Modowe podsumowanie tygodnia 20-27.11.2016

Branża mody i popkultury nie zwalnia. Ulubieni projektanci, marki i gwiazdy codzienne dają nam o sobie znać nowymi sesjami, interesującymi kolaboracjami i inicjatywami, o które w życiu byśmy ich nie podejrzewali. Wiemy, jak ciężko jest czasami nadążyć za machiną zwaną modą, dlatego od teraz, co tydzień, przygotowywać będziemy dla was podsumowanie najważniejszych newsów. Dlatego bez względu na to, czy zrobiliście sobie detoks od social media, czy po prostu nie zwróciliście uwagi na jakąś informację, oto wszystko, co powinniście wiedzieć, aby być na bieżąco.

Tommy Hilfiger „wspiera” Melanię Trump

Jakiś czas temu media obiegła wiadomość o tym, że francuska projektantka Sophie Theallet, która często ubierała Michelle Obamę, ogłosiła, że w ramach protestu, nigdy nie podaruje nowej Pierwszej Damie kreacji swojego autorstwa. Co więcej, do bojkotu nawoływała także innych projektantów. Z dość powszechnego podejścia do tego tematu postanowił wyłamać się Tommy Hilfiger. Amerykański projektant, zapytany o to, co sądzi o komentarzach Theallet, stwierdził, że „Melania Trump jest piękną kobietą i każdy projektant powinien czuć się dumny z ubierania jej”. Czekamy na dalszy ciąg tej dyskusji.

Selena Gomez wraca do show biznesu i na… Instagram

Po problemach z depresją, przez które Gomez sama zgłosiła się do specjalistycznego szpitala chyba nie ma już ani śladu. Piosenkarka po dłużej przerwie od show biznesu pojawiła się ostatnio na gali American Music Awards, podczas której wygłosiła wzruszające przemówienie. Powróciła także na Instagram – pierwszy od 14 tygodni wpis pojawił się na jej koncie w Święto Dziękczynienia.

Kanye West w szpitalu

Media w tym tygodniu bardzo dużo uwagi poświęciły kondycji psychicznej Kanyego Westa. Przypomnijmy – raper został hospitalizowany (i prawdopodobnie przewieziony do szpitala w kajdankach) po odwołaniu 20 (!) koncertów ze swojej głośnej trasy Saint Pablo. Fakt ten natychmiast wywołał lawinę spekulacji i teorii spiskowych mówiących o depresji, a nawet chorobie psychicznej rapera. Swoje wsparcie w stosunku do Westa okazała z kolei znaczna część środowiska muzycznego, począwszy od rapera i kolegi z G.O.O.D. Music, Pushy T, a na Lady Gadze kończąc. My również trzymamy kciuki za powrót do zdrowia!

Więcej o zajściu z Kanye Westem w roli głównej przeczytasz TUTAJ

Nowa płyta The Weeknd (wreszcie) tu jest

To był jeden z najbardziej oczekiwanych albumów roku. 25. listopada swoją premierę miała nowa płyta kanadyjskiego artysty r’n’b The Weekend, a wraz z nią fantastyczne (i diabelnie seksowne!) kawałki z udziałem Lany Del Rey, Future’a, Kendricka Lamara i Daft Punk. W skrócie możemy powiedzieć, że w wielu utworach pobrzmiewa, „stary, dobry Abel” (The Weeknd naprawdę nazywa się Abel Tesfaye, przyp. red.), uzupełniono je jednak o elektroniczną dynamikę charakterystyczną dla Daft Punk oraz linie melodyczne przypominające Michaela Jacksona w najlepszej formie. Słuchamy!

adidas zaprezentował nowe, pastelowe Tubulary, a my chcemy mieć je jak najszybciej

adidas kilka dni temu zaprezentował nową, dedykowaną specjalnie na zimę, wersję modelu Tubular Doom PK. Technicznie wszystko oczywiście pozostaje bez zmian, tym razem jednak zarówno „skarpeta” (bo to ona gra tu pierwsze skrzypce) jak i skórzane wykończenia utrzymane są w odcieniach beżu i pudrowego różu. Nowa odsłona Tubularów ma pojawić się w sprzedaży już na początku grudnia. Zamawiamy i modlimy się o suchą zimę.

Nowy t-shirt Supreme nawołuje do walki z rasizmem

A właściwie nie tylko rasizmem, ale także seksizmem i ograniczającą samorealizację polityką i zasadami. Amerykańska marka, znana z wyjątkowej relacji, jaka łączy ją z młodym pokoleniem, zdjęcie nowego t-shirtu opublikowała na Instagramie. Niestety nie wiadomo, kiedy pojawi się on w sprzedaży (będziemy wypatrywać!), ale już teraz możemy dokładnie zobaczyć, co twórcy postanowili zakomunikować wraz z jej premierą: „Powiedz NIE rasistom, seksistowskim świniom, osobom reprezentującym władzę, religii, telewizji, patriotyzmowi, politycznym ideologiom i każdej z tysiąca innych rzeczy, przy pomocy których społeczeństwo ogranicza cię w realizowaniu twoich własnych potrzeb i pasji. Po prostu powiedz NIE. Zobaczysz, jakie to satysfakcjonujące”. Kochamy Supreme i  takie inicjatywy!

Dzieciaki ze „Stranger Things” zostały gwiazdami nowego numeru „Dazed&Confused”

Szał na serialowy hit Netflixa oraz na dzieciaki odgrywające tam jedne z głównych ról trwa w najlepsze. O wcielającą się w rolę Eleven Millie Bobby Brown coraz częściej upomina się także świat mody (12-latka wystąpiła już między innymi w kampanii Louis Vuiiton, była gościem pokazu Coach oraz pojawiła się na łamach magazynu „W”). Tym razem młoda aktorka została gwiazdą zimowego numeru „Dazed & Confused”, gdzie towarzyszy jej 13-letni kolega z planu Finn Wolfhard. Zdjęcia wykonała Collier Schorr, a my po prostu piejemy z zachwytu.

Louis Vuitton pokazało kolejną kolekcję mebli

Louis Vuitton to nie tylko luksusowe torebki i super ubrania, lecz od 2012 roku także meble. Francuski dom mody właśnie zaprezentował najnowsza odsłonę funkcjonującej od 4 lat linii „Objets Nomades” . W kolekcji, która aktualnie jest dostępna jedynie we flagowym butiku na Rodeo Drive w Beverly Hills znajdziemy między innymi wiszące krzesła w kształcie jaja, hamaki i stylowe szezlongi utrzymane w kolorystyce rudej pomarańczy i brązu.

Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski dla magazynu „Oyster”

Uwaga: ubrana Emily Ratajkowski robi takie same wrażenie, jak naga Emily Ratajkowski. Jeśli dodamy do tego super ciuchy od Gucci, Emporio Armani czy Dior i fantastyczne fotografie Maxa Doyle’a otrzymamy sesję, która w takim stopniu przeniesie nas w klimat gorącego L.A, że mamy ochotę od razu bookować bilety. Na koszulkę Gucci też już zacieramy ręce.

Stylizacja tygodnia: Camille Charriere na otwarciu butiku Loewe w Madrycie

Otwarcie Casa Loewe, czyli madryckiego butiku marki, która pod rządami Jonathana Andersona radzi sobie ostatnio fenomenalnie, skupiła najgorętsze nazwiska świata mody i blogosfery. Możecie sobie więc wyobrazić, jak trudno było nam wybrać najlepszą stylizację, kiedy na jednej imprezie spotkały się między innymi Gilda Ambrosio, Mica Arganaraz i Camille Charriere. Tytuł jednak wędruje w tym tygodniu do tej ostatniej – styl Francuzki nie przestaje nas zachwycać, a połączenie dużych kolczyków z marszczoną sukienką i awangardowymi botkami było tego wieczoru po prostu fenomenalne.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hung Vanngo: to on stoi za świetlistymi makijażami Seleny Gomez i Emily Ratajkowski!

Nawet jeśli nie wiecie jak się nazywa, skąd pochodzi i jakie są jego ulubione triki, na pewno kojarzycie jego makijaże, które podbijają ostatnio Instagram i… serca największych gwiazd dosłownie ustawiających się po jego usługi w kolejce. Hung Vanngo, bo to o nim mowa, to twórca bajecznych, świetlistych makijaży, w których glam miesza się z naturalnością, a brąz jest najczęściej wykorzystywanym kolorem.

Hung Vanngo: to on stoi za świetlistymi makijażami Seleny Gomez i Emily Ratajkowski!

Pamiętacie boski makijaż Kendall Jenner z ostatniej imprezy francuskiego „Vogue’a”? Albo mocną kocią kreskę Seleny Gomez i brązowo-świetlistą twarz Emily Ratajkowski, którą pochwaliła się ostatnio na Instagramie? Za wszystkie te, i jeszcze więcej, makijaży odpowiada Hung Vanngo – młody i pochodzący z Wietnamu artysta, który nie tylko świetnie obraca się w środowisku mediów społecznościowych, ale przede wszystkim, mimo młodego wieku, ma na swoim koncie rekordową ilość projektów komercyjnych, sesji zdjęciowych i sympatię najgorętszych nazwisk branży mody i filmu.

Do jego najwierniejszych klientek należą Selena Gomez i Emily Ratajkowki, bardzo często maluje też na oficjalne wyjścia Kendall Jenner, Rosie Huntington-Whiteley, Kate Bosworth czy Hailey Baldwin. Wszystkie one dysponują oczywiście pięknymi rysami, a Vanngo doskonale wie, jak podkreślić je makijażem, który z jednej strony będzie ucieleśnieniem idei „glamour”, a z drugiej nie ukryje ich naturalnej urody.

Makijaże Vanngo są oczywiście bardzo zróżnicowane oraz dostosowane do urody modelki/gwiazdy i okazji, ale łączy je kilka wspólnych mianowników, które świetnie charakteryzują najbliższą mu estetykę. Bazują przede wszystkim na a) maksymalnym rozświetleniu, b) dominacji ciepłych tonacji, które pod postacią odcienia brązu, beżu lub pomarańczowego pojawiają się na całej twarzy lub na powiekach. Nawet jeśli, jak na przykład w przypadku makijażu Emily Ratajkowski czy Seleny Gomez, artysta stawia na mocną i grubą kreskę, równie dużo uwagi poświęca twarzy ocieplając ją bronzerem i mocno rozświetlając u szczytu kości policzkowych, nad łukami brwiowymi i na czubku brody. Jeśli miałybyście ochotę odtworzyć w domu jeden z jego make-upów (co wcale nie jest niewykonalne), zapomnijcie o trzech rzeczach: idealnych „insta-brwiach”, mocnym contouringu i ciężkim podkładzie.

Ideą makijaży Vanngo jest sprawienie, by skóra wyglądała naturalnie, ale jednocześnie możliwie jak najlepiej (jeśli modelka lub gwiazda ma piegi, niech będą one widoczne!). Aby osiągnąć ten efekt wystarczy użyć niezbyt ciężkiego, rozświetlającego podkładu, albo dotychczasowy zmieszać z odrobiną świetlistej bazy lub olejku. Promieniejąca cera nie jest także zasługą wyjątkowo dużej ilości zaaplikowanego punktowo rozświetlacza, ale takiego rozprowadzenia produktu, które sprawi, że będzie on idealnie współgrał z padającym na twarz światłem. Kluczowym elementem publikowanych na jego Instagramie makijaży jest też oczywiście bronzer i usta w odcieniu nude. Ten pierwszy powinien być w ciepłym odcieniu, bo nie służy do ostrego konturowania twarzy, ale ociepla całą jej powierzchnię, łącznie z centralnymi częściami policzków i linią czoła (może także służyć jako cień do powiek!). Widać także, że Vanngo nie jest fanem matowych ust – nie obrysowuje warg kredką, a stawia na kremowe szminki w odcieniach ciepłego brązu, beżu lub chłodnej pomarańczy, które idealnie dopełniają całości świetlistego i lekko „wilgotnego” looku.

Macie ochotę na makijaż w stylu Seleny Gomez i Emily Ratajkowski? Zerknijcie w takim razie poniżej i zobaczcie selekcję ulubionych i najczęściej stosowanych przez ich makijażystę produktów – my już się w nie zaopatrujemy!


Zakupy

TOM FORD

PALETA
ok. 320 zł

MARC JACOBS

BRONZER
215 zł

MARC JACOBS

ROZŚWIETLACZ
185 zł

MARC JACOBS

KREDKA
89 zł

MARC JACOBS

ROZŚWIETLACZ
155 zł
ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.