Modowa retrospektywa na 5. urodziny Lous

Marka Lous świętuje swoje urodziny kolekcją Retrospective, która, jak sama nazwa wskazuje, jest swoistym podsumowaniem minionych pięciu lat. Założycielka marki, Sylwia Antoszkiewicz, odświeża bestsellerowe modele i, w typowy dla siebie sposób, prezentuje kobiecość w nowoczesnym wydaniu.

Modowa retrospektywa na 5. urodziny Lous

Założone w 2012 roku Lous, pierwszą kolekcję zaprezentowało podczas targów Art Yard Sale. W ofercie marki, którą wyróżnia prostota i wygoda w eleganckim wydaniu, nie znajdziemy krzykliwych kolorów, tylko same naturalne barwy. Ten konsekwentny wizerunek został zachowany również w urodzinowej kolekcji.

Kolekcja Retrospective to podsumowanie 5 lat na rynku i odświeżenie modeli uwielbianych przez klientki. Ubrania są ponadczasowe, nie tylko za sprawą funkcjonalnych form, ale również barw. Znajdziemy wśród nich takie klasyki, jak czerń i biel oraz modne szarości i khaki. Wszystko wykonane jest z czystej bawełny oraz lnu, dzięki czemu sukienki, czy bluzki są bardzo wygodne.

Twarzą kolekcji została Orina Krajewska, aktorka i aktywistka, która dzięki swej sile i pięknu, idealnie wpisuje się w filozofię marki. Zdjęcia do lookbook’a wykonał Piotr Sitarsky.

Najnowsza kolekcja marki jest dostępna w butiku marki przy ul. Nowogrodzkiej 44/14 w Warszawie oraz na lous.pl.

ZobaczSchowaj komentarze

Współczesne wojowniczki kampanii Dior jesień-zima 2017

Maria Grazia Chiuri od kilku sezonów idzie w zupełnie przeciwnym kierunku niż jej poprzednicy, a zamiast kobiecych, eleganckich sylwetek kreuje wizję feministycznych wojowniczek. Jej „niebieska kolekcja” pełna jest militarnych motywów. Zobaczcie efekty kampanii, którą totalnie zdominowały nowe twarze modelingu!

Współczesne wojowniczki kampanii Dior jesień-zima 2017

W tej kampanii to ubrania są na pierwszym planie. Zaprezentowane w zbiorowych zdjęciach na białym tle skupiają uwagę na poważnych sylwetek i ewidentnych militarnych inspiracjach. Berety w stylu skrajnej aktywistki Patty Hearst, granatowe kombinezony, zdobione zlotem sukienki, czy długie przeciwdeszczowe płaszcze przywodzą na myśl czasy II wojny światowej. To samo dotyczy dodatków, w tym ciężkich butów i małych torebek na długim pasku nawiązujących do stylu tamtych lat.

Zdjęcia kampanii wykonane przez Brigitte Lacombe prezentują modelki takie jak Ruth Bell, Grace Hartzel, czy Adwoa Aboah w bożniczych pozach. Można by powiedzieć, żee w tych coraz cięższych dla kobiet czasach tworzą mała armię. Ta kompozycja została uchwycona również w krótkim czarno-białym wideo autorstwa Fabiena Barona.

Jesteście fanami takiej odsłony Diora?

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.