Miquela Sousa – poznajcie pierwszą w historii wirtualną influencerkę

Na Instagramie wstawia zdjęcia stylizacji z ubraniami od Chanel czy Vetements. Mieszka w Los Angeles, ma brazylijsko-hiszpańskie korzenie i coraz więcej obserwatorów na Instagramie. Poznajcie Miquelę Sousę, która podbija Internet, ale jest pewien problem. Miquela nie istnieje.

Jeszcze kilkanaście lat temu wirtualna rzeczywistość była jakąś mało realną fantazją, która najczęściej kojarzyła się z kinem science-fiction. Dzisiaj wręcz przeciwnie. Technologia rozwija się w tak błyskawicznym tempie, że kolejne innowacje coraz częściej wywołują nasze zdziwienie. I dokładnie tak jest tym razem.

Miquela Sousa została zaprojektowana na komputerze, ale to nie przeszkadza jej być gwiazdą internetu z 530 tysiącami obserwatorów na Instagramie. Nosi ubrania od najlepszych projektantów, w tym Chanel, Prady czy Supreme. Nawet Riccardo Tisci zaprojektował dla niej kreację. Miquela w „wywiadzie” dla „Business of Fashion” przyznaje, że wolałaby być traktowana jako artysta albo piosenkarka (tak – wydała nawet swój singiel), a nie sztuczny byt. Co więcej, „prawdziwa” tożsamość Miqueli, czyli jej twórca, pozostaje owiany tajemnicą. Przyznajemy, że sami nie wiemy co o tym myśleć.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Marka KROSNO Glass spotkała się z influencerami, by celebrować piękno szkła!

W warszawskim showroomie KROSNO Glass odbyło się spotkanie firmy z influencerami. Przyjemnej atmosferze towarzyszyło oczywiście piękno szkła i nieoczywistość jego faktury.

Całe wydarzenie zostało zorganizowane w celu podkreślenia idei marki, która przyświeca im od początku powstania – istota relacji międzyludzkich. Ich produkty mają wspierać właśnie te relacje.

Wieczór poprowadziła Agnieszka Cegielska, której ciepły głos tworzył niepowtarzalną atmosferę i idealne tło dla produktów KROSNO. Swoboda spotkania idealnie oddawała charakter nowych produktów marki, w których podawane były przystawki. Oko gości przez cały wieczór cieszyła magia szkła i odbijające się w nim światło. Marka pokazała swoją dojrzałość, funkcjonalność i dokładność wykonania. 

Zwieńczeniem wieczoru była opowieść o fotografii szkła, którą zainteresowanym opowiedział Jakub Hajduk. Słuchacze od razu mogli zaczerpnięte nauki przenieść w życie, fotografując szklane przedmioty i publikując swoje prace na Instagramie pod hasztagiem #krosnoglass. 
Organizatorem spotkania była agencja Fastline Advertising.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności