Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

Świeżo upieczona panna młoda i były aniołek Victoria’s Secret – Miranda Kerr, po raz kolejny wzięła udział w kampanii włoskiej marki Marella. Tym razem australijska modelka promuje najnowszą kolekcję na jesień-zimę 2017/2018. Za obiektywem stanął Ryan McGinley, a jako tło do zdjęć posłużyła zapierająca dech w piersiach panorama Los Angeles.

 

 

Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

W najnowszej kolekcji Marella jak zwykle możemy liczyć na mały misz-masz i mocną klasykę w niekonwencjonalnym wydaniu– widoczna inspiracja męskim, silnym stylem przełamana została bowiem romantycznymi, zwiewnymi krojami. Znajdziemy tu eleganckie trencze i zwiewne sukienki, ale nie tylko. Sezon jesienno-zimowy dla Marelli to także czas oversize’owych spodni, luźnych bluzek czy pasów, które są zawsze w modzie. Jeśli chodzi o kolorystykę, nie zabraknie nierozerwalnego duetu– królować będzie bowiem czerń i biel, a jedynym wyjątkiem od reguły będzie płaszcz w kolorze żywej fuksji, w którym Miranda pozuje na tle kaktusów.

Zarówno kampania jak i część zaprezentowanej kolekcji wygląda imponująco, dlatego z niecierpliwością czekamy na całą odsłonę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

To naprawdę się dzieje! Harry Styles w nowej kampanii Gucci!

Gucci w niedzielę zamieścił zdjęcia Harrego Stylesa na swoim oficjalnym instagramowym koncie, przekazując jednocześnie informację, że artysta został zaproszony do nowej kampanii reklamujące włoski dom mody! I co wy na to?

Ma nie tylko świetny głos, ale także niesamowity gust w kwestiach związanych z modą. 24 letni artysta lubi bawić się swoimi stylizacjami, szczególnie – ulubioną częścią garderoby, czyli garniturami. Ciężko uwierzyć, że dopiero teraz wystąpi w swojej pierwszej kampanii, oczywiście garniturów.

Na oficjalnym koncie marki Gucci pojawiły się 3 zdjęcia, tzw. teasery zapowiadające sesję wizerunkową z udziałem Harry’ego Stylesa. Czego możemy się spodziewać? Na razie trudno powiedzieć spoglądając na zdjęcia na których widnieją: wytatuowana ręka artysty z sygnetem na prawie każdym palcu, głowa Harry’ego przy szyldzie z napisem Fish & Chips oraz kadr z polaroidu.


Jednym słowem Harry Stylesa Gucci i uroczych szczeniaków? Czy może być coś lepszego? Chyba nie. My już nie możemy doczekać się efektów! A wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności