Michel Girard – poznajcie autora nowego zapachu Lacoste L’Homme!

Na swoim koncie ma takie zapachy jak „One Million” Paco Rabanne czy „The One Desire” Dolce&Gabbana. Michel Girard, wychowany na południu Francji twórca nowych perfum Lacoste L’Homme posiada ponad 30 lat doświadczenie w kreowaniu wyjątkowych kompozycji, w których świeżość miesza się ze zmysłowością, a elegancja z nieustraszeniem. Jakie są jego ulubione zapachowe nuty i skąd czerpie najwięcej inspiracji? Dowiedzcie się już teraz!

Tworzenie zapachów chyba było pisane Michelowi Girardowi. Wychował się na południu Francji w perfumiarskiej rodzinie, która z tą branżą związana jest już od trzech pokoleń, a praktyki odbywał w stolicy perfum – Grasse, gdzie odkrył swoje zamiłowanie do zapachów blisko związanych z naturą. Jego znakiem rozpoznawczym jest jednak nie tylko ogromne doświadczenie i typowo „techniczne” zdolności, ale przede wszystkim zdolność do czerpania najlepszego z nieograniczonego morza inspiracji i nieustająca chęć do odkrywania tego, co jeszcze w tej branży nieznane.

Pierwszych i zarazem najsilniejszych wspomnień związanych z zapachami Girard doszukuje się w latach swojego dzieciństwa i młodości spędzonych na południu Francji. To zresztą właśnie tam narodziła się jego miłość do jak najbliższych naturze aromatów, które z większą lub mniejszą intensywnością umieszcza w każdym z tworzonych przez siebie perfum – kwitnących kwiatów pomarańczy, wręcz obezwładniającego aromatu jaśminu wypełniającego powietrze podczas letnich wieczorów czy popołudniowych drzemek pod drzewem figowym. Jak sam mówi: „Zawsze poruszał mnie zapach tego, co związane z ziemią, ale od początku najbliżej było mi do zielonych nut: wibrującego rabarbaru czy pikantnych cytrusów”.

To właśnie z rabarbaru, mimo że nie jest on dość oczywistym wyborem, uczynił on jedną z głównych nut nowego zapachu Lacoste. Celem było przede wszystkim pewnego rodzaju „uspokojenie” jego aromatu przy jednoczesnym zachowaniu wyrazistości, uczynienie go łatwiejszym w noszeniu i łagodniejszym, bez pozbawienia go głębi i wynikającej z niej sensualności.

Michel Girard jest blisko z wiązany z Givaudan Innovative Naturals – programem, który pracuje na naturalnych i surowych materiałach gwarantującym ich etyczne i ekologiczne pozyskiwanie. Ten bliski związek z naturą pozwala także na nieustannie odkrywanie nowych aromatów i poznawanie nieznanych dotąd właściwości tych, z których korzystano już wcześniej. W swojej pracy bardzo dużo miejsca poświęca także nietuzinkowym połączeniom, nadając im nowy rytm, postać i płeć. W przypadku perfum Lacoste L’Homme, Michel zmiksował ostrą woń rabarbaru ze składnikami w postaci olejku imbirowego, olejku z czarnego pieprzu oraz ekstraktu z wanilii. Nowością jest jedyny nienaturalny składnik – Akigalawood wykreowany przy wykorzystaniu molekularnych technik biotechnologicznych i pozwalający uzyskać charakterystyczny dla tego zapachu drzewny aromat.

Każdy zapach, nie tylko stworzony przez Girarda, jest dla niego wizytówką, czymś, co powoduje, że otoczenie nas pamięta i rozpoznaje. To doświadczenie i jednocześnie akcesorium, ostatni i kluczowy element kreowania naszego wizerunku. Twórca perfum Lacoste ma także świetną radę dla wszystkich z nas, które mają problem z obdarowywaniem perfumami swoich mężczyzn: „Wybieraj taki, zapach, który będziesz chciała czuć na szyi swojego partnera”. Czy to nie piękne?

 

Przeczytaj także: 

Byliśmy na premierze nowego zapachu Lacoste!

ZobaczSchowaj komentarze

Zjawiskowa kampania nowego zapachu Gucci Bloom

Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins – to właśnie je zobaczymy w  kampanii promującej pierwszy zapach stworzony przez dyrektora kreatywnego Gucci -Alessandro Michele. Zobaczcie te wyjątkowe i długo wyczekiwane zdjęcia!

Na ten zapach czekamy jak na żaden inny. Nie tylko dlatego, że szczególnie lubimy perfumy włoskiego domu mody, ale dlatego, że został stworzony przez samego Michele. „Bloom”, wykreowany wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych i wyszukanych składników, ale także pod względem wyglądu flakonu. Nuty zapachowe znajdujące się we flakonie w kolorze „milennial pink” to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza i kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach.


Od pamiętnego lansowania zapachu, które odbyło się w  Nowym Jorku nie słabną nasze emocje, a kampania, którą zobaczyliśmy na oficjalnym Instagramie Gucci dosłownie rozpaliła naszą wyobraźnię.  Seria marzycielskich zdjęć, przedstawia wspaniałą trójcę i muzy Michele: Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins stojące spokojnie w bujnym ogrodzie i trzymające w rękach piękny flakon w najmodniejszym, różowym kolorze.

Kampania, sfotografowana przez Glena Luchforda (ulubionego fotografa Alessandro Michele) w Nowym Jorku, została zainspirowana urbanistyką i tym, że zapach może być sposobem na podróżowanie do nieistniejących miejsc. Michele dodaje, że jest ona „surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.”

Na kolejnym zdjęciu widzimy butelkę Bloom, która leży obok Collins leżącej wśród bujnej trawy i różowych kwiatów, które idealnie pasują do koloru sukienki i samego flakonu.

Wszystko jest tu dopracowane w najmniejszych szczegółach. Nas zdjęcia zachwyciły i uważamy, że to jedna z piękniejszych kampanii perfum w tym roku. Nie możemy doczekać się już samego zapachu, którego premiera już w sierpniu.

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.