Milenialsi i youtuberzy na wybiegu u Dolce&Gabbana

Duet Dolce & Gabbana ma wyraźne ambicje, aby odmłodzić markę, a tym samym przekonać do siebie młodszych klientów. W momencie, gdy na rynek mody wkraczają milenialsi, czyli pokolenie Y, walka o ich portfele i przychylność jest coraz bardziej zaciekła. Aby swoje plany uczynić jeszcze bardziej wiarygodnymi, podczas męskiego tygodnia mody, Stefano i Domenico postanowili zrezygnować z profesjonalnych modeli, a zatrudnić wpływowych młodych ludzi, którzy robią furorę w sieci. Zobaczcie ten niezwykły pokaz.

Milenialsi i youtuberzy na wybiegu u Dolce&Gabbana

Dolce & Gabbana już dłużej nie mogą zwlekać z biznesowymi zmianami, które należy wprowadzić, aby zacząć pozyskiwać młodszych klientów. Zamiast zatrudniać dobrze sprawdzonych modeli i modelki, projektanci postanowili powierzyć zadanie zaprezentowania kolekcji wpływowym milenialsom, którzy budują swoje pozycje na Instagramie lub You Tubie. Pokolenie Y, które jest dzieckiem pierwszych wiernych klientów włoskiej marki, staje się coraz bardziej wpływowe i nie należy tego faktu bagatelizować.

Dolce&Gabbana wiosna-lato 2017

Na jesień 2017, Stefano i Domenico postanowili połączyć styl dobrze znany z pokazów Alta Moda ze sportowym szykiem. Pokaz otworzył Cameron Dallas w czarno-burgundowym garniturze. Na scenie występował Austin Mahone (największe zagrożenie dla Justina Biebera). Po nim pojawili się Brandon Thomas Lee (syn Pameli Anderson) w oversize’owym okryciu błyszczącym wierzchnim, gwiazda Instagrama Luka Sabbat w idealnie skrojonym garniturze (obaj wystąpili w kampanii marki na wiosnę-lato 2016), syn Jude’a Law Rafferty w dżinsie oraz Presley Gerber, brat Kai Gerber i syn Cindy Crawford, w welurowym zestawie. Tinie Tempah zaprezentował metaliczne żakardy oraz kwieciste wzory. Pojawiły się także panie – Sofia Richie, Sistine oraz Sophia Stallone (córki Sylvestra), modelki Pyper America i Starlie Cheyenne oraz Imogen Waterhouse, siostra Suki, w bieliźnie z narzuconymi na nią płaszczami.

Wszystko, co musicie wiedzieć o pokazie Dolce & Gabanna Alta Moda

Kolekcja była bardzo eklektyczna – z licznymi naszyciami, aplikacjami i motywami roślinnymi oraz religijnymi. Nie zabrakło także bardziej drapieżnych i zwierzęcych, które naniesiono na mięsiste i pełne blasku tekstylia. Elegancja dynamicznie przeplatała się ze stylem sportowym oraz ulicznym. Ciężko nie oprzeć się wrażeniu, że estetyka ta jest podobna do tej prezentowanej od kilku sezonów przez Gucci. Oby zabieg jej wykorzystania udał się Dolce & Gabbana, choć naszym zdaniem jest na niego trochę za późno.

Czas pokaże, czy odświeżony wizerunek marki „chwyci” u milenialsów.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Zaskakujący pokaz Gucci w czasie Mediolańskiego Tygodnia Mody!

Kultowe już powiedzenie – jest to Gucci wydaje się wam wyświechtane? Jeśli tak nie dziwi nas to, jednak włoska marka fantastycznie odnajduje się w realiach XXI wieku. Ciekawy Instagram, angażujące kampanie reklamowe, fantastyczne stroje? Marka prezentuje to wszystko za co kochamy współczesną modę. W związku z tym nie inaczej niż – zjawiskowo – musiało być w czasie pokazu Gucci na sezon jesień-zima 2018 podczas Tygodnia Mody w Mediolanie.

Zaskakujący pokaz Gucci w czasie Mediolańskiego Tygodnia Mody!

Ujmując wszystko w jednym zdaniu – działo się! Ale czy możemy spodziewać się czegokolwiek innego, skoro wiemy, jak rozległą kreatywność prezentuje projektant Gucci – Alessandro Michele?   Sam anturaż wydarzenia już robił wrażenie, wybieg znajdował się w sali przedstawiającej salę szpitala a dokładniej salę operacyjną. Niebieskie ściany, szpitalne lampy, łóżko operacyjne, wszystko to stworzyło sterylny charakter miejsca.
Jednak zaraz po rozpoczęciu się pokazu zaczęło dziać się jeszcze bardziej szokująco pierwsza modelka pojawiła się na wybiegu z odlewem własnej głowy. Później niektórzy chodzili z jednym dodatkowym okiem, niczym oko proroka. Inni z małymi smokami, kto nie chciałby posiadać jednego takiego w domu? Jak mówił sam projektant, Kolekcja o nazwie “Cyborg” – nawiązuje do eseju Donny Haraway “A Cyborg Manifesto”, a jak mówił sam projektant kolekcja ma zaprezentować wizję świata przyszłości, w której według Alessandro wszyscy będziemy post-ludźmi oraz chciał zająć się problemem samoidentyfikacji powołując się na prace m. in. Michela Foucault.


A co oprócz zaskakujących stylizacji równie ważne były same stroje, które podkreślają ciągłą inspirację projektanta estetyką średniowiecza, renesansu, ale i baroku jak również różnorodnością kultur. Męskie oraz damskie sylwetki przeplatały się w prezentując futuryzm oraz przeszłość. Na wybiegu królował eklektyzm, zarówno w formie, stylu jak i wybranych kolorach i printach. Czyli wszystko co czym Gucci uwielbia nas zaskakiwać!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.