Modowe podsumowanie tygodnia 20-27.11.2016

Branża mody i popkultury nie zwalnia. Ulubieni projektanci, marki i gwiazdy codzienne dają nam o sobie znać nowymi sesjami, interesującymi kolaboracjami i inicjatywami, o które w życiu byśmy ich nie podejrzewali. Wiemy, jak ciężko jest czasami nadążyć za machiną zwaną modą, dlatego od teraz, co tydzień, przygotowywać będziemy dla was podsumowanie najważniejszych newsów. Dlatego bez względu na to, czy zrobiliście sobie detoks od social media, czy po prostu nie zwróciliście uwagi na jakąś informację, oto wszystko, co powinniście wiedzieć, aby być na bieżąco.

Tommy Hilfiger „wspiera” Melanię Trump

Jakiś czas temu media obiegła wiadomość o tym, że francuska projektantka Sophie Theallet, która często ubierała Michelle Obamę, ogłosiła, że w ramach protestu, nigdy nie podaruje nowej Pierwszej Damie kreacji swojego autorstwa. Co więcej, do bojkotu nawoływała także innych projektantów. Z dość powszechnego podejścia do tego tematu postanowił wyłamać się Tommy Hilfiger. Amerykański projektant, zapytany o to, co sądzi o komentarzach Theallet, stwierdził, że „Melania Trump jest piękną kobietą i każdy projektant powinien czuć się dumny z ubierania jej”. Czekamy na dalszy ciąg tej dyskusji.

Selena Gomez wraca do show biznesu i na… Instagram

Po problemach z depresją, przez które Gomez sama zgłosiła się do specjalistycznego szpitala chyba nie ma już ani śladu. Piosenkarka po dłużej przerwie od show biznesu pojawiła się ostatnio na gali American Music Awards, podczas której wygłosiła wzruszające przemówienie. Powróciła także na Instagram – pierwszy od 14 tygodni wpis pojawił się na jej koncie w Święto Dziękczynienia.

Kanye West w szpitalu

Media w tym tygodniu bardzo dużo uwagi poświęciły kondycji psychicznej Kanyego Westa. Przypomnijmy – raper został hospitalizowany (i prawdopodobnie przewieziony do szpitala w kajdankach) po odwołaniu 20 (!) koncertów ze swojej głośnej trasy Saint Pablo. Fakt ten natychmiast wywołał lawinę spekulacji i teorii spiskowych mówiących o depresji, a nawet chorobie psychicznej rapera. Swoje wsparcie w stosunku do Westa okazała z kolei znaczna część środowiska muzycznego, począwszy od rapera i kolegi z G.O.O.D. Music, Pushy T, a na Lady Gadze kończąc. My również trzymamy kciuki za powrót do zdrowia!

Więcej o zajściu z Kanye Westem w roli głównej przeczytasz TUTAJ

Nowa płyta The Weeknd (wreszcie) tu jest

To był jeden z najbardziej oczekiwanych albumów roku. 25. listopada swoją premierę miała nowa płyta kanadyjskiego artysty r’n’b The Weekend, a wraz z nią fantastyczne (i diabelnie seksowne!) kawałki z udziałem Lany Del Rey, Future’a, Kendricka Lamara i Daft Punk. W skrócie możemy powiedzieć, że w wielu utworach pobrzmiewa, „stary, dobry Abel” (The Weeknd naprawdę nazywa się Abel Tesfaye, przyp. red.), uzupełniono je jednak o elektroniczną dynamikę charakterystyczną dla Daft Punk oraz linie melodyczne przypominające Michaela Jacksona w najlepszej formie. Słuchamy!

adidas zaprezentował nowe, pastelowe Tubulary, a my chcemy mieć je jak najszybciej

adidas kilka dni temu zaprezentował nową, dedykowaną specjalnie na zimę, wersję modelu Tubular Doom PK. Technicznie wszystko oczywiście pozostaje bez zmian, tym razem jednak zarówno „skarpeta” (bo to ona gra tu pierwsze skrzypce) jak i skórzane wykończenia utrzymane są w odcieniach beżu i pudrowego różu. Nowa odsłona Tubularów ma pojawić się w sprzedaży już na początku grudnia. Zamawiamy i modlimy się o suchą zimę.

Nowy t-shirt Supreme nawołuje do walki z rasizmem

A właściwie nie tylko rasizmem, ale także seksizmem i ograniczającą samorealizację polityką i zasadami. Amerykańska marka, znana z wyjątkowej relacji, jaka łączy ją z młodym pokoleniem, zdjęcie nowego t-shirtu opublikowała na Instagramie. Niestety nie wiadomo, kiedy pojawi się on w sprzedaży (będziemy wypatrywać!), ale już teraz możemy dokładnie zobaczyć, co twórcy postanowili zakomunikować wraz z jej premierą: „Powiedz NIE rasistom, seksistowskim świniom, osobom reprezentującym władzę, religii, telewizji, patriotyzmowi, politycznym ideologiom i każdej z tysiąca innych rzeczy, przy pomocy których społeczeństwo ogranicza cię w realizowaniu twoich własnych potrzeb i pasji. Po prostu powiedz NIE. Zobaczysz, jakie to satysfakcjonujące”. Kochamy Supreme i  takie inicjatywy!

Dzieciaki ze „Stranger Things” zostały gwiazdami nowego numeru „Dazed&Confused”

Szał na serialowy hit Netflixa oraz na dzieciaki odgrywające tam jedne z głównych ról trwa w najlepsze. O wcielającą się w rolę Eleven Millie Bobby Brown coraz częściej upomina się także świat mody (12-latka wystąpiła już między innymi w kampanii Louis Vuiiton, była gościem pokazu Coach oraz pojawiła się na łamach magazynu „W”). Tym razem młoda aktorka została gwiazdą zimowego numeru „Dazed & Confused”, gdzie towarzyszy jej 13-letni kolega z planu Finn Wolfhard. Zdjęcia wykonała Collier Schorr, a my po prostu piejemy z zachwytu.

Louis Vuitton pokazało kolejną kolekcję mebli

Louis Vuitton to nie tylko luksusowe torebki i super ubrania, lecz od 2012 roku także meble. Francuski dom mody właśnie zaprezentował najnowsza odsłonę funkcjonującej od 4 lat linii „Objets Nomades” . W kolekcji, która aktualnie jest dostępna jedynie we flagowym butiku na Rodeo Drive w Beverly Hills znajdziemy między innymi wiszące krzesła w kształcie jaja, hamaki i stylowe szezlongi utrzymane w kolorystyce rudej pomarańczy i brązu.

Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski dla magazynu „Oyster”

Uwaga: ubrana Emily Ratajkowski robi takie same wrażenie, jak naga Emily Ratajkowski. Jeśli dodamy do tego super ciuchy od Gucci, Emporio Armani czy Dior i fantastyczne fotografie Maxa Doyle’a otrzymamy sesję, która w takim stopniu przeniesie nas w klimat gorącego L.A, że mamy ochotę od razu bookować bilety. Na koszulkę Gucci też już zacieramy ręce.

Stylizacja tygodnia: Camille Charriere na otwarciu butiku Loewe w Madrycie

Otwarcie Casa Loewe, czyli madryckiego butiku marki, która pod rządami Jonathana Andersona radzi sobie ostatnio fenomenalnie, skupiła najgorętsze nazwiska świata mody i blogosfery. Możecie sobie więc wyobrazić, jak trudno było nam wybrać najlepszą stylizację, kiedy na jednej imprezie spotkały się między innymi Gilda Ambrosio, Mica Arganaraz i Camille Charriere. Tytuł jednak wędruje w tym tygodniu do tej ostatniej – styl Francuzki nie przestaje nas zachwycać, a połączenie dużych kolczyków z marszczoną sukienką i awangardowymi botkami było tego wieczoru po prostu fenomenalne.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja „Drive”, czyli Gigi Hadid i Tommy Hilfiger po raz ostatni!

Ten moment niestety musiał nadejść. Współpraca pomiędzy Gigi Hadid, a Tommym Hilfigerem dobiega końca, gdyż modelka w miniony weekend zaprezentowała ostatnią kolekcję kapsułową dla amerykańskiej marki. Tym razem, Hadid postawiła na inspiracje wyścigami, na co wpływ miała niewątpliwie współpraca brandu z Mercedes-AMG Petronas Motorsport. W kolekcji nie zabrakło więc motywów nawiązujących do wyścigów samochodowych, a na wybiegu znajomych twarzy, w tym Belli Hadid, Joan Smalls czy Hailey Baldwin – zobaczcie sylwetki z pokazu w naszej galerii!

Kolekcja „Drive”, czyli Gigi Hadid i Tommy Hilfiger po raz ostatni!
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności