Modowe podsumowanie tygodnia 20-27.11.2016

Branża mody i popkultury nie zwalnia. Ulubieni projektanci, marki i gwiazdy codzienne dają nam o sobie znać nowymi sesjami, interesującymi kolaboracjami i inicjatywami, o które w życiu byśmy ich nie podejrzewali. Wiemy, jak ciężko jest czasami nadążyć za machiną zwaną modą, dlatego od teraz, co tydzień, przygotowywać będziemy dla was podsumowanie najważniejszych newsów. Dlatego bez względu na to, czy zrobiliście sobie detoks od social media, czy po prostu nie zwróciliście uwagi na jakąś informację, oto wszystko, co powinniście wiedzieć, aby być na bieżąco.

Tommy Hilfiger „wspiera” Melanię Trump

Jakiś czas temu media obiegła wiadomość o tym, że francuska projektantka Sophie Theallet, która często ubierała Michelle Obamę, ogłosiła, że w ramach protestu, nigdy nie podaruje nowej Pierwszej Damie kreacji swojego autorstwa. Co więcej, do bojkotu nawoływała także innych projektantów. Z dość powszechnego podejścia do tego tematu postanowił wyłamać się Tommy Hilfiger. Amerykański projektant, zapytany o to, co sądzi o komentarzach Theallet, stwierdził, że „Melania Trump jest piękną kobietą i każdy projektant powinien czuć się dumny z ubierania jej”. Czekamy na dalszy ciąg tej dyskusji.

Selena Gomez wraca do show biznesu i na… Instagram

Po problemach z depresją, przez które Gomez sama zgłosiła się do specjalistycznego szpitala chyba nie ma już ani śladu. Piosenkarka po dłużej przerwie od show biznesu pojawiła się ostatnio na gali American Music Awards, podczas której wygłosiła wzruszające przemówienie. Powróciła także na Instagram – pierwszy od 14 tygodni wpis pojawił się na jej koncie w Święto Dziękczynienia.

Kanye West w szpitalu

Media w tym tygodniu bardzo dużo uwagi poświęciły kondycji psychicznej Kanyego Westa. Przypomnijmy – raper został hospitalizowany (i prawdopodobnie przewieziony do szpitala w kajdankach) po odwołaniu 20 (!) koncertów ze swojej głośnej trasy Saint Pablo. Fakt ten natychmiast wywołał lawinę spekulacji i teorii spiskowych mówiących o depresji, a nawet chorobie psychicznej rapera. Swoje wsparcie w stosunku do Westa okazała z kolei znaczna część środowiska muzycznego, począwszy od rapera i kolegi z G.O.O.D. Music, Pushy T, a na Lady Gadze kończąc. My również trzymamy kciuki za powrót do zdrowia!

Więcej o zajściu z Kanye Westem w roli głównej przeczytasz TUTAJ

Nowa płyta The Weeknd (wreszcie) tu jest

To był jeden z najbardziej oczekiwanych albumów roku. 25. listopada swoją premierę miała nowa płyta kanadyjskiego artysty r’n’b The Weekend, a wraz z nią fantastyczne (i diabelnie seksowne!) kawałki z udziałem Lany Del Rey, Future’a, Kendricka Lamara i Daft Punk. W skrócie możemy powiedzieć, że w wielu utworach pobrzmiewa, „stary, dobry Abel” (The Weeknd naprawdę nazywa się Abel Tesfaye, przyp. red.), uzupełniono je jednak o elektroniczną dynamikę charakterystyczną dla Daft Punk oraz linie melodyczne przypominające Michaela Jacksona w najlepszej formie. Słuchamy!

adidas zaprezentował nowe, pastelowe Tubulary, a my chcemy mieć je jak najszybciej

adidas kilka dni temu zaprezentował nową, dedykowaną specjalnie na zimę, wersję modelu Tubular Doom PK. Technicznie wszystko oczywiście pozostaje bez zmian, tym razem jednak zarówno „skarpeta” (bo to ona gra tu pierwsze skrzypce) jak i skórzane wykończenia utrzymane są w odcieniach beżu i pudrowego różu. Nowa odsłona Tubularów ma pojawić się w sprzedaży już na początku grudnia. Zamawiamy i modlimy się o suchą zimę.

