Matthew McConaughey ma sekretny kanał na You Tubie

Jest przystojny, lubiany i ma wiele ciekawych ról na koncie. Jest także zdobywcą Oskara za rolę w filmie „Witaj w klubie”. Jako Mark Hanna przyćmił samego Leonardo DiCaprio i skradł serca widzów jedynie kilkuminutową sceną w „Wilku z Wall Street”. Teraz, Matthew McConaughey jawi nam się jako aktywny użytkownik You Tube, o czym do tej pory nie wiedział prawie nikt. Koniecznie sprawdźcie jakie treści publikuje aktor.

Matthew McCounaghey mimo swej światowej rozpoznawalności, do tej pory nie promował swojego kanału na You Tube.  Konto i filmy aktora do tej pory śledziło jedynie ponad 8 tysięcy użytkowników, wśród których byli głównie jego znajomi, inni aktorzy oraz gwiazdy muzyczne. Jego aktywność w sieci zauważył serwis Reddit.com, który nagłośnił całą sprawę, a liczba subskrybentów kanału aktora, jak można się tego spodziewać, powiększyła się kilkakrotnie.

Okazuje się, że McCounaghey może mieć wiele do powiedzenia i nie są mu obce tematy społeczne, a jego siła przekonywania społeczności w sieci do pomocy charytatywnej, była do tej pory bardzo niedoceniona. Zdobywca Oskara swoimi domowymi filmikami kręconymi w Austin w stanie Texas, przekonuje do oszczędzania wody, dzielenia się żywnością oraz wspierania edukacji dzieci i młodzieży w ubogich regionach Stanów Zjednoczonych. Jeśli ktoś myśli, że Matt codziennie jest obecny w sieci, to jest w błędzie. Przez ostani rok nakręcił jedynie 4 materiały, które skupiają się na krótkim, ale mocnym przekazie. Ostatni z nich pochodzi sprzed dwóch miesięcy, ale nie powstrzymuje to fanów aktora przed masowym nabijaniem wyświetleń jego autorskim materiałom.

Aktor wszystkie zamieszczane treści rozpoczyna słowami „Hi, Matthew McConaughey here”. Swoimi działaniami wspiera także kampanię „Just keep livin Tuesday Campaign” i z rozbrajającym urokiem przyznaje, że w ogóle nie zna się na nowoczesnych technologiach. Zna się jednak na motywowaniu swoich fanów do pomocy – razem z żoną, w ramach wyżej wspomnianej akcji zorganizował w grudniu zeszłego roku zbiórkę funduszy po 10 dolarów od osoby – wszyscy biorący w niej udział mogli wygrać zaproszenie do domu aktora oraz udział w organizowanym przez niego koncercie country.

Tuż przed zamknięciem tego materiału, we wtorek o godzinie 15:00, konto Matthew McCounagheya ma już ponad 75 tysięcy subskrybentów, więc jeśli chcecie dołączyć do tej aktywnej społeczności, koniecznie wejdźcie na stronę fundacji Crowdrise lub You Tube.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Urodowa jesień: cienie od polskich marek do 110 złotych

Polskie marki kosmetyczne wcale nie ustępują zagranicznym koncernom. Nawet jeśli chodzi o makijaż oczu. Mają bogatą ofertę, nowoczesne formuły oraz kolory utrzymane w najświeższych trendach prosto z wybiegów. Znaleźliśmy takie, które oferują zestawy i paletki cieni w cenie do 110 złotych. Zobaczcie, w czym możecie wybierać mając taką kwotę w kieszeni.

Bikor Makeup – najdroższa paleta 109 zł

Polska marka może pochwalić się bogato napigmentowanymi poczwórnymi paletkami cieni do oczu. Bogata oferta łączy w sobie zarówno metaliczne, jak i matowe cieni. Kolorystyka także spełni oczekiwania pan o każdym kolorze oczu – są tu zarówno chłodne zestawy (szczególnie numery 1,2 oraz 7), a także cieplejsze (numery 3 i 4) oraz szalone, awangardowe kolory (paleta numer 10). Przy ich pomocy możemy odtworzyć wszystkie trendy makijażowe prosto z wybiegów.

Inglot – Freedom system – 19 zł, cień do powiek M3 – 26 zł

Dzięki Inglot eksperymentowanie z makijażem oczu może nie mieć końca. Marka dysponuje bardzo szeroką paletą cieni do powiek w postaci sypkiej i prasowanej. Możemy komponować własne zestawy lub zdać się na gotowe małe paletki trzech cieni. Najbardziej lubimy to, że kolekcje są regularnie uzupełniane o nowe odcienie zgodne z obowiązującymi trendami. Tylko od nas zależy ile kolorów kupimy i w jakiej formie.

Annabelle Minerals – 29,90 zł

Jeśli zwracacie uwagę na formuły kosmetyków kolorowych , to coś specjalnie dla was. Cienie mineralne do powiek Annabelle Minerals to kosmetyki o unikatowej formule – są bowiem hypoalergiczne, a zawarta w nich mika, sprawia, że się nie osypują. Pozwalają stworzyć olśniewający makijaż na każdą okazję i występują jako pojedyncze kolory w 17 odcieniach. Wśród nich znaleźć wiele jasnych róży i beży, które stworzą makijaż dzienny, a także jest tam kilku ciemniejszych odcieni, które doskonale sprawdzą się podczas makijażu wieczorowego. Są sypkie, ale ich aplikacja jest bardzo łatwa. Efekt głębokiego nasycenia kolorem osiągnąć pozwoli natomiast aplikacja „na mokro”.

Provoke Eris – najdroższa paleta 109 zł

Marka dr Ireny Eris także ma sporo cieni do oczu w swojej ofercie. Możemy śmiało zainwestować w paletkę czterech cieni z efektem satin, dzięki którym możemy wykonać makijaże dzienne i wieczorowe. Dobrze się rozprowadzają, co zapewnia ich kremowo-pudrowa konsystencja. Mają formułę testowana dermatologicznie i oftalmologicznie. W ramach 109 zł mamy do wyboru aż 6 palet.

Bell – 13,99 zł

Polska marka Bell oferuje potrójne paletki cieni. W małym pojemniczku mieszczą się aksamitne w dotyku cienie do powiek, które mają wszystkie pożądane zestawienia kolorystyczne, które nadadzą spojrzeniu głębi i intensywności. Charakteryzują się lekka formułą sprawia, dobrze rozporowadzają oraz trzymają przez wiele godzin.

 

 

 

 


Zakupy

Inglot

Cień do powiek M3
26,00 zł

Irena Eris Provoke

CIENIE POCZWÓRNE 4 EYESHADOWS PALETTE
109,00 zł

Bikor Makeup

Morocco Eyeshadow
109,00 zł

Bell

Hypoallergenic Triple Eyeshadow 10
13,99 zł

Anabella Minerals

Cień mineralny
29,90 zł

Eveline

Cienie poczwórne
17,59 zł

Paese

Cienie potrójne
16,90 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.