Milenialsi i youtuberzy na wybiegu u Dolce&Gabbana

Duet Dolce & Gabbana ma wyraźne ambicje, aby odmłodzić markę, a tym samym przekonać do siebie młodszych klientów. W momencie, gdy na rynek mody wkraczają milenialsi, czyli pokolenie Y, walka o ich portfele i przychylność jest coraz bardziej zaciekła. Aby swoje plany uczynić jeszcze bardziej wiarygodnymi, podczas męskiego tygodnia mody, Stefano i Domenico postanowili zrezygnować z profesjonalnych modeli, a zatrudnić wpływowych młodych ludzi, którzy robią furorę w sieci. Zobaczcie ten niezwykły pokaz.

Milenialsi i youtuberzy na wybiegu u Dolce&Gabbana

Dolce & Gabbana już dłużej nie mogą zwlekać z biznesowymi zmianami, które należy wprowadzić, aby zacząć pozyskiwać młodszych klientów. Zamiast zatrudniać dobrze sprawdzonych modeli i modelki, projektanci postanowili powierzyć zadanie zaprezentowania kolekcji wpływowym milenialsom, którzy budują swoje pozycje na Instagramie lub You Tubie. Pokolenie Y, które jest dzieckiem pierwszych wiernych klientów włoskiej marki, staje się coraz bardziej wpływowe i nie należy tego faktu bagatelizować.

Dolce&Gabbana wiosna-lato 2017

Na jesień 2017, Stefano i Domenico postanowili połączyć styl dobrze znany z pokazów Alta Moda ze sportowym szykiem. Pokaz otworzył Cameron Dallas w czarno-burgundowym garniturze. Na scenie występował Austin Mahone (największe zagrożenie dla Justina Biebera). Po nim pojawili się Brandon Thomas Lee (syn Pameli Anderson) w oversize’owym okryciu błyszczącym wierzchnim, gwiazda Instagrama Luka Sabbat w idealnie skrojonym garniturze (obaj wystąpili w kampanii marki na wiosnę-lato 2016), syn Jude’a Law Rafferty w dżinsie oraz Presley Gerber, brat Kai Gerber i syn Cindy Crawford, w welurowym zestawie. Tinie Tempah zaprezentował metaliczne żakardy oraz kwieciste wzory. Pojawiły się także panie – Sofia Richie, Sistine oraz Sophia Stallone (córki Sylvestra), modelki Pyper America i Starlie Cheyenne oraz Imogen Waterhouse, siostra Suki, w bieliźnie z narzuconymi na nią płaszczami.

Wszystko, co musicie wiedzieć o pokazie Dolce & Gabanna Alta Moda

Kolekcja była bardzo eklektyczna – z licznymi naszyciami, aplikacjami i motywami roślinnymi oraz religijnymi. Nie zabrakło także bardziej drapieżnych i zwierzęcych, które naniesiono na mięsiste i pełne blasku tekstylia. Elegancja dynamicznie przeplatała się ze stylem sportowym oraz ulicznym. Ciężko nie oprzeć się wrażeniu, że estetyka ta jest podobna do tej prezentowanej od kilku sezonów przez Gucci. Oby zabieg jej wykorzystania udał się Dolce & Gabbana, choć naszym zdaniem jest na niego trochę za późno.

Czas pokaże, czy odświeżony wizerunek marki „chwyci” u milenialsów.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy: 13.02.-17.02.

W tym tygodniu naszą uwagę najbardziej przykuły tydzień mody w Nowym Jorku oraz Festiwal Filmowy w Berlinie. Miejsce miały także specjalne imprezy towarzyszące, w których brała udział modowa i show biznesowa śmietanka towarzyska. To oznacza, że panowała prawdziwa rewia mody, z której wybraliśmy najlepsze stylizacje. Aż ciężko było znaleźć kogoś, kto popełnił jaką większą wpadkę.

Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy: 13.02.-17.02.
TAK:Hilary Clinton – inauguracja znaczków pocztowych ze znakiem Oscar de la Renta w Nowym Jorku
Hilary Clinton oprócz świetnie opanowanego poruszania się w świecie polityki, bardzo dobrze radzi sobie z modą. Z pewnością wie jakie jest najmodniejsze połączenie kolorystyczne sezonu. W długiej różowej marynarce (oczywiście z metką Oscar de la Renta) oraz złotym naszyjniku była gościem honorowym inauguracji znaczków pocztowych amerykańskiego projektanta.
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.