Michael Kors kupuje markę Jimmy’ego Choo! Cena powala na kolana

Korsowi ewidentnie przestało wystarczać własne modowe imperium. Należąca do amerykańskiego projektanta spółka nabyła bowiem właśnie mającą w swoim portfolio buty, torebki i perfumy markę Jimmy’ego Choo. Cena? Prawie 4,4 miliarda złotych.

Któż nie zna kultowych szpilek od Jimmy’go Choo? Uwielbiała je Carrie Bradshaw, nosiła księżna Diana czy Cate Blanchett, która założyła je na rozdanie Oscarów w 1999 roku powodując, że mark po raz pierwszy zaliczyła swój pierwszy dywan. Jimmy Choo to od lat już jednak nie tylko buty – to także torebki i perfumy, z których większość cieszy się na świecie naprawdę sporą popularnością. Wszystko to z dniem dzisiejszym przejdzie jednak pod władanie Michael Kors Holdings Ltd., czyli należącej do amerykańskiego projektanta spółki, która za udziały zapłaciła łącznie prawie 4,5 miliarda złotych.

Co ciekawe, marka założona w 1996 roku przez Choo i redaktorkę działu akcesoriów „Vogue’a”, Tamarę Mellon, pozostawała w „obcych rękach” od 2011 roku, kiedy to spółka potentantów rodziny Reissmann – JAB Holdings, kupiła ją za 525,5 miliona funtów. Nietrudno więc policzyć, że w ciągu 6 lat jej wartość wzrosła prawie dwukrotnie. Michael Kors Holdings Ltd. w specjalnym oświadczeniu zapowiedziało, że kupno Choo nie spowoduje żadnych zmian personalnych w obrębie spółki. To akurat bardzo się ceni.

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik jest jedną z niewielu polskich supermodelek, które w branży mody osiągnęły chyba wszystko. Niezliczone okładki prestiżowych magazynów, współpraca z najlepszymi fotografami, projektantami i domami mody, do których ostatnio dołączyła marka Jimmy Choo, a Anja została gwiazdą ich najnowszej kampanii.

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja w ostatnich miesiącach z pewnością nie narzekała na brak zajęć. Praca nad ekranizacją powieści Joanny Bator w reżyserii Borysa Lankosza czy organizacja ogólnopolskiej akcji #sexedpl mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie edukacji seksualnej to zaledwie kilka z nich. W tym wszystkim nie zabrakło jednak miejsca na modę, z którą Anja jest związana od wielu lat.

Anja została twarzą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo w obiektywie Craiga McDeana. Na pięknych fotografiach, Anja prezentuje wybrane modele butów, między innymi „Micky 85”, „Shar” czy „Lane”, jak i torebki, w tym „Locket mini bag” na metalowym łańcuszku. Naszą polską supermodelkę możecie również zobaczyć w krótkim filmiku, który towarzyszy pięknej kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.