Matthew McConaughey ma sekretny kanał na You Tubie

Jest przystojny, lubiany i ma wiele ciekawych ról na koncie. Jest także zdobywcą Oskara za rolę w filmie „Witaj w klubie”. Jako Mark Hanna przyćmił samego Leonardo DiCaprio i skradł serca widzów jedynie kilkuminutową sceną w „Wilku z Wall Street”. Teraz, Matthew McConaughey jawi nam się jako aktywny użytkownik You Tube, o czym do tej pory nie wiedział prawie nikt. Koniecznie sprawdźcie jakie treści publikuje aktor.

Matthew McCounaghey mimo swej światowej rozpoznawalności, do tej pory nie promował swojego kanału na You Tube.  Konto i filmy aktora do tej pory śledziło jedynie ponad 8 tysięcy użytkowników, wśród których byli głównie jego znajomi, inni aktorzy oraz gwiazdy muzyczne. Jego aktywność w sieci zauważył serwis Reddit.com, który nagłośnił całą sprawę, a liczba subskrybentów kanału aktora, jak można się tego spodziewać, powiększyła się kilkakrotnie.

Okazuje się, że McCounaghey może mieć wiele do powiedzenia i nie są mu obce tematy społeczne, a jego siła przekonywania społeczności w sieci do pomocy charytatywnej, była do tej pory bardzo niedoceniona. Zdobywca Oskara swoimi domowymi filmikami kręconymi w Austin w stanie Texas, przekonuje do oszczędzania wody, dzielenia się żywnością oraz wspierania edukacji dzieci i młodzieży w ubogich regionach Stanów Zjednoczonych. Jeśli ktoś myśli, że Matt codziennie jest obecny w sieci, to jest w błędzie. Przez ostani rok nakręcił jedynie 4 materiały, które skupiają się na krótkim, ale mocnym przekazie. Ostatni z nich pochodzi sprzed dwóch miesięcy, ale nie powstrzymuje to fanów aktora przed masowym nabijaniem wyświetleń jego autorskim materiałom.

Aktor wszystkie zamieszczane treści rozpoczyna słowami „Hi, Matthew McConaughey here”. Swoimi działaniami wspiera także kampanię „Just keep livin Tuesday Campaign” i z rozbrajającym urokiem przyznaje, że w ogóle nie zna się na nowoczesnych technologiach. Zna się jednak na motywowaniu swoich fanów do pomocy – razem z żoną, w ramach wyżej wspomnianej akcji zorganizował w grudniu zeszłego roku zbiórkę funduszy po 10 dolarów od osoby – wszyscy biorący w niej udział mogli wygrać zaproszenie do domu aktora oraz udział w organizowanym przez niego koncercie country.

Tuż przed zamknięciem tego materiału, we wtorek o godzinie 15:00, konto Matthew McCounagheya ma już ponad 75 tysięcy subskrybentów, więc jeśli chcecie dołączyć do tej aktywnej społeczności, koniecznie wejdźcie na stronę fundacji Crowdrise lub You Tube.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Sir Anthony Hopkins gwiazdą kampanii Brioni

Ostatnie kilka miesięcy przyniosło w Brioni sporo zmian: gwiazda mody ulicznej Justin O’Shea, po zaledwie 6 miesiącach na stanowisku dyrektora kreatywnego został zastąpiony dotychczasową pracownicą Margieli – Niną Marią Nitsche, z kolei w kwietniu do włoskiej marki dołączył nowy szef zarządu, Fabrizio Malverdi. Na pierwsze efekty działań byłego CEO Agent Provocateur i pierwszej w historii Brioni kobiety-dyrektor kreatywnej nie musieliśmy długo czekać – swoją premierę ma bowiem właśnie najnowsza kampania, której gwiazdą został sam Sir Anthony Hopkins.

Sir Anthony Hopkins gwiazdą kampanii Brioni

Podkreślanie wyjątkowego związku z prawdziwymi mężczyznami, bez względu na to w jakimkolwiek nie byliby wieku i jakakolwiek nie była ich profesja, jest stałym elementem wizerunku kreowanego przez włoską markę. Kontynuując ścieżkę wyznaczoną przez wiosenno-letnią kampanię, w której wystąpił Samuel L. Jackson, na gwiazdę najnowszej sesji wizerunkowej kierownictwo wybrało po raz kolejny wybitnego aktora i, co tu dużo mówić, mężczyznę z klasą. Z czarno-białych portretów autorstwa Gregory’ego Harrisa spogląda na nas bowiem Sir Anthony Hopkins – jeden z największych aktorów Hollywood, laureat Oscara, który z niezwykłą gracją i nonszalancją pozuje w najnowszych projektach założonej w 1945 roku marki.

Najnowsza kampania, która swoją premierę w największych włoskich miastach ma mieć wraz z początkiem września, ma kłaść nacisk właśnie na tradycję i wyrafinowane krawiectwo marki, które ta uprawia już 72 lata – stąd bazą stylizacji zostały garnitury (zarówno klasyczne, jak i dwurzędowe) i wełniane płaszcze. Co ciekawe, dzianinowe polo i wzorzysty szalik, mimo iż także są z metką Brioni, pochodzą z szafy Hopkinsa, który od lat pokazuje się w projektach włoskiego domu mody na premierach swoich filmów i najważniejszych galach.

Chyba nie musimy dodawać, że jesteśmy absolutnie zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.