Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

Świeżo upieczona panna młoda i były aniołek Victoria’s Secret – Miranda Kerr, po raz kolejny wzięła udział w kampanii włoskiej marki Marella. Tym razem australijska modelka promuje najnowszą kolekcję na jesień-zimę 2017/2018. Za obiektywem stanął Ryan McGinley, a jako tło do zdjęć posłużyła zapierająca dech w piersiach panorama Los Angeles.

 

 

Miranda Kerr po raz trzeci twarzą kampanii Marella

W najnowszej kolekcji Marella jak zwykle możemy liczyć na mały misz-masz i mocną klasykę w niekonwencjonalnym wydaniu– widoczna inspiracja męskim, silnym stylem przełamana została bowiem romantycznymi, zwiewnymi krojami. Znajdziemy tu eleganckie trencze i zwiewne sukienki, ale nie tylko. Sezon jesienno-zimowy dla Marelli to także czas oversize’owych spodni, luźnych bluzek czy pasów, które są zawsze w modzie. Jeśli chodzi o kolorystykę, nie zabraknie nierozerwalnego duetu– królować będzie bowiem czerń i biel, a jedynym wyjątkiem od reguły będzie płaszcz w kolorze żywej fuksji, w którym Miranda pozuje na tle kaktusów.

Zarówno kampania jak i część zaprezentowanej kolekcji wygląda imponująco, dlatego z niecierpliwością czekamy na całą odsłonę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Piękno po czterdziestce, czyli Jennifer Lopez w wiosennej kampanii Guess

Spełniona artystka, mama bliźniaków, szczęśliwie zakochana kobieta. Kiedy mogłoby się wydawać, że dojrzała Jennifer Lopez ma wszystko, zaskakuje po raz kolejny – tym razem gorącą, wiosenną kampanią Guess.

 

 

Jak mówi Paul Marciano, współzałożyciel amerykańskiej firmy – “Jennifer Lopez jest idealną Guess Girl! Jest spełnioną artystką, ikoną oraz jest niesamowicie zmysłowa. Wpływ Jennifer ciągle rośnie, a kampania z jej udziałem ma na celu zwrócenie uwagi, że kobiety pięknieją i stają się bardziej utalentowane wraz ze zdobywaniem życiowego doświadczenia. Jej uroda i elegancja przebijają się przez tę kampanię i jestem ogromnie podekscytowany, że Jennifer zgodziła się być nową Guess Girl jak oraz Femme Fatale Marciano.” Sesja stworzona na potrzeby kampanii została wyreżyserowana przez samego Paula, natomiast zdjęcia wykonała  Tatiana Gerusova.

Bardziej wnikliwi fani mogli przewidywać, że kroi się nam jakaś współpraca między Lopez a Guess: w najnowszym teledysku pojawiła się bowiem w crop topie z logo marki, po koncercie w Las Vegas zrobiła sobie zdjęcie w niebieskiej sukience z kolekcji Guess by Marciano, brand był też w ostatnim czasie mocno obecny na jej Instagramie.

Marka Guess kojarzy się z dość młodzieżowy stylem, a jak wiemy JLo nastolatką już nie jest (chociaż na pewno niejedna 20-latka zazdrości jej zabójczego ciała). Po wyborze najnowszej ambasadorki można by jednak pomyśleć, że Guess Girl powoli przeistacza się w kobietę. Jeśli tak faktycznie jest, możemy być świadkami narodzin nowego rozdziału w historii marki!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.