Nowy t-shirt Supreme nawołuje do walki z rasizmem

A właściwie nie tylko rasizmem, ale także seksizmem i ograniczającą samorealizację polityką i zasadami. Amerykańska marka, znana z wyjątkowej relacji, jaka łączy ją z młodym pokoleniem, zdjęcie nowego t-shirtu opublikowała na Instagramie. Niestety nie wiadomo, kiedy pojawi się on w sprzedaży (będziemy wypatrywać!), ale już teraz możemy dokładnie zobaczyć, co twórcy postanowili zakomunikować wraz z jej premierą: „Powiedz NIE rasistom, seksistowskim świniom, osobom reprezentującym władzę, religii, telewizji, patriotyzmowi, politycznym ideologiom i każdej z tysiąca innych rzeczy, przy pomocy których społeczeństwo ogranicza cię w realizowaniu twoich własnych potrzeb i pasji. Po prostu powiedz NIE. Zobaczysz, jakie to satysfakcjonujące”. Kochamy Supreme i  takie inicjatywy!

Dzieciaki ze „Stranger Things” zostały gwiazdami nowego numeru „Dazed&Confused”

Szał na serialowy hit Netflixa oraz na dzieciaki odgrywające tam jedne z głównych ról trwa w najlepsze. O wcielającą się w rolę Eleven Millie Bobby Brown coraz częściej upomina się także świat mody (12-latka wystąpiła już między innymi w kampanii Louis Vuiiton, była gościem pokazu Coach oraz pojawiła się na łamach magazynu „W”). Tym razem młoda aktorka została gwiazdą zimowego numeru „Dazed & Confused”, gdzie towarzyszy jej 13-letni kolega z planu Finn Wolfhard. Zdjęcia wykonała Collier Schorr, a my po prostu piejemy z zachwytu.

Louis Vuitton pokazało kolejną kolekcję mebli

Louis Vuitton to nie tylko luksusowe torebki i super ubrania, lecz od 2012 roku także meble. Francuski dom mody właśnie zaprezentował najnowsza odsłonę funkcjonującej od 4 lat linii „Objets Nomades” . W kolekcji, która aktualnie jest dostępna jedynie we flagowym butiku na Rodeo Drive w Beverly Hills znajdziemy między innymi wiszące krzesła w kształcie jaja, hamaki i stylowe szezlongi utrzymane w kolorystyce rudej pomarańczy i brązu.

Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski dla magazynu „Oyster”

Uwaga: ubrana Emily Ratajkowski robi takie same wrażenie, jak naga Emily Ratajkowski. Jeśli dodamy do tego super ciuchy od Gucci, Emporio Armani czy Dior i fantastyczne fotografie Maxa Doyle’a otrzymamy sesję, która w takim stopniu przeniesie nas w klimat gorącego L.A, że mamy ochotę od razu bookować bilety. Na koszulkę Gucci też już zacieramy ręce.

Stylizacja tygodnia: Camille Charriere na otwarciu butiku Loewe w Madrycie

Otwarcie Casa Loewe, czyli madryckiego butiku marki, która pod rządami Jonathana Andersona radzi sobie ostatnio fenomenalnie, skupiła najgorętsze nazwiska świata mody i blogosfery. Możecie sobie więc wyobrazić, jak trudno było nam wybrać najlepszą stylizację, kiedy na jednej imprezie spotkały się między innymi Gilda Ambrosio, Mica Arganaraz i Camille Charriere. Tytuł jednak wędruje w tym tygodniu do tej ostatniej – styl Francuzki nie przestaje nas zachwycać, a połączenie dużych kolczyków z marszczoną sukienką i awangardowymi botkami było tego wieczoru po prostu fenomenalne.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Spektakularny pokaz Tommy Hilfiger x Gigi Hadid

Po pokazie pierwszej kolekcji Gigi Hadid dla Tommy’ego Hilfigera mogliśmy się spodziewać, że kolejny będzie wielkim widowiskiem, ale tym razem duet przeszedł sam siebie. Legendarna, amerykańska marka przeniosła się wyjątkowo z Nowego Jorku do Kalifornii, gdzie na Venice Beach zamiast pokazu mody odbył się festiwal modowy z prawdziwego zdarzenia, który mógłby konkurować ze słynną Coachellą.

Spektakularny pokaz Tommy Hilfiger x Gigi Hadid

W Polsce za oknami zima trwa w najlepsze, ale za oceanem festiwalowy sezon już powoli się zaczyna. Szczególnie jeśli mówimy o Kalifornii, gdzie lato trwa prawie cały rok. Nic więc dziwnego, że Tommy Hilfiger postanowił zorganizować swój pierwszy pokaz poza Nowym Jorkiem właśnie w tym słonecznym stanie. Jednak tym razem wydarzenie zostało zorganizowane na o wiele większą skalę. Z tej okazji Mattel zaprojektował lalkę Barbie łudzącą podobną do Gigi Hadid ubraną w bluzę Hilfigera. Co więcej,  Tommy wynajął specjalny samolot dla modelek oraz internetowych gwiazd, wśród których pojawiły się między innymi Bella Hadid, Joan Smalls czy Devon Windsor idące z pokazie. Wszyscy obecni mieli na sobie bomberki, bluzki i czapki – obowiązkowo z logo Hilfigera. Naszym zdaniem pokaz Victoria’s Secret był tutaj bardzo dużą inspiracją, a Tommy również zauważył, że już nie sam wybieg ma znaczenie, ale również całe jego otoczenie.

Kiedy wszyscy zaproszeni pojawili się na miejscu, ich oczom ukazał się nie zwyczajny wybieg, ale wejście do Tommyland – jedynego w swoim rodzaju festiwalu ze sceną, jedzeniem i rozrywkami, jakie zwykle towarzyszą muzycznym wydarzeniom. Takie otoczenie idealnie wpasowało się w klimat kolekcji zaprojektowanej wspólnie z Gigi, która sama jest rodowitą kalifornijką i większość życia spędziła na plaży. Tommy znowu postawił na pokaz w trybie see now – buy now, więc wszystko, co pojawiło się na wybiegu od razu mogliśmy kupić. A co tym razem zaprezentował due Hadid-Hilfiger? Kolejna odsłona ich współpracy nie jest już tak zdominowana przez motywy marynarskie, ale pewnością nie brakuje jej rockowego pazura.

Pokaz otworzyła Gigi w skórzanych spodniach i kolorowym crop topie, a za nią pojawiła się Bella w krótkiej spódniczce, uciętym polo i czarnych botkach. Pozostałe sylwetki były propozycjami idealnymi dla typowej „amerykańskiej dziewczyny”.  Kolekcję zdominowały patchworkowe dżinsy z naszywkami w kształcie emoji, spódnice z lakierowanej skóry i wszechobecny sportowy styl. Oprócz tego na wybiegu mogliśmy zobaczyć kostiumy kąpielowe, ale nie zabrakło również sukienek maxi z delikatnych materiałów w stylu boho, które idealnie wpasowały się w festiwalowy klimat. Wszyskie stroje ozdobione były tradycyjnymi amerykańskimi motywami. Oprócz sióstr Hadid i wspomnianych wcześniej modelek na wybiegu pojawiły się również, prosto z Polski, Monika Jagaciak i Michalina Gutknecht (Uncover Models). Natomiast w pierwszym rzędzie mogliśmy zobaczyć Yolandę i Anwara Hadid, wiernie wspierających swoją rodzinę, a także Lady Gagę, która swoją stylizacją skradła całą uwagę (zobaczcie tutaj).

Patrząc na zdjęcia tej kolekcji, wiosna-lato 2017 według amerykańskiego giganta mody to mieszanka współczesnych trendów oraz inspiracji rodem z lat 90., która sprawiaja, że my już nie możemy się doczekać nadchodzącej wiosny!

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.