymi zespołami, aby rozwinąć swoją wizję luksusowych – doświadczeń jutra, kierowani przez się ambasadorów – profesorów ze swojej uczelni oraz menedżerami LVMH zaangażowanymi w program. 200 studentów z najbardziej fascynującymi pomysłami przedstawi swoją koncepcję jury składającemu się z dyrektorów LVMH oraz członków Komitetu Wykonawczego LVMH w dniu 3 maja 2018 r. W Paryżu. Po zakończeniu programu najlepsi uczniowie zostaną zaproszeni do dołączenia do zespołu LVHM.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności