Modowe podsumowanie tygodnia 20-27.11.2016

Branża mody i popkultury nie zwalnia. Ulubieni projektanci, marki i gwiazdy codzienne dają nam o sobie znać nowymi sesjami, interesującymi kolaboracjami i inicjatywami, o które w życiu byśmy ich nie podejrzewali. Wiemy, jak ciężko jest czasami nadążyć za machiną zwaną modą, dlatego od teraz, co tydzień, przygotowywać będziemy dla was podsumowanie najważniejszych newsów. Dlatego bez względu na to, czy zrobiliście sobie detoks od social media, czy po prostu nie zwróciliście uwagi na jakąś informację, oto wszystko, co powinniście wiedzieć, aby być na bieżąco.

Tommy Hilfiger „wspiera” Melanię Trump

Jakiś czas temu media obiegła wiadomość o tym, że francuska projektantka Sophie Theallet, która często ubierała Michelle Obamę, ogłosiła, że w ramach protestu, nigdy nie podaruje nowej Pierwszej Damie kreacji swojego autorstwa. Co więcej, do bojkotu nawoływała także innych projektantów. Z dość powszechnego podejścia do tego tematu postanowił wyłamać się Tommy Hilfiger. Amerykański projektant, zapytany o to, co sądzi o komentarzach Theallet, stwierdził, że „Melania Trump jest piękną kobietą i każdy projektant powinien czuć się dumny z ubierania jej”. Czekamy na dalszy ciąg tej dyskusji.

Selena Gomez wraca do show biznesu i na… Instagram

Po problemach z depresją, przez które Gomez sama zgłosiła się do specjalistycznego szpitala chyba nie ma już ani śladu. Piosenkarka po dłużej przerwie od show biznesu pojawiła się ostatnio na gali American Music Awards, podczas której wygłosiła wzruszające przemówienie. Powróciła także na Instagram – pierwszy od 14 tygodni wpis pojawił się na jej koncie w Święto Dziękczynienia.

Kanye West w szpitalu

Media w tym tygodniu bardzo dużo uwagi poświęciły kondycji psychicznej Kanyego Westa. Przypomnijmy – raper został hospitalizowany (i prawdopodobnie przewieziony do szpitala w kajdankach) po odwołaniu 20 (!) koncertów ze swojej głośnej trasy Saint Pablo. Fakt ten natychmiast wywołał lawinę spekulacji i teorii spiskowych mówiących o depresji, a nawet chorobie psychicznej rapera. Swoje wsparcie w stosunku do Westa okazała z kolei znaczna część środowiska muzycznego, począwszy od rapera i kolegi z G.O.O.D. Music, Pushy T, a na Lady Gadze kończąc. My również trzymamy kciuki za powrót do zdrowia!

Więcej o zajściu z Kanye Westem w roli głównej przeczytasz TUTAJ

Nowa płyta The Weeknd (wreszcie) tu jest

To był jeden z najbardziej oczekiwanych albumów roku. 25. listopada swoją premierę miała nowa płyta kanadyjskiego artysty r’n’b The Weekend, a wraz z nią fantastyczne (i diabelnie seksowne!) kawałki z udziałem Lany Del Rey, Future’a, Kendricka Lamara i Daft Punk. W skrócie możemy powiedzieć, że w wielu utworach pobrzmiewa, „stary, dobry Abel” (The Weeknd naprawdę nazywa się Abel Tesfaye, przyp. red.), uzupełniono je jednak o elektroniczną dynamikę charakterystyczną dla Daft Punk oraz linie melodyczne przypominające Michaela Jacksona w najlepszej formie. Słuchamy!

adidas zaprezentował nowe, pastelowe Tubulary, a my chcemy mieć je jak najszybciej

adidas kilka dni temu zaprezentował nową, dedykowaną specjalnie na zimę, wersję modelu Tubular Doom PK. Technicznie wszystko oczywiście pozostaje bez zmian, tym razem jednak zarówno „skarpeta” (bo to ona gra tu pierwsze skrzypce) jak i skórzane wykończenia utrzymane są w odcieniach beżu i pudrowego różu. Nowa odsłona Tubularów ma pojawić się w sprzedaży już na początku grudnia. Zamawiamy i modlimy się o suchą zimę.

Nowy t-shirt Supreme nawołuje do walki z rasizmem

A właściwie nie tylko rasizmem, ale także seksizmem i ograniczającą samorealizację polityką i zasadami. Amerykańska marka, znana z wyjątkowej relacji, jaka łączy ją z młodym pokoleniem, zdjęcie nowego t-shirtu opublikowała na Instagramie. Niestety nie wiadomo, kiedy pojawi się on w sprzedaży (będziemy wypatrywać!), ale już teraz możemy dokładnie zobaczyć, co twórcy postanowili zakomunikować wraz z jej premierą: „Powiedz NIE rasistom, seksistowskim świniom, osobom reprezentującym władzę, religii, telewizji, patriotyzmowi, politycznym ideologiom i każdej z tysiąca innych rzeczy, przy pomocy których społeczeństwo ogranicza cię w realizowaniu twoich własnych potrzeb i pasji. Po prostu powiedz NIE. Zobaczysz, jakie to satysfakcjonujące”. Kochamy Supreme i  takie inicjatywy!

Dzieciaki ze „Stranger Things” zostały gwiazdami nowego numeru „Dazed&Confused”

Szał na serialowy hit Netflixa oraz na dzieciaki odgrywające tam jedne z głównych ról trwa w najlepsze. O wcielającą się w rolę Eleven Millie Bobby Brown coraz częściej upomina się także świat mody (12-latka wystąpiła już między innymi w kampanii Louis Vuiiton, była gościem pokazu Coach oraz pojawiła się na łamach magazynu „W”). Tym razem młoda aktorka została gwiazdą zimowego numeru „Dazed & Confused”, gdzie towarzyszy jej 13-letni kolega z planu Finn Wolfhard. Zdjęcia wykonała Collier Schorr, a my po prostu piejemy z zachwytu.

Louis Vuitton pokazało kolejną kolekcję mebli

Louis Vuitton to nie tylko luksusowe torebki i super ubrania, lecz od 2012 roku także meble. Francuski dom mody właśnie zaprezentował najnowsza odsłonę funkcjonującej od 4 lat linii „Objets Nomades” . W kolekcji, która aktualnie jest dostępna jedynie we flagowym butiku na Rodeo Drive w Beverly Hills znajdziemy między innymi wiszące krzesła w kształcie jaja, hamaki i stylowe szezlongi utrzymane w kolorystyce rudej pomarańczy i brązu.

Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski dla magazynu „Oyster”

Uwaga: ubrana Emily Ratajkowski robi takie same wrażenie, jak naga Emily Ratajkowski. Jeśli dodamy do tego super ciuchy od Gucci, Emporio Armani czy Dior i fantastyczne fotografie Maxa Doyle’a otrzymamy sesję, która w takim stopniu przeniesie nas w klimat gorącego L.A, że mamy ochotę od razu bookować bilety. Na koszulkę Gucci też już zacieramy ręce.

Stylizacja tygodnia: Camille Charriere na otwarciu butiku Loewe w Madrycie

Otwarcie Casa Loewe, czyli madryckiego butiku marki, która pod rządami Jonathana Andersona radzi sobie ostatnio fenomenalnie, skupiła najgorętsze nazwiska świata mody i blogosfery. Możecie sobie więc wyobrazić, jak trudno było nam wybrać najlepszą stylizację, kiedy na jednej imprezie spotkały się między innymi Gilda Ambrosio, Mica Arganaraz i Camille Charriere. Tytuł jednak wędruje w tym tygodniu do tej ostatniej – styl Francuzki nie przestaje nas zachwycać, a połączenie dużych kolczyków z marszczoną sukienką i awangardowymi botkami było tego wieczoru po prostu fenomenalne.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Dzieciaki ze „Stranger Things” knują z Louis Vuitton!

To prawdziwe gwiazdy serialu Netflixa. Dzieciaki występujące w „Stranger Things” momentalnie zyskały status gwiazd i są zapraszane na najbardziej prestiżowe wydarzenia. Niedawno spotkały się z Nicolasem Ghesquièrem z Louis Vuitton. Co więcej – jest już pewne, że szykuje się wspólny projekt!

Choć jeszcze rok temu nikt nie słyszał o takich postaciach, jak Millie Bobby Brown, Caleb McLaughlin i Gaten Matarazzo, to dziś są najgorętszymi świeżymi nazwiskami w branży filmowej. Dzieciaki skradły wręcz serial Winonie Ryder (która zaliczyła świetny powrót!) i chyba nikt nie przypuszczał, że zyskają aż taką sympatię i zainteresowanie.

Wspomniana trójka spotkała się kilka dni temu z Nicolasem Ghesquièrem. Nie było to spotkanie prywatne, bo relacja zdjęciowa z niego pojawiła się na oficjalnych kanałach marki Louis Vuitton, której Ghesquière jest dyrektorem kreatywnym. Na swoim profilu na Instagramie projektant oznajmił, że pracuje z dzieciakami nad sekretnym projektem.

Dziennikarze i influencerzy spekulują, że gwiazdy „Stranger Things” zostaną nowymi twarzami marki. Wydaje nam się, że to może być strzał w dziesiątkę. Jedno jest pewne – z tej współpracy na pewno wyjdzie coś spektakularnego!

Przeczytaj także: 7 dowodów na to, że „Stranger Things” to najlepszy serial od dawna

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.