Millenialsi pokochali pachnące olejki do brody

Noszenie brody to już obecnie raczej norma, a nie chwilowy trend. Wraz z jej nastaniem coraz bardziej popularne zamiast maszynek i pianek do golenia stają się produkty do pielęgnacji zarostu. Jeśli więc nosicie zarost albo macie w domu „brodacza” to koniecznie przeczytajcie ten tekst.

Zdaniem naukowców w USA ponad połowa osób w wieku pomiędzy 18 a 34 lat ma brodę lub tzw. trzydniowy zarost.  Podobno mężczyźni, którzy noszą zarost są bardziej zrelaksowani, czego zapewne nie można powiedzieć o firmach produkujących produkty do i po goleniu. Zdaniem firmy badawczej NPD, w ubiegłym roku sprzedaż wysokiej klasy płynów po goleniu w Stanach spadła o 11 procent. Kiedy sprzedaż jednych produktów do zarostu spada, na rynku wzrasta jednak zapotrzebowanie na inne, takie jak: pachnące olejki, szampony czy zmiękczacze do brody. 

Pewnie niektórzy zadają sobie pytanie: po co dbać o brodę? Jest kilka powodów, dla których warto ją regularnie pielęgnować. Po pierwsze, włosy, jak te na głowie, brudzą się, przetłuszczają, a naskórek pod nimi się łuszczy. Przy tym, wymagają jednak nieco innych kosmetyków.

Millenialsi wiedzą czego chcą i szukając odpowiednich produktów, stawiają na te, które mają dodatkowe właściwości, a przy tym pięknie pachną. Przeciętny 18-34 latek woli zapach, który jest nienachalny i można poczuć go tylko będąc w sferze osobistej, czyli taki zarezerwowany wyłącznie dla najbliższych. Oleje zapachowe są do tego wprost stworzone, bo subtelnie pachną, ale jednocześnie dobrze nawilżają (także skórę pod zarostem). Pomagają także wymodelować i odświeżyć brodę, a tym samym zapewniają jej zdrowy, naturalny połysk. Dodatkowo, regularne stosowanie olejku sprawia, że zarost staje się gładszy i przyjemniejszy w dotyku. Nie są jednak tanie. Średnio za olejek trzeba zapłacić pomiędzy 50 a 200 zł. Na polskim rynku mamy między innymi marki takie jak Pan drwal, który oferuje swoim klientom szereg wyjątkowych zapachów np. olejek do brody inspirowany kultowym Bulleit Burbon. Jego kolor oraz zapach na pewno zadowolą wszystkich fanów whiskey prosto z Kentucky. Oprócz niego, panowie mogą też postawić na olejek o zapachu owoców cytrusowych z dodatkiem oleju z orzechów macadamia. 

Koneserów szukających nietypowych połączeń zapachowych może pozytywnie zaskoczyć olejek do brody marki Percy Nobleman o intrygującym zapachu łączącym w sobie nuyt rozmarynu, drzewa różanego oraz wanilii, przygotowanego z naturalnych składników. Każdego hipstera poszukującego nietypowego zapachu uwiedzie olejek brytyjskiej marki Apothecary 87 o słodkim zapachu wanilii i egzotycznego mango, który pod słodkimi nutami kryje również te klasyczne i drzewno – pikantne.

Dla tych, którzy nie chcą wydawać więcej niż 50 zł też mamy rozwiązanie. Mogą stworzyć własny olejek do brody. Przepisy na pachnące receptury  znajdziecie na stronie BeardOilRecipes.com czy  GrowingUpHerbal.com, gdzie poza recepturami na „męskie mieszanki aromatycznych olejków”, mężczyźni mogą poprosić o poradę na temat pielęgnacji brody i wyboru właściwych zapachów. 

My jesteśmy za tym by, nie ważnie czy kupionym czy własnoręcznie przyrządzonym olejkiem, brodę  dokładnie smarować, nosić estetycznie przyciętą i pachnącą. Tylko wtedy ma to bowiem sens.

 


Zakupy

Woody's

Nawilżający olejek do brody
39,90 zł

Apothecary 87

Olejek o zapachu wanilii i mango
195 zł

Pan Drwal

Olejek o zapchu burbona
od 79 zł

Percy Nobleman

Olejek o zapachu cytrusów z bergamotką
109 zł

Brighton Beard

Olejek o zapachu mandarynki i cedru
od 44 zł
  • mikos

    Sam mam zarost i lubię o moją brodę dbać bo widze że jak nałożę oliwkę, wosk i dobrze przytnę, tutaj niezastąpiony jest beard designer, to wyglądam dobrze, duzo lepiej niż bez zarostu. Fajnie że i gadżety do przycinania zarostu ułatwiają życie, bo jednak nie każdy trymer radził obie z moim

ZobaczSchowaj komentarze

Z wizytą w… Concept Store Dr Irena Eris w Galerii Mokotów

Na początku października w warszawskiej Galerii Mokotów otwarto wyjątkowe miejsce  – prestiżowy Concept Store Dr Irena Eris. To pierwszy butik w Polsce, w którym jednocześnie można kupić ulubione kosmetyki tej marki, ale również dowiedzieć się wiele o swojej skórze poddając ją profesjonalnemu badaniu. W tym wyjątkowym miejscu Katarzyna Błażuk, nasza redaktor urody, miała okazję spędzić cały dzień, podczas którego przeszła profesjonalne badanie cery i dowiedziała się, jak najlepiej o nią zadbać. Dodatkowo otrzymała garść fachowych porad na temat makijażu i tego jakimi kosmetyki powinna się malować, by podkreślić swoje atuty. Jeśli jesteście ciekawe jak wyglądał dzień w Concept Store Dr Irena Eris czytajcie dalej.

Kosmetyki Dr Irena Eris od lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród kobiet, które cenią je m.in za jakość czy innowacyjne formuły. Dr Irena Eris to także jedna z najbardziej znanych polskich marek kosmetycznych na świecie, która nieustannie się rozwija wprowadzając kolejne innowacje czy projekty. Najnowszym „dzieckiem” jest nowo otwarty Concept Store w warszawskiej Galerii Mokotów.

Butik znajduje się w nowej części The Designer Gallery na pierwszym piętrze. Charakteryzuje go elegancki i bardzo ekskluzywny design. Można poczuć się tu naprawdę wyjątkowo. Jasne, świetliste wnętrza już od progu zachęcają do wejścia, a wysoką na ponad 3 metry przestrzeń wieńczy piękny żyrandol. To miejsce jest wyjątkowe, nie tylko dlatego, że jest to pierwszy Concept Store marki, ale dlatego, że łączy w sobie kilka funkcji. Nasza redaktor urody na „własnej skórze” postanowiła przetestować wszystko, co Concept Store Dr Irena Eris ma do zaoferowania.

 

 

Kasia dzień w tym wyjątkowym miejscu zaczęła od filiżanki przepysznej kawy, której zawsze można się tu napić – albo czekając na profesjonalną diagnozę skóry, albo by po zakupach mieć dla siebie jeszcze chwilę. Siedząc w wygodnym, pikowanym fotelu w specjalnie wydzielonej strefie pielęgnacyjnej, dowiedziała się jak będzie wyglądał krok po kroku jej dzień. Wszystko zaczęło się od zbadania skóry i określenia jej stanu i kondycji. Maszyna VISIA, za pomocą której wykonuje się badanie, jest jednym z najnowocześniejszych urządzeń dostępnych w Europie. Dzięki niej w szybki sposób za pomocą skanu twarzy wszystkie informacje zakodowane w naszej skórze analizowane są przez specjalny program, a my w kwadrans dostajemy pełen pakiet informacji. Na początku badania profesjonalny personel Concept Store’u zrobi nam w tym specjalnym urządzeniu zdjęcia 3D cery. Kasia, przez moment czuła się trochę jak w kosmicznej kapsule, a chwilę po badaniu przed jej oczami, na ekranie komputera pokazał się cały szereg wykresów, które w mierzalny i jasny sposób określały stan jej cery.

Ogólnie stan skóry Kasi był bardzo dobry, pojawiło się na niej co prawda kilka plamek posłonecznych, ale to za sprawą ostatnich wakacji. Okazało się też, że zaczynają pojawiać się lekkie zmarszczki mimiczne wokół oczu, dlatego dostała zalecenie by o tą część twarzy zadbać najbardziej.  Następnie skóra twarzy Kasi została przebadana przez specjalne urządzenie ATM, które pomogło określić rodzaj cery, jej stopień nawilżenia i gęstość.

Wynik: skóra sucha i mocno odwodniona. Ratunkiem dla niej będą więc odpowiednio dobrane kosmetyki, w tym przypadku z linii Dr Irena Eris Algorithm z algami morskimi, które działają silnie nawilżająco.

W jej skład wchodzą kremy na dzień i na noc, serum, maska SOS i krem pod oczy. Kolejnym kosmetykiem rekomendowanym zgodnie z badaniem skóry, był krem pod oczy. Dr Irena Eris Eye Zone Ultra Terapia Liftingująca pod oczy. To kosmetyk o  bardzo ciekawej formie unikalnego masującego aplikatora, który gwarantuje precyzyjny i skuteczny masaż delikatnej skóry wokół oczu (można go również stosować na innych częściach twarzy, które są narażone na powstawanie zmarszczek).

Podczas masażu, na powierzchni skóry tworzy się niewidzialną, trójwymiarowa siateczka, zapewniająca szybki i długotrwały efekt liftingu i ujędrnienia. A metalowa końcówka masażera, która zawsze jest chłodna pomaga zredukować cienie i obrzęki pod oczami.

Po twarzy przyszedł czas na ciało. Nasza redaktor urody jest uzależniona od balsamów i olejków, których wśród bogatej oferty kosmetyków do pielęgnacji ciała Dr Irena Eris nie brakuje. Kolekcja SPA Resort to wyjątkowe balsamy, kremy, peelingi do ciała, które poza nawilżeniem mają dosłownie rozpieszczać zmysły. Linia Body Art zadba o odpowiednie napięcie skóry i jej nawilżenie. Wybór Kasi padł jednak na kosmetyk z serii Body Fiesta. Aromatyczny, odżywczy balsam do ciała Wiśnia Barbados o orientalnym zapachu i super lekkiej konsystencji skradł jej serce.

Wizyta zakończyła się profesjonalnie wykonanym makijażem. Kasia hołduje makijażowi make up no make up i nie lubi przesadzać z ilością kosmetyków, dlatego poprosiła o makijaż dzienny. Został on wykonany przed specjalnym lustrem, które imituje określony rodzaj światła (np. wieczorowe, dzienne,  czy to w pomieszczeniu) dzięki czemu od razu wiemy jak dany kosmetyk będzie się prezentował w określonym świetle – to jedyne takie lustra w Europie (!) więc choćby tylko po to, żeby obejrzeć w nim swoją twarz, warto się tu wybrać.  Kasię w zaproponowanym makijażu najbardziej oczarował Illuminating Concealer rozświetlający korektor pod oczy, ale także bronzer Choco Brozer nr 42, który nadał twarzy zdrowego słonecznego koloru. Poza tym dała się namówić na nałożenie matowej szminki w kolorze fuksji, która idealnie podkreśliła jej usta.

Po mile spędzonym dniu Kasia wyszła z Concept Store Dr Irena Eris z dokładną diagnozą skóry, cennymi poradami na temat jej pielęgnacji, kosmetykami, które miały przedłużyć pielęgnację w domu oraz przekonaniem, że w tym miejscu można poczuć się wyjątkowo i doświadczyć w pełni tego, czym tak naprawdę jest marka Dr Irena Eris.

Już za tydzień swoimi wrażeniami podzieli się Maryna Tomaszewska współwłaścicielka Fashion Post, która także oddała się w ręce profesjonalistów z Concept Store Dr Irena Eris.

Bądźcie z nami!

Materiał powstał we współpracy z Concept Store Dr Irena Eris. 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.