Modowa retrospektywa na 5. urodziny Lous

Marka Lous świętuje swoje urodziny kolekcją Retrospective, która, jak sama nazwa wskazuje, jest swoistym podsumowaniem minionych pięciu lat. Założycielka marki, Sylwia Antoszkiewicz, odświeża bestsellerowe modele i, w typowy dla siebie sposób, prezentuje kobiecość w nowoczesnym wydaniu.

Modowa retrospektywa na 5. urodziny Lous

Założone w 2012 roku Lous, pierwszą kolekcję zaprezentowało podczas targów Art Yard Sale. W ofercie marki, którą wyróżnia prostota i wygoda w eleganckim wydaniu, nie znajdziemy krzykliwych kolorów, tylko same naturalne barwy. Ten konsekwentny wizerunek został zachowany również w urodzinowej kolekcji.

Kolekcja Retrospective to podsumowanie 5 lat na rynku i odświeżenie modeli uwielbianych przez klientki. Ubrania są ponadczasowe, nie tylko za sprawą funkcjonalnych form, ale również barw. Znajdziemy wśród nich takie klasyki, jak czerń i biel oraz modne szarości i khaki. Wszystko wykonane jest z czystej bawełny oraz lnu, dzięki czemu sukienki, czy bluzki są bardzo wygodne.

Twarzą kolekcji została Orina Krajewska, aktorka i aktywistka, która dzięki swej sile i pięknu, idealnie wpisuje się w filozofię marki. Zdjęcia do lookbook’a wykonał Piotr Sitarsky.

Najnowsza kolekcja marki jest dostępna w butiku marki przy ul. Nowogrodzkiej 44/14 w Warszawie oraz na lous.pl.

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja marki Solar na sezon wiosna-lato

Wiosna, ach to ty! Już nie możemy się doczekać ciepłych promieni słońca na naszych twarzach, rozświetlających każdy poranek. W czasie oczekiwania podziwiać będziemy kampanie na nadchodzący sezon wiosna-lato 2018. W tym również tą marki Solar, która zabiera nas w wizję połączenia elegancji a mocnym kolorem, natomiast prezentuje to na sobie modelka Julia Banaś.

 

 

Kolekcja marki Solar na sezon wiosna-lato

Najnowsza kampania marki składa się z dwóch sesji pierwsza z nich została wykonana na służewieckiej loży zaprojektowanej w duchu modernizmu, druga natomiast to zdjęcia wykonane w studio. W obu sesjach główną rolę oprócz ubrani grała polska modelka o wyjątkowej urodzie Julia Banaś. Modelka już po raz drugi wzięła udział w sesji dla marki.

Lubimy eksperymenty i odważne rozwiązania, dlatego zdecydowaliśmy się na zestawienie modernistycznych detali z wyrazistą sesją w studio. Nasze zamiłowanie do czystych form i architektury urozmaiciliśmy intensywnym kolorem, na który od lat stawiamy w kolekcjach. Z tą koncepcją idealnie współgra oryginalna uroda Julii Banaś, a z połączenia tych elementów powstała świeża, a przy tym wyrazista i bardzo kobieca kampania – opowiada Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

O stylizację zadbała Agnieszka Ścibor, a fotografie wykonał Bartek Wieczorek, który już od kilku sezonów współpracuje z Solarem. Wiosenno-letnia kolekcja marki to świeże spojrzenie na modę a także niezwykle kobiece zestawienia, które razem tworzą spójną całość.

Efekt prac będzie można podziwiać w luty zarówno w prasie jak i w odświeżonym layoucie wydawnictwa dostępnego w sklepach Solar.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności