Milenialsi i youtuberzy na wybiegu u Dolce&Gabbana

Duet Dolce & Gabbana ma wyraźne ambicje, aby odmłodzić markę, a tym samym przekonać do siebie młodszych klientów. W momencie, gdy na rynek mody wkraczają milenialsi, czyli pokolenie Y, walka o ich portfele i przychylność jest coraz bardziej zaciekła. Aby swoje plany uczynić jeszcze bardziej wiarygodnymi, podczas męskiego tygodnia mody, Stefano i Domenico postanowili zrezygnować z profesjonalnych modeli, a zatrudnić wpływowych młodych ludzi, którzy robią furorę w sieci. Zobaczcie ten niezwykły pokaz.

Milenialsi i youtuberzy na wybiegu u Dolce&Gabbana

Dolce & Gabbana już dłużej nie mogą zwlekać z biznesowymi zmianami, które należy wprowadzić, aby zacząć pozyskiwać młodszych klientów. Zamiast zatrudniać dobrze sprawdzonych modeli i modelki, projektanci postanowili powierzyć zadanie zaprezentowania kolekcji wpływowym milenialsom, którzy budują swoje pozycje na Instagramie lub You Tubie. Pokolenie Y, które jest dzieckiem pierwszych wiernych klientów włoskiej marki, staje się coraz bardziej wpływowe i nie należy tego faktu bagatelizować.

Dolce&Gabbana wiosna-lato 2017

Na jesień 2017, Stefano i Domenico postanowili połączyć styl dobrze znany z pokazów Alta Moda ze sportowym szykiem. Pokaz otworzył Cameron Dallas w czarno-burgundowym garniturze. Na scenie występował Austin Mahone (największe zagrożenie dla Justina Biebera). Po nim pojawili się Brandon Thomas Lee (syn Pameli Anderson) w oversize’owym okryciu błyszczącym wierzchnim, gwiazda Instagrama Luka Sabbat w idealnie skrojonym garniturze (obaj wystąpili w kampanii marki na wiosnę-lato 2016), syn Jude’a Law Rafferty w dżinsie oraz Presley Gerber, brat Kai Gerber i syn Cindy Crawford, w welurowym zestawie. Tinie Tempah zaprezentował metaliczne żakardy oraz kwieciste wzory. Pojawiły się także panie – Sofia Richie, Sistine oraz Sophia Stallone (córki Sylvestra), modelki Pyper America i Starlie Cheyenne oraz Imogen Waterhouse, siostra Suki, w bieliźnie z narzuconymi na nią płaszczami.

Wszystko, co musicie wiedzieć o pokazie Dolce & Gabanna Alta Moda

Kolekcja była bardzo eklektyczna – z licznymi naszyciami, aplikacjami i motywami roślinnymi oraz religijnymi. Nie zabrakło także bardziej drapieżnych i zwierzęcych, które naniesiono na mięsiste i pełne blasku tekstylia. Elegancja dynamicznie przeplatała się ze stylem sportowym oraz ulicznym. Ciężko nie oprzeć się wrażeniu, że estetyka ta jest podobna do tej prezentowanej od kilku sezonów przez Gucci. Oby zabieg jej wykorzystania udał się Dolce & Gabbana, choć naszym zdaniem jest na niego trochę za późno.

Czas pokaże, czy odświeżony wizerunek marki „chwyci” u milenialsów.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Podsumowanie roku 2016: najlepsze zagraniczne pokazy

Spektakularne debiuty, jeszcze głośniejsze odejścia, profesjonalne wzloty i osobiste upadki – 0 2016 roku w modzie można powiedzieć wiele, ale to, że był nudny, byłoby wierutnym kłamstwem. Projektanci nie tylko wspinali się na wyżyny swoich możliwości starając się znaleźć kompromis między artystyczną wizją a biznesowym nastawieniem, wiele marek przewartościowało podejście do oficjalnego kalendarza łącząc pokazy damskich i męskich kolekcji, a jeszcze inni twórcy próbowali swoich sił w dziedzinach i projektach, o które jeszcze do niedawna zapewne nikt by ich nie podejrzewał. Na szczęście pomimo zawirowań i kryzysów, nadal na pierwszym miejscu była moda, a my z przyjemnością możemy dziś przedstawić wam podsumowanie najlepszych naszym zdaniem zagranicznych pokazów minionego roku.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze zagraniczne pokazy
Balenciaga jesień-zima 2016

Na ten pokaz czekali wszyscy przedstawiciele branży z niecierpliwością wypatrując debiutu nowego dyrektora kreatywnego Balenciagi – Demny Gvasalii. Gruzin, który zbierał doświadczenie w Louis Vuitton i u Martina Margieli dał się poznać szerokiej publiczności przede wszystkim jako twórca najgorętszej marki ostatnich kilku sezonów, czyli Vetements. Pytanie oraz pewna doza wątpliwości, jak projektant proponujący dość nonkonformistyczną wersję mody, w której dużą rolę odgrywa ulica i kwestie socjologiczne poradzi sobie z dziedzictwem Balenciagi, było więc ze wszech miar zasadne.

Gvasalia debiutancką kolekcję, którą pokazano w byłej siedzibie Canal+ określał mianem „nowego rozdziału”, a jego poczynania z pierwszego rzędu jego serdeczny przyjaciel – Alessandro Michele. Projektant z wyraźnym szacunkiem odniósł się do dziedzictwa legendarnego Cristobala, proponując autorskie wersje kurtek i trenczy z opuszczonymi ramionami czy żakiety z ekstremalnie podkreślonymi biodrami, jednocześnie przemycając projekty charakterystyczne dla Vetements – obcisłe kozaki za kolano, botki na ogromnej platformie czy oversize’owe koszule. To była świetna kolekcja i jak pokazała kolejna, wcale nie stanowiła ona jednorazowego przypadku. Należy ją raczej interpretować jako początek nowej Balenciagi, którą chcą mieć po prostu wszyscy.
ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki, dzięki którym poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach!

Tous

Woda toaletowa Bonjour Senorita
od 235 zł

Tonymoly

Krem do rąk
35 zł

Mac

Fruity Juicy Prep + Prime Fix
90 zł

Perfecta SPA

Masło do ciała Pinacolada
15,90 zł

Nivea

Żel pod prysznic
8,49 zł

Rimmel

Lakier do paznokci Super Gel
19,99 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.