„Modern Princess” – nowy zapach od Lanvin

Jeśli chcecie wiedzieć jak pachnie współczesna księżniczka sięgnijcie po kobiecy zapach „Modern Princess” od Lanvin. Od dziś w sprzedaży!

Wyzwolona i zmysłowa, a zarazem nieokiełznana, uwodzicielska i tajemnicza. Taka zdaniem Lanvin jest współczesna kobieta. I to właśnie dla takich nowoczesnych księżniczek marka stworzyła wodę perfumowaną, która dziś trafia do sprzedaży.
Zapach zamknięty we flakonie inspirowanym suknią balową, z którego słynie dom mody Lanvin, pachnie bardzo kobieco i znajdziemy w nim wyjątkową kombinację składników. Podróż przez zapach rozpoczyna się od słodkiego jabłka i czerwonych porzeczek. Dalej pojawiają się: delikatny i zmysłowy jaśmin i elegancka frezja wzmocnione akordem seksownego i aksamitnego białego piżma. Na końcu rozkwita zapach orchidei. To niejednoznaczna i bardzo kwiatowa kombinacja.
T
warzą perfum została Steffy Argelich, uosobienie kobiety Lanvin, czyli czarująca, elegancka i romantyczna, ale zarazem charyzmatyczna Hiszpanka. Modelka w spocie reklamowym jest jednocześnie super agentką i seksowną, elegancką kobietą. Też byśmy tak chciały!

Cena zapachu to 179 zł za 30 ml.

ZobaczSchowaj komentarze

Sir Anthony Hopkins gwiazdą kampanii Brioni

Ostatnie kilka miesięcy przyniosło w Brioni sporo zmian: gwiazda mody ulicznej Justin O’Shea, po zaledwie 6 miesiącach na stanowisku dyrektora kreatywnego został zastąpiony dotychczasową pracownicą Margieli – Niną Marią Nitsche, z kolei w kwietniu do włoskiej marki dołączył nowy szef zarządu, Fabrizio Malverdi. Na pierwsze efekty działań byłego CEO Agent Provocateur i pierwszej w historii Brioni kobiety-dyrektor kreatywnej nie musieliśmy długo czekać – swoją premierę ma bowiem właśnie najnowsza kampania, której gwiazdą został sam Sir Anthony Hopkins.

Sir Anthony Hopkins gwiazdą kampanii Brioni

Podkreślanie wyjątkowego związku z prawdziwymi mężczyznami, bez względu na to w jakimkolwiek nie byliby wieku i jakakolwiek nie była ich profesja, jest stałym elementem wizerunku kreowanego przez włoską markę. Kontynuując ścieżkę wyznaczoną przez wiosenno-letnią kampanię, w której wystąpił Samuel L. Jackson, na gwiazdę najnowszej sesji wizerunkowej kierownictwo wybrało po raz kolejny wybitnego aktora i, co tu dużo mówić, mężczyznę z klasą. Z czarno-białych portretów autorstwa Gregory’ego Harrisa spogląda na nas bowiem Sir Anthony Hopkins – jeden z największych aktorów Hollywood, laureat Oscara, który z niezwykłą gracją i nonszalancją pozuje w najnowszych projektach założonej w 1945 roku marki.

Najnowsza kampania, która swoją premierę w największych włoskich miastach ma mieć wraz z początkiem września, ma kłaść nacisk właśnie na tradycję i wyrafinowane krawiectwo marki, które ta uprawia już 72 lata – stąd bazą stylizacji zostały garnitury (zarówno klasyczne, jak i dwurzędowe) i wełniane płaszcze. Co ciekawe, dzianinowe polo i wzorzysty szalik, mimo iż także są z metką Brioni, pochodzą z szafy Hopkinsa, który od lat pokazuje się w projektach włoskiego domu mody na premierach swoich filmów i najważniejszych galach.

Chyba nie musimy dodawać, że jesteśmy absolutnie zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.