„Modern Princess” – nowy zapach od Lanvin

Jeśli chcecie wiedzieć jak pachnie współczesna księżniczka sięgnijcie po kobiecy zapach „Modern Princess” od Lanvin. Od dziś w sprzedaży!

Wyzwolona i zmysłowa, a zarazem nieokiełznana, uwodzicielska i tajemnicza. Taka zdaniem Lanvin jest współczesna kobieta. I to właśnie dla takich nowoczesnych księżniczek marka stworzyła wodę perfumowaną, która dziś trafia do sprzedaży.
Zapach zamknięty we flakonie inspirowanym suknią balową, z którego słynie dom mody Lanvin, pachnie bardzo kobieco i znajdziemy w nim wyjątkową kombinację składników. Podróż przez zapach rozpoczyna się od słodkiego jabłka i czerwonych porzeczek. Dalej pojawiają się: delikatny i zmysłowy jaśmin i elegancka frezja wzmocnione akordem seksownego i aksamitnego białego piżma. Na końcu rozkwita zapach orchidei. To niejednoznaczna i bardzo kwiatowa kombinacja.
T
warzą perfum została Steffy Argelich, uosobienie kobiety Lanvin, czyli czarująca, elegancka i romantyczna, ale zarazem charyzmatyczna Hiszpanka. Modelka w spocie reklamowym jest jednocześnie super agentką i seksowną, elegancką kobietą. Też byśmy tak chciały!

Cena zapachu to 179 zł za 30 ml.

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH chce kontrolować całego Diora i oferuje za to 27 (!) miliardów

Koncernowi LVMH i przede wszystkim jego prezesowi, Bernardowi Arnault powoli przestało chyba już wystarczać kontrolowanie znacznej części producentów dóbr luksusowych. Najnowszy etap rozwoju, który w skrócie można opisać jako „poszerzenie gałęzi odzieży i luksusowych wyrobów skórzanych”, wchodzi właśnie w decydującą fazę. Kolejny krok? Zintegrowanie marki Christian Dior w obrębie koncernu i co za tym idzie, wykupienie prawie 26 procent niekontrolowanych do tej pory udziałów. Cena jednak zwala z nóg.

Louis Vuitton, Loewe, Fendi i Givenchy to tylko niektóre z produkujących ready-to-wear marek, jakie pod swoimi skrzydłami ma francuski koncern LVMH. Do tego grona w drugiej połowie roku dołączy także prawdopodobnie Christian Dior, do tej pory kontrolowany przez spółkę jedynie w kwestii kosmetyków i zegarków. Zrządzany przez Bernarda Arnault koncern złożył bowiem właśnie opiewającą na niemal 27 miliardów złotych ofertę, dzięki której nabędzie 25,9 procent brakujących udziałów i tym samym włączy do swojego portfolio damską i męską linię ready-to-wear, skórzane akcesoria i buty, haute couture oraz biżuterię francuskiego domu mody.

Jak stwierdził Arnault w specjalnym oświadczeniu, projekt ten symbolizuje „niezwykle ważne dla grupy wydarzenie”, a zawarte w jego obrębie transakcje pozwolą na usystematyzowanie struktur, a także wzmocnienie działu mody i luksusowych wyrobów skórzanych w LVMH”.

Bernard Arnault i dyrektor kreatywna damskiej linii Diora, Maria Grazia Chiuri

Mimo tego, że cena 27 miliardów złotych, jakie LVMH zapłaci za brakujące akcje wydaje się kosmiczna, ich nabycie wydaje się naprawdę dobrym posunięciem, szczególnie z biznesowego punktu widzenia. Dlaczego? Chociażby dlatego, że w ciągu ostatnich pięciu lat dochody marki Christian Dior podwoiły się, w tym samym czasie poprawie uległy także wskaźniki dotyczące rentowności francuskiego domu mody. Z danych udostępnionych przez markę wynika też, że nadwyżka w dochodach w ostatnich dwunastu miesiącach rozliczeniowych wyniosła dwa miliardy euro.

Przeczytaj także:

Christian Dior jesień-zima 2017

Hadid, Dunst, Stone, Ferragni… Gwiazdy pokochały tę sukienkę Diora!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.