Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

Świeżo upieczona panna młoda i były aniołek Victoria’s Secret – Miranda Kerr, po raz kolejny wzięła udział w kampanii włoskiej marki Marella. Tym razem australijska modelka promuje najnowszą kolekcję na jesień-zimę 2017/2018. Za obiektywem stanął Ryan McGinley, a jako tło do zdjęć posłużyła zapierająca dech w piersiach panorama Los Angeles.

 

 

Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

W najnowszej kolekcji Marella jak zwykle możemy liczyć na mały misz-masz i mocną klasykę w niekonwencjonalnym wydaniu– widoczna inspiracja męskim, silnym stylem przełamana została bowiem romantycznymi, zwiewnymi krojami. Znajdziemy tu eleganckie trencze i zwiewne sukienki, ale nie tylko. Sezon jesienno-zimowy dla Marelli to także czas oversize’owych spodni, luźnych bluzek czy pasów, które są zawsze w modzie. Jeśli chodzi o kolorystykę, nie zabraknie nierozerwalnego duetu– królować będzie bowiem czerń i biel, a jedynym wyjątkiem od reguły będzie płaszcz w kolorze żywej fuksji, w którym Miranda pozuje na tle kaktusów.

Zarówno kampania jak i część zaprezentowanej kolekcji wygląda imponująco, dlatego z niecierpliwością czekamy na całą odsłonę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jay Jankowska gwiazdą kampanii Loft37

Jay Jankowska, czyli wschodząca gwiazda polskiego modelingu, ma już na swoim koncie udział w pokazach tak kultowych domów mody jak Christian Dior, Valentino czy Loewe. Tym bardziej cieszy fakt, że młoda, ewidentnie zapracowana modelka znalazła chwilę, aby wziąć udział w kampanii polskiej marki Loft37. Jesteście ciekawi tej intrygującej współpracy?

Jay Jankowska gwiazdą kampanii Loft37

Twarzą najnowszej kampanii marki o nazwie STAND OUT została gwiazda światowych wybiegów– Jay Jankowska, która stanęła przed obiektywem Gosi Turczyńskiej.

Co było inspiracją do stworzenia nowej kolekcji? Jak wspomniała sama współzałożycielka Loftu– Joanna Trepka, w tym sezonie twórczynie najnowszej linii zainspirowały się innowatorkami, kobietami, które idą po swoje i nie boją się zmierzać pod prąd. Kolekcja jest więc dedykowana paniom, które są niezależne i zmotywowane do działania, a ich tajną bronią na ulicy, gdzie niemal każdy wygląda identycznie są wyróżniające je buty i dodatki.

Po jesienno-zimowej linii możemy się więc spodziewać modnych wzorów– między innymi punkowo-rockowych gwiazdek, klamer czy ćwieków. Nie zabraknie także bardziej komfortowych modeli i niższych obcasów. Z zimowych propozycji na pewno pojawią się futrzane wykończenia i formy idealnie dopasowujące się do stopy.

Nie możemy się już doczekać całej odsłony!

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.