Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Czarujące, czarno-białe zdjęcia Stanisława Bonieckiego, hipnotyzująca Kasia Jujeczka i kolekcja, o której sam projektant mówi, że z jednej  strony jest nawiązaniem do jego dotychczasowej twórczości, a z drugiej otwiera przed nim, nowy artystyczny rozdział. Michał Pająk wie, jak skraść nasze serca!

Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Michał Pająk już jakiś czas temu został okrzyknięty objawieniem polskiej sceny modowej i nadal pozostaje jednym z najzdolniejszych i wartych uwagi młodych polskich projektantów. W swojej twórczości miksuje minimalizm z abstrakcją, stawia na wyróżniające się oraz przykuwające uwagę detale i nie boi się śmiało (lecz jednocześnie bardzo oryginalnie) nawiązywać do twórczości największych – Picassa, Pollocka, czy, jak w tym sezonie, Klimta.

Najnowsza kolekcja o dużo mówiącej nazwie ANEW to, słowami samego projektanta, „powrót do tego, co już kiedyś tworzył Pajonk, ale także nowy początek i inna droga, jaką zdecydował się obrać”. Prostym, minimalistycznym i urzekającym konstrukcjami fasonom towarzyszą cekiny, które nadają całości tajemniczego, bajkowego charakteru, a połączone z wyjątkową urodą Kasi Jujeczki tworzą z jednej strony delikatny, a z drugiej niezwykle hipnotyzujący efekt. Najnowsze propozycje Michała Pająka to także przedłużone fasony, obecne chociażby na marynarce z dużymi poduszkami, oversize’owe topy, mocno zaznaczona talia i bufiaste rękawy. To maksymalizm, który idzie pod rękę z minimalizmem tworząc w ten sposób wyjątkowo inspirujący i atrakcyjny dla oka duet.

Charakter kolekcji oddaje jednak nie tylko uroda Kasi Jujeczki. Na uwagę zasługują także melancholijne, czarno- białe fotografie Stanisława Bonieckiego i makijaż stworzony przez Izę Kućmierowską.

Brawo!

Przeczytaj także:

Bobrowiec

P jak Pajonk

 

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Czym jest klasyka według marki Reebok? To stawianie na indywidualność oraz wyrażanie siebie zawsze i wszędzie. Właśnie w takim duchu powstała najnowsza kampania marki „Always Classic”, która nie tylko wraca do kultowych modeli butów sportowego giganta, ale angażuje szereg inspirujących ambasadorów, wśród których znalazła się między innymi Gigi Hadid, Ariana Grande czy duet hip-hopowy Rae Sremmund.

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl to czynniki, które określają według marki Reebok pojęcie klasyki. Najnowsza kampania „Always Classic” nie tylko ma podkreślić wszystkie cztery, ale nakłonić każdego z nas do odwagi w wyrażaniu siebie. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy kilku z najbardziej charakterystycznych osób w dzisiejszych czasach. Gwiazdy muzyki jak Ariana Grande czy raper Lil Yachty oraz modelki Gigi Hadid, Sharina Gutierrez czy ulubienica Kanyego Westa Teyana Taylor to kilka z nazwisk, które możemy zobaczyć w kampanii.

Obok znanych osób z pierwszych stron gazet, gwiazdami kampanii zostały również buty. I to nie byle jakie, ponieważ cztery kultowe modele Reebok, które zdobyły popularność jeszcze w latach 80. Mowa tutaj o Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Każdy z nich w inny sposób podchodzi do pojęcia klasyki i niezmiennie nie wychodzi z mody!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności