Mieszanka stylów w wiosennej kolekcji Kazar

Wszyscy doskonale wiemy, że odpowiednie obuwie potrafi zmienić charakter całej stylizacji. Wie o tym też marka Kazar proponując nam niezliczone połączenia stylów w kampanii na nadchodzący sezon wiosna-lato.

Mieszanka stylów w wiosennej kolekcji Kazar

Polska marka nie tylko stawia na wygodę, ale również na modę dlatego w najnowszej kolekcji nie zabraknie trendów, które opanowały świat mody takich jak egzotyczna flora i fauna czy dominacja monochromatycznych stylizacji. W kolekcji znajdziemy obuwie w pastelowe fiolety bądź błękity, ale również mocne, intensywne kolory jak niebieski, zielony czy czerwony. Projektanci Kazar inspirowali się również sztuką współczesną oraz pop-artem. Kolekcja jest odzwierciedleniem osób, które lubią wyróżniać się z tłumu, zapewnia to chociażby wyhaftowana papuga czy kolorowe printy. Marka idąc z duchem czasu proponuje zarówno eleganckie jak i sportowe buty. W nadchodzącym sezonie w salonach Kazar zobaczymy kobiece czółenka czy sandałki na szpilce, ale również baletki, mokasyny i sneakersy. Swoje odrodzenie przeżywają buty na słupku, które marka proponuje wykonane z połyskującej skóry w intensywnych kolorach jak fiolet czy zieleń.


Kazar nie zapomina oczywiście o mężczyznach, w kolekcji im dedykowanej przeważa jasny odcień niebieskiego, miodowy brąz oraz klasyczny khaki i czerń. Również tutaj znajdziemy elementy eleganckie jak i te o sportowym charakterze. Dla fanów sportowej elegancji przygotowano zamszowe mokasyny w soczystych kolorach – pomarańczowy czy czerwony. Klasyczne buty typu derby, zyskały drobne dziurkowania dzięki czemu zyskały lekkości. Skoro mowa o letniej kolekcji nie może w niej zabraknąć typowo wakacyjnego obuwia jak klapki, sandały czy espadryle.  Wszystkie stawiające na jakość jak również na najnowsze trendy.

ZobaczSchowaj komentarze

Pochwała kobiecości w kolekcji #LaDorothée Tomaotomo, wiosna-lato 2018

Najnowszy pokaz Tomasz Olejniczak, tworzący pod marką TOMAOTOMO, zaprezentował w klimatycznych wnętrzach Hotelu Bellotto w Warszawie. Kolekcja #LaDorothée to prezent i hołd złożony mamie projektanta.

Pochwała kobiecości w kolekcji #LaDorothée Tomaotomo, wiosna-lato 2018

Pokaz najnowszej kolekcji #LaDorothée odbył się w pięknej scenerii – wnętrz Hotelu Bellotto w Warszawie. Otworzyła go dawno niewidziana Zuza Kołodziejczyk (zwyciężczyni 3 edycji Top model), która wróciła w doskonałej formie. Kolekcja, którą mogli obejrzeć zebrani goście została stworzona dla świadomych i przebojowych kobiet, z wysokim poczuciem własnej wartości, które nie obawiają się odważnych stylizacji, bo strojem podkreślają swoją osobowość, niezależność i siłę. Na wybiegu pojawiły się więc zmysłowe kreacje o różnorodnych fasonach, długościach i wykonane z różnych materiałów. „To historia o modzie, którą opowiadam współczesnej kobiecie, kochającej niezapomniany urok lat 50 i 60.” – mówi Tomasz Olejniczak – „W kolekcji dominują suknie i sukienki, ale nie zabrakło tu także płaszczy, żakietów, spodni i zestawów codziennych w bardzo luksusowym wydaniu.”

Doskonałe jakościowo tkaniny pochodzące z uznanych szwajcarskich i francuskich fabryk, w których zaopatrują się światowe domy mody tj. Prada, Fendi, Chanel, czy Louis Vuitton odgrywały równie istotną rolę. Jedwabie, gipiury, pawie pióra w mieniących odcieniach, czy efektowne hafty wspólnie tworzyły niesamowity, wizualny spektakl.

Projektanta oklaskiwały słynne koleżanki m.in Edyta Olszówka, Weronika Książkiewicz czy Hanna Lis. Wśród gości obecna była także mama projektanta, która jak podkreśla zawsze projektant, jest najważniejszą osobą w jego życiu. Mama była pierwszą i najwierniejszą klientką Tomasza. To dzięki niej, 8 lat temu, zdecydował się na pokazanie swojej debiutanckiej kolekcji w trakcie Łódzkiego Fashion Week. To ona wiernie mu kibicuje w trakcie pokazów, oglądając kolekcję zawsze z pierwszego rzędu. Dlatego wczorajszy pokaz Tomasz Olejniczak zadedykował właśnie swojej mamie.

Patronem medialnym wydarzenia był portal Fashion Post i Fashion Magazine, a pokaz obejrzeli Marzena Michela Singh redaktor naczelna Fashion Magazine i Zbigniew Kokot szef działu reklamy Fashion Post i Fashion Magazine.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności