Wielka moda na Nocnym Markecie, czyli pokaz MMC jesień-zima 2017

Swoją artystyczną wizją mogliby obdarować znaczną część polskiej branży mody, nie uznają kompromisów i wiedzą, co chcą komunikować swoimi projektami. Duet MMC za każdym razem zadziwia, zachwyca, utwierdza w przekonaniu o swojej niemalże doskonałości, ale też zaskakuje – jak chociażby wczoraj, kiedy swoją najnowszą kolekcję postanowił pokazać na warszawskim Nocnym Markecie, czyli w miejscu nieczynnego dworca PKP Warszawa Główna. Jak wygląda nadchodząca jesień i zima według Ilony Majer i Rafała Michalaka? Już wiemy!

Wielka moda na Nocnym Markecie, czyli pokaz MMC jesień-zima 2017

Tworząc w rocznym wymiarze minimum dwie kolekcje (a w przypadku wielu międzynarodowych marek, jeszcze więcej) zupełnie naturalnym jest fakt, że projektanci jedno swoje „dziecko” faworyzują kosztem drugiego. Podobnie ma to miejsce w przypadku duetu MMC, który nie ukrywa, że to właśnie sezon jesień-zima jest mu znacznie bliższy twórczo. To właśnie w nim Ilona Majer i Rafał Michalak mogą bowiem najintensywniej ożywić swoje zamiłowanie do mieszania ze sobą różnych estetyk, to właśnie w nim mogą bardziej poszaleć z korzystaniem z rozmaitych inspiracji oraz wyżyć się w kwestii okryć wierzchnich. A te, z kultowymi puchówkami na czele, to już zresztą znak rozpoznawczy ich marki, który polski rynek mody podbił znacznie wcześniej niż wtedy gdy świat oszalał na punkcie modeli stworzonych przez Demnę Gvasalię dla Balenciagi.

Sezon jesień-zima 2017 znowu przynosi więc bardzo zróżnicowany, ale jakże spójny, miks estetyk: mamy tu kobiecy glamour z pełnymi blysku sukienkami, długimi finałowymi kreacjami i złotą gniecioną skórą (ach!), mamy trochę sportu, mamy trochę logomanii i streetwearu, który ewidentnie głośno gra projektantom w duszy, wreszcie mamy propozycje na, jak to określił w rozmowie z nami Rafał Michalak, „prawdziwą zimę”. Mowa oczywiście o futrach, występujących zarówno w krótkiej jak i powłóczystej, lecz w obu przypadkach bardzo mięsistej formie, które nie tylko ogrzeją, ale dodadzą animuszu każdej, ale to każdej fashionistce.

Projektanci postawili na dość zamkniętą, ale satysfakcjonującą paletę barw, wśród których dominowały odcienie rdzy, czernie, biele, burgund i złoto, oraz interesującą grę cieniem. Ta ostatnia była przede wszystkim widoczna na wspomnianych wcześniej futrach oraz, w wersji ombre, na płaszczach. W kolekcji zdecydowanie sporo było propozycji typowo zimowych (oprócz futer także kultowe puchówki, tym razem również w wersji pastelowo różowej), ale miejscami ustępowały one miejsca stylizacjom przejściowym – niezbyt grubym swetrowym sukienkom czy kostiumom kąpielowym zestawionym z botkami. Nie można oczywiście nie wspomnieć o zabawie proporcją, która wyszła Ilonie Majer i Rafałowi Michalakowi świetnie: kurtki o fasonie „crop” połączone ze spodniami z ultra wysoką talią (zarówno w wersji z nogawką szeroką jak bardzo wąską) wymagają raczej nienagannej figury, ale prezentują się po prostu fenomenalnie. Druga część kolekcji w żadnym stopniu nie ustępowała pierwszej. „Odwilż” w postaci żakietów, które zyskały nieco asymetryczną i zdekonstruowaną formę (must-have!) oraz powłóczystych maxi sukienek robiła naprawdę spore wrażenie i z marszu wylądowała na naszej liście życzeń (i z tego, co słyszeliśmy, nie tylko naszej). Było seksownie, nonszalancko, z pazurem i dla kobiety, która jest dokładnie taka jak artystyczna wizja marki: bezkompromisowa, ale jednocześnie otwarta na eksperymenty, niebojąca się oryginalności i świadoma tego, co tak naprawdę ma sobą do zaoferowania.

Ekscentryczny minimalizm oraz puryzm formy połączony z awangardowymi fakturami i wykorzystanymi tkaninami świetnie współgrał z butami, jakie po raz kolejny projektanci stworzyli specjalnie we współpracy z marką Badura. W kolekcji, która w sprzedaży pojawi się jesienią, znajdziemy masywne, zimowe buty zapinane na rzepy (w wersji białej i czarnej), lakierowane czółenka z nawiązującym do sportowego stylu paskiem oraz dwukolorowe kowbojki, do których w oczekiwaniu na premierę, będziemy chyba wzdychać całe nadchodzące lato. Wśród partnerów pokazu znalazły się także marka Inglot, która zapewniła makijaże, odpowiedzialny za fryzury Schwarzkopf Professional & Salon Fryzjerski Bagatela, Gatta, Elixa i Volvo.

Co tu dużo mówić: było pięknie, szczególnie w oprawie, która była dziełem Kasi Sokołowskiej, producenta pokazu Michała Reja i odpowiedzialnej za scenografię Anny Włodarczyk. Brawo!

 

Przeczytaj także:

„Zapału mamy ciągle bardzo dużo” – wywiad z Rafałem Michalakiem z MMC

ZobaczSchowaj komentarze

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Będąc w pracy chcemy czuć się pewne siebie, ale nie mniejsze znaczenie ma wygoda oraz aspekty estetyczne! Wszystko to mają w sobie ubrania Lidii Kality z kolekcji biznesowej – Office Code-23. Projektantka po raz drugi wychodzi na przeciw kobietom pracującym i spełnia ich oczekiwania!

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Bez względu na wykonywany zawód i wiek ubrania z kolekcji polskiej projektantki wpisują się w najnowsze trendy i podkreślają charakter noszącej je kobiety – ambitnej, odnoszącej sukcesy oraz czerpiącej satysfakcję z pracy. W najnowszej kolekcji biznesowej znajdziemy inspirację damską jak i męską garderobą. Męskie marynarki w połączeniu z bluzkami z baskinką czy wstążkami wiązanymi zamiast krawata nadają całości lekkości jak i kobiecego charakteru. Lidia Kalita zamiast gładkich koszul proponuje te w geometryczne wzory jak grochy czy pasy, razem z nieszablonowym wykończeniem rękawów czy asymetrią. Oprócz tego w kolekcji znajdują się kraciaste garnitury, dwurzędowe marynarki, lekkie spódnice oraz spodnie cygaretki. Cała kolekcja zamyka się w czterech kolorach – bieli, czerni, delikatnej szarości oraz pudrowym różu.

Kolekcja jest już dostępna w butikach projektantki jak i w sklepie online.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